Ik gebruik die nu ook, maar heb er nog steeds reclame, ook al heb ik Add Block Plus gedownloadquote:
Heb je windowsquote:Op woensdag 27 april 2011 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gebruik die nu ook, maar heb er nog steeds reclame, ook al heb ik Add Block Plus gedownload
O wacht, blijkt dat alleen de reclame het doet en niets geen streamsquote:Op woensdag 27 april 2011 20:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik gebruik die nu ook, maar heb er nog steeds reclame, ook al heb ik Add Block Plus gedownload
Wat hier werkt is je cookies weggooien.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O wacht, blijkt dat alleen de reclame het doet en niets geen streams
Dan ga ik dat maar eens proberen.quote:Op woensdag 27 april 2011 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat hier werkt is je cookies weggooien.
Ga je naar C:\Windows\System32\drivers\etc Rechts klikken op host en openen met wordpad deze regel toevoegen dan ben je van de reclame afquote:
Ik gebruik ook FFquote:Op woensdag 27 april 2011 20:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ga ik dat maar eens proberen.
Misschien helpt het ook als ik IE gebruik i.p.v. FF
Mijn streams doen het weerquote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je naar C:\Windows\System32\drivers\etc Rechts klikken op host en openen met wordpad deze regel toevoegen dan ben je van de reclame af
127.0.0.1 ad.doubleclick.net
Geluktquote:Op woensdag 27 april 2011 21:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu nog even die reclames eraf gooien
deze doet het bij mij op chrome best goedquote:Op donderdag 28 april 2011 09:21 schreef mootje74 het volgende:
Hier ook al zowat een week nergens geen streams meer te kijken, Op IE niet en Chrome niet. Van alles geprobeerd maar niets werkt.
quote:Op woensdag 27 april 2011 21:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je naar C:\Windows\System32\drivers\etc Rechts klikken op host en openen met wordpad deze regel toevoegen dan ben je van de reclame af
127.0.0.1 ad.doubleclick.net
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |