Ja dat kloptquote:
haha bestaat dat?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bailey ijsje?? 2 Vliegen in 1 klap
Dus hij was wel verdrietig?quote:Op woensdag 13 april 2011 14:22 schreef Kally het volgende:
Zo ex weet dat jongste niet komt, hij was niet blij, maar dan moet hij maar nadenken whaha
Hier in Spijkenisse welquote:
omggg. 11 juni!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dus hij was wel verdrietig?
[..]
Hier in Spijkenisse wel
Ik vind citroenijs lekker, en bananenijsquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:31 schreef Kally het volgende:
Miran hij zei je moet hem niet dwingen, ik zei dat was ik ook niet van plan. Maar hij zei meteen dat hij ze met de pasen niet kon hebben omdat hij gaat werken
Ja alleen die ijssalon is maar tot half 6 open geloof ikquote:
Ook helemaal mijn smaakquote:Op woensdag 13 april 2011 14:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind citroenijs lekker, en bananenijs
hele bak voor in je vriezer halen.. Komt wel opquote:Op woensdag 13 april 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat een eikel joh
[..]
Ja alleen die ijssalon is maar tot half 6 open geloof ik
citroenijsquote:Op woensdag 13 april 2011 14:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind citroenijs lekker, en bananenijs
quote:Op woensdag 13 april 2011 14:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
hele bak voor in je vriezer halen.. Komt wel op
I'll try my best!quote:Op woensdag 13 april 2011 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je hoe duur
1 bolletje is al 1,50 ofzo daar
Maar als je een beetje op tijd bent, dan kunnen we wel een ijsje gaan halen
Dan krijg je van mij een ijsjequote:
Nee, ze hebben m geblokkeerd omdat er heeul veeul spam vanaf is gestuurd.. dus gehacked denk ik..quote:Op woensdag 13 april 2011 15:38 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
kan je nog steeds niet inloggen?
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:39 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee, ze hebben m geblokkeerd omdat er heeul veeul spam vanaf is gestuurd.. dus gehacked denk ik..
Jaa.. maar dat had ik dus al n tijdje opgelost..quote:Op woensdag 13 april 2011 15:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat die emailadres waar ik virus mailtjes van kreeg?
Ik zou even msn contacten? Of wie dat beheerd?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:44 schreef PatriQue89 het volgende:
en dat is t emailadres waar al mn dingen opstaan.. bevestigingmailtjes, mailtjes met toegangcodes, etc etc..
Ja klopt want ik heb niks meer ontvangenquote:Op woensdag 13 april 2011 15:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jaa.. maar dat had ik dus al n tijdje opgelost..
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:44 schreef PatriQue89 het volgende:
en dat is t emailadres waar al mn dingen opstaan.. bevestigingmailtjes, mailtjes met toegangcodes, etc etc..
Ja dat heb ik nu dus gedaan.. wat een gedoe... maar goed, ik wacht af!quote:Op woensdag 13 april 2011 15:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zou even msn contacten? Of wie dat beheerd?
Nou hopen dat het goed komt, ik mis de msn seksquote:Op woensdag 13 april 2011 15:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nu dus gedaan.. wat een gedoe... maar goed, ik wacht af!
I Hope..quote:Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Is irritant zeg, maar je krijgt je mailadres wel weer terug.
quote:Op woensdag 13 april 2011 15:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nou hopen dat het goed komt, ik mis de msn seks
Te langzaam ja... en me collega zegt net: Wat gaat de dag snel hequote:Op woensdag 13 april 2011 15:54 schreef Kally het volgende:
Ik ben het zat, wat gaat die dag langzaam zeg
Die gaan we een keer halenquote:
Ik was pas om één uur mijn bed uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:54 schreef Kally het volgende:
Ik ben het zat, wat gaat die dag langzaam zeg
Ik kan dat niet meer, maakt niet uit hoe laat ik erin gaquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh kijk, het programma waar Doortje en ik binnenkort inzitten!
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:04 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh kijk, het programma waar Doortje en ik binnenkort inzitten!
owjaquote:Op woensdag 13 april 2011 16:08 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee.. ik kan niet mailen nu.. en mn mail niet lezen.. grr!!
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja.. wachtwoordreset afgewezen.. te weinig informatie.. grr..
poging 2
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Nou.. kut.. laat maar zitten
ik kan het niet meer vinden..
Waar ik die antwoorden die ik gegeven heb moet aanpassen..quote:Op woensdag 13 april 2011 16:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wat niet? Je persoonlijke info?
owquote:Op woensdag 13 april 2011 16:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Waar ik die antwoorden die ik gegeven heb moet aanpassen..
gedaanquote:Op woensdag 13 april 2011 16:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ja.. dus whatsapp je msn even, voeg k m weer toe!
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:49 schreef Kally het volgende:
GVD ik moet een mail van de acer krijgen, vandaag gebeld had die sukkel mijn naam fout in de mail, weer doorgegeven en nu heb ik hem nog niet, nu kan mijn laptop nog niet verstuurd worden
Ja maar dan heb ik die mail nodig om dingen op de doos te plakken grrrrrrrquote:
Hij is vast blond.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik die mail nodig om dingen op de doos te plakken grrrrrrr
Uhm een pakistaan gisteren en vandaag een slome ik denk negerin, ik viel haast in slaap van h a a r s l o m e g e p r a a tquote:
ja ik snap hetquote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dan heb ik die mail nodig om dingen op de doos te plakken grrrrrrr
Coke ze.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:54 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm een pakistaan gisteren en vandaag een slome ik denk negerin, ik viel haast in slaap van h a a r s l o m e g e p r a a t
Nu ga ik koken
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:59 schreef Kally het volgende:
O ik ben er nog even, ik moet wachten anders zijn de jongens nog niet thuis van het zwembad.
O en papa had jongste gebeld maar hij zei mooi stoer dat hij bij mij bleef
Hij heeft wat dat betreft echt maling aan alles de druifquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft wat dat betreft echt maling aan alles de druif
Lekkere dingen zekerquote:Op woensdag 13 april 2011 17:03 schreef Kally het volgende:
Dus ik heb mijn jongste alleen dit weekend
Hij heeft al gezegd wat we moeten eten ook
Kip Madras, hij vond het echt lekker hahaquote:
Makkelijke eterquote:Op woensdag 13 april 2011 17:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Kip Madras, hij vond het echt lekker haha
quote:Op woensdag 13 april 2011 17:13 schreef Kally het volgende:
Nou makkelijke eter
Hij lust nooit wat
Goed zo Kitty
Nu wel koken, dag schatjespatatjes
Ik las het, wat een halve hè.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:51 schreef Kally het volgende:
Wtf, Joran 3 mensen neergestoken in de gevangenis?
Jezus
Tja, die gast is echt nog maffer dan Gadaffiquote:
Echtquote:Op woensdag 13 april 2011 17:51 schreef Kally het volgende:
Jezus
Ja, die spoort echt gewoon helemaal nietquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
Ze moeten daar eens iets beramen, zodat we nog maar een keer over hem horen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:21 schreef Kally het volgende:
Even douchen en lekker op de bank met een boek en crime series vanavond
quote:Op woensdag 13 april 2011 18:42 schreef PatriQue89 het volgende:
crisis..bonnie is weer gaan drinken, en ze hangt nu aan de lijn bij Boulevard.. en je kunt 't horen!
Kun je er al een beetje mee overweg? Of heb je nu paarse krullen.quote:Op woensdag 13 april 2011 19:19 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb nu dus deze![]()
[ afbeelding ]
en een compressor![]()
[ afbeelding ]
whehe, ik heb er in de winkel al een beetje mee gespeeld en het ging vrij aardig, ik ga er volgende week eens goed voor zitten, dan heb ik vrijquote:Op woensdag 13 april 2011 19:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Kun je er al een beetje mee overweg? Of heb je nu paarse krullen.
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
whehe, ik heb er in de winkel al een beetje mee gespeeld en het ging vrij aardig, ik ga er volgende week eens goed voor zitten, dan heb ik vrij
quote:Op woensdag 13 april 2011 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. na 17 kilo vind ik 't wel even best.. Ik heb geen motivatie meer voor shakes...
Wel op gewicht blijven hoor!quote:Op woensdag 13 april 2011 20:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
even een pauze... verder niks... k ga me niet opeens volvreten nu ofzo hoor
dat snap ik helemaalquote:Op woensdag 13 april 2011 19:56 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo.. na 17 kilo vind ik 't wel even best.. Ik heb geen motivatie meer voor shakes...
ik heb niks gegeten.. een shakequote:Op woensdag 13 april 2011 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat snap ik helemaal
Wat ga je eten
Ik heb zondag toch patat op
Ik moet vrijdag weer... ik blijf gelukkig stabielquote:Op woensdag 13 april 2011 20:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik heb niks gegeten.. een shakehaaha
maar.. morgen nog wel even naar consulente toe.. kiekn wat we doun ja!
'Steken door Van der Sloot is verzonnen'quote:Op woensdag 13 april 2011 17:51 schreef Kally het volgende:
Jezus
Nog voor iedereen het luisterde kende ik Neon Trees al. Te fucking vetquote:Op woensdag 13 april 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
I kinda wanna be more than friends
So take it easy on me
I'm afraid you're never satisfied.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog voor iedereen het luisterde kende ik Neon Trees al. Te fucking vet
Ligt dat aan jou of aan ons?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:23 schreef iBenny het volgende:
Ik snap niet wat er zo grappig is aan zulke plaatjes
ik ook niet echtquote:Op woensdag 13 april 2011 21:23 schreef iBenny het volgende:
Ik snap niet wat er zo grappig is aan zulke plaatjes
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:23 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ligt dat aan jou en Ben of aan ons?
1,9RC maar de laatste finishing touch...quote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
jullie hebben de laatste patch voor internet-humor nog niet binnen zie ik
Kloptquote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
Ik ben een beetje melig, misschien heeft het daar wat mee van doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef DeZwabber het volgende:
Die is niet nieuw..quote:Op woensdag 13 april 2011 21:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zijn al die nieuwe dingen ergens terug te vinden?
die rc is al achterhaald, de uiteindelijke release ondersteunt wel html 5 en internethumor 3.0quote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
1,9RC maar de laatste finishing touch...
Dan loop jij achter!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die rc is al achterhaald, de uiteindelijke release ondersteunt wel html 5 en internethumor 3.0
HTML5quote:Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
die rc is al achterhaald, de uiteindelijke release ondersteunt wel html 5 en internethumor 3.0
dat is een alpha versie, buggy as hell!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan loop jij achter!
Ik heb gister 3.1.2 gedownd.
Ik begin het te merken, ik lach te veel.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat is een alpha versie, buggy as hell!
dan moet je even opnieuw opstarten en gewoon de standaard versie uit de repositories herinstallerenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik begin het te merken, ik lach te veel.
Done.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:34 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan moet je even opnieuw opstarten en gewoon de standaard versie uit de repositories herinstalleren
niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, puke in!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef JJH het volgende:
Ik zit nu steeds de tekst te mouseoveren om te kijken of er niets onder staat.
Maakt niet uit!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:55 schreef Symphonic het volgende:
Hoi Lutte![]()
owww en ik vergeet het helemaal, hoi Bella
Zijn we.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoihoi JJH, hoi Symph.
Jullie schijnen de gezelligste SC te zijn ofzo.
leugens!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoihoi JJH, hoi Symph.
Jullie schijnen de gezelligste SC te zijn ofzo.
Het leukste is om het maar bij 1 teken in een heel verhaal te doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef JJH het volgende:
Ik zit nu steeds de tekst te mouseoveren om te kijken of er niets onder staat.
En bedankt.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het leukste is om het maar bij 1 teken in een heel verhaal te doen.
Hoe doe je dat Benny?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het leukste is om het maar bij 1 teken in een heel verhaal te doen.
Dat!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:01 schreef Lutte het volgende:
Houd eens even op jullie, ik word hartstikke spastisch. Ik zit als een malle met die muis te zweven!
Dat is minder leuk.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:01 schreef iBenny het volgende:
Gewoon bij een post op het ballonetje klikken, omdat het kan
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef Lutte het volgende:
Zwabzwabzwabber, als ik jou ondertitel lees moet ik steeds denken aan wat mijn lerares biologie een keer zei tijdens het bespreken van het proefwerk:
Zeg, zeg eens iets jullie! Jullie zitten hier als een stel duizenddingendoekjes alles te absorberen, ik wil reacties.. REACTIES!
Maar het is een schreeuwende Gelderse dus dat klinkt hilarisch.
Omdat je over álle tekst gaat zweven, in alle topics. Als je zeker weet dat er eentje in staat is het wel leuk.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
maar als mouseoveren leuker is waarom moeten we dan ophouden?
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:04 schreef Lutte het volgende:
Zwabzwabzwabber, als ik jou ondertitel lees moet ik steeds denken aan wat mijn lerares biologie een keer zei tijdens het bespreken van het proefwerk:
Zeg, zeg eens iets jullie! Jullie zitten hier als een stel duizenddingendoekjes alles te absorberen, ik wil reacties.. REACTIES!
Maar het is een schreeuwende Gelderse dus dat klinkt hilarisch.
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef Lutte het volgende:
Maar ik moet naar bed! Grrrr. Tot morgen ofzo. Trusten!
slaap lekkerquote:Op woensdag 13 april 2011 22:05 schreef Lutte het volgende:
Maar ik moet naar bed! Grrrr. Tot morgen ofzo. Trusten!
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit tomatensoep te eten, en vraag me spontaan af of ik het ook in m'n airbrush kan doen en zo opeten
Gewoon proberenquote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef DeZwabber het volgende:
ik zit tomatensoep te eten, en vraag me spontaan af of ik het ook in m'n airbrush kan doen en zo opeten
Morgen pas.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
De 3fm awards zijn geweest? Helemaal gemist.
Nu al fail, als ze alleen de grote steden doen.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
Microsoft start Street View-concurrent in Europa
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
don't sit down ('cause I've moved your chair)
de 0de herhaling is morgen!quote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef Bellatrix het volgende:
De 3fm awards zijn geweest? Helemaal gemist.
Yup... en het heeft sowieso geen nutquote:Op woensdag 13 april 2011 22:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Nu al fail, als ze alleen de grote steden doen.
whehehe, hij ziet er een beetje wezeloos uit zoquote:
dat, en uurloonquote:Op woensdag 13 april 2011 22:13 schreef iBenny het volgende:
Je zal trouwens maar wekenlang in zo'n auto rondjes moeten rijden alleen om wat mensen op internet te plezieren
Die is wel leukquote:Op woensdag 13 april 2011 22:23 schreef DeZwabber het volgende:
dit is niet mijn hoed, vriend!
[ afbeelding ]
Eerlijk zeggen, wist je waar Baflo lag?quote:Op woensdag 13 april 2011 22:33 schreef iBenny het volgende:
Agenten gewond door schietpartij Baflo
Gaat weer lekker
serieus geen ideequote:Op woensdag 13 april 2011 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Eerlijk zeggen, wist je waar Baflo lag?
Ik wist niet eens dat het bestond (en eigenlijk deed ik glimlachen om de naamquote:Op woensdag 13 april 2011 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik wel! Ben er zelfs nog eens geweest.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:35 schreef JJH het volgende:
[..]
Oja.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
poteeto potaato werkt toch iets minder goed als het letterlijk getypt wordt
even andere zorgen. ben gister naar nederland gevlogen voor een beurs, maar ben thuis in NL beland omdat mijn vrouw is opgenomen in het ziekenhuis.quote:
Tomeeto, tomaato.quote:Op woensdag 13 april 2011 22:43 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oja.
Nouja, principe, er is maar één potato. En dat is potato.
quote:Op woensdag 13 april 2011 22:45 schreef crv het volgende:
[..]
even andere zorgen. ben gister naar nederland gevlogen voor een beurs, maar ben thuis in NL beland omdat mijn vrouw is opgenomen in het ziekenhuis.
kan der ook nog wel bij
quote:
zoiets ja.quote:
Wat de neuk heb ik net gezien.quote:
maar die zijn helemaal niet zo ergquote:Op woensdag 13 april 2011 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
+1
zo blij dat de filmpjes van de tal meet niet op youtube zijn verschenen
Dat past ook wel in deze catagorie inderdaad, maar wij stonden tenminste niet stom te hupsen. :dquote:Op woensdag 13 april 2011 22:48 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
+1
zo blij dat de filmpjes van de tal meet niet op youtube zijn verschenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |