Laura voelt zich eenzaam en Gerard baalt van de redactiequote:Op woensdag 13 april 2011 12:33 schreef Wazigwijfke het volgende:
Hallo allemaal en iedereen
Heb de streamverslagen gelezen maar ben er niet echt wijzer van geworden :S Waarom jankte Laura en waarom is Gerard nu zo down?
Ik heb gister niks gehoord van de stem over welke gevolgen het falen van die missie had voor the Screamers, dus om te zeggen dat ze daardoor genomineerd staan is een beetje kort door de bocht, aangezien Fobiacs in the battles (en niet met groepmissie(s) ) hadden gewonnen.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:28 schreef AYLI het volgende:
[..]
En groot gelijk heb je. Gerard heeft inderdaad nog niet veel hoeven doen en ook niet alles volgehouden, maar een ouija-bord gaat te ver. En dan is Laura wel de laatste die daar wat over mag zeggen aangezien Gerard haar heeft gespaard, waardoor hij nog genomineerd staat ook!
Heb het idee dat Gerard liever naar huis gaat, klopt dat? En hoe kan Lau zich nou eenzaam voelen, ze heeft dr bedje toch?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:34 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Laura voelt zich eenzaam en Gerard baalt van de redactie
Pagina vernieuwen en dan zie je Open nieuwe deel. Cos nummer veranderen en een titel bedenkenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:34 schreef bull1966 het volgende:
sorry ik heb geen idee hoe je zo'n COS maakt.
THNX annelies
Geen commentaar. Maar Gerard had het gevoel dat Laura hem heeft uitgelachen toen hij niet met de quija bord wou knoeien. Laura zei dat ze hem niet heeft uitgelachen, dat ze baalt dat hij dat idee van haar had en ze wil niet dat het tussen hun in komt te staan.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:35 schreef Enyma het volgende:
Wat voor commentaar had die spaghettisliert dan op geer?
Denk ook dat Gerard er klaar mee isquote:Op woensdag 13 april 2011 12:35 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Heb het idee dat Gerard liever naar huis gaat, klopt dat? En hoe kan Lau zich nou eenzaam voelen, ze heeft dr bedje toch?
Ooh oke. Dankjewelquote:Op woensdag 13 april 2011 12:36 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Geen commentaar. Maar Gerard had het gevoel dat Laura hem heeft uitgelachen toen hij niet met de quija bord wou knoeien. Laura zei dat ze hem niet heeft uitgelachen, dat ze baalt dat hij dat idee van haar had en ze wil niet dat het tussen hun in komt te staan.
als je lapo hebt, druk je f5 , dan op de button waar "open nieuw deel " opstaat,quote:Op woensdag 13 april 2011 12:34 schreef bull1966 het volgende:
sorry ik heb geen idee hoe je zo'n COS maakt.
THNX annelies
dat schreef ik al eerder, ben het helemaal met je eens.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:35 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij is gerard wel klaar met het spelleteje.
Voor het geld hoeft hij niet te blijven zitten en hij heeft goed door dat er nu tv gemaakt wordt.
Volgens mij is Gerard een principiele man en vindt hij het nu een circus worden waar hij geen zin in heeft. Het zou mij niet verbazen als hij zijn 24 uur aanvraagt of gewoon opstapt (of mag dat niet).
Ik denk dat ie gaat bokken als er iets gebeurd wat niet naar zn zin is, anders moet ie lekker naar huis gaan, maar dan zal het wel heel saai gaan wordenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Denk ook dat Gerard er klaar mee is
Ik denk het ook. Het was voor hem echt een spel. Dáár had ie zin in... Lekker mensen ondervragen, geheimen raden, clous bij elkaar leggen... Nou dat hele principe is door de productie verkracht als een 8 jarig jongetje in een kerk...quote:Op woensdag 13 april 2011 12:37 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Denk ook dat Gerard er klaar mee is
precies...ze willen nog een slaatje uit gerard slaan..alex en laura....quote:Op woensdag 13 april 2011 12:38 schreef MargrietV het volgende:
Laura zou hem uitgelachen hebben en wil dat goed praten, dat het niet zo is. Denk dat ze vindt dat een goede relatie met Gerard belangrijk is voor haar eigen toekomst, Zo een uitgekookte tante is het wel, daarbij is Alex een mattie van Geer en is ze ook bang dat haar uitstapje naar Boedapest anders door haar neus geboord wordt.
Gerard heeft Laura echt wel door.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:39 schreef Stability het volgende:
[..]
precies...ze willen nog een slaatje uit gerard slaan..alex en laura....
Denk dat Gerard daar slim genoeg voor is om te doorzien. Hij zal in de loop der jaren wel geleerd hebben vrienden van profiteurs te scheiden denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:39 schreef Stability het volgende:
[..]
precies...ze willen nog een slaatje uit gerard slaan..alex en laura....
dat lijkt me wel indd..gerard is niet van gisteren.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Gerard heeft Laura echt wel door.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:40 schreef MargrietV het volgende:
[..]
Gerard heeft Laura echt wel door.
precies. Als hij gaat heb ik nog meer respect voor Gerard als wat ik al hebquote:Op woensdag 13 april 2011 12:39 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Het was voor hem echt een spel. Dáár had ie zin in... Lekker mensen ondervragen, geheimen raden, clous bij elkaar leggen... Nou dat hele principe is door de productie verkracht als een 8 jarig jongetje in een kerk...
Dus ik kan me wel indenken dat ie zoiets heeft van 'wtf dóe ik hier nog....'
Laura niet, maar die ziet hem als een populaire speler, dus wil ze geen narigheid met hem.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Denk dat Gerard daar slim genoeg voor is om te doorzien. Hij zal in de loop der jaren wel geleerd hebben vrienden van profiteurs te scheiden denk ik.
het is niet voor niets dat gerard weinig vrienden heeft.....als je veel geld hebt , is iedereen opeens je vriend...tot je los bent...dan zie je ze niet meer...quote:Op woensdag 13 april 2011 12:40 schreef muzas het volgende:
[..]
Denk dat Gerard daar slim genoeg voor is om te doorzien. Hij zal in de loop der jaren wel geleerd hebben vrienden van profiteurs te scheiden denk ik.
Geer zelf is ook niet op zijn achterhoofd gevallen. Hij kan wel ruzie gaan maken en stennis gaan schoppen, maar daar schiet hij niks mee op en hij weet zelf ook wel dat hij Laura kan gebruiken om een overwicht in de groep te houden en zo 'concurrenten' de deur uit te werken en dat hij (bijv.) niet alleen tegenover Karim of Sharon komt te staan na de nominaties.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:38 schreef MargrietV het volgende:
Laura zou hem uitgelachen hebben en wil dat goed praten, dat het niet zo is. Denk dat ze vindt dat een goede relatie met Gerard belangrijk is voor haar eigen toekomst, Zo een uitgekookte tante is het wel, daarbij is Alex een mattie van Geer en is ze ook bang dat haar uitstapje naar Boedapest anders door haar neus geboord wordt.
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:42 schreef Reksie1981 het volgende:
He streamers, hebben jullie dit collectief gemist?
Strakke actie van Stef!
Yogasessie wordt ruw verstoord
13 april om 11.48
Sprinkhaan gooit roet in het eten.
Joanna staat net met gestrekte benen en haar platte handen op de grond, als ze zich ineens helemaal wezenloos schrikt. Vlak onder haar ogen zit Stef de Sprinkhaan lekker van de zon te genieten. Het insect ter grote van een volle duim woont al langer in de tui
ja, weer joanna aandacht op de site...quote:Op woensdag 13 april 2011 12:42 schreef Reksie1981 het volgende:
Strakke actie van Stef!
13 april om 11.48
Joanna staat net met gestrekte benen en haar platte handen op de grond, als ze zich ineens helemaal wezenloos schrikt. Vlak onder haar ogen zit Stef de Sprinkhaan lekker van de zon te genieten. Het insect ter grote van een volle duim woont al langer in de tui
Toch denk ik dat Karim wel een goede vriend van Gerard zou kunnen zijn. Juist omdat (veel) geld en materialistische zaken Karim geen kudt kunnen schelen. Hij kijkt meer naar mensen heb ik het idee...quote:Op woensdag 13 april 2011 12:41 schreef Stability het volgende:
[..]
het is niet voor niets dat gerard weinig vrienden heeft.....als je veel geld hebt , is iedereen opeens je vriend...tot je los bent...dan zie je ze niet meer...
Idd, half fok staat straks voor zn deurquote:Op woensdag 13 april 2011 12:41 schreef Stability het volgende:
[..]
het is niet voor niets dat gerard weinig vrienden heeft.....als je veel geld hebt , is iedereen opeens je vriend...tot je los bent...dan zie je ze niet meer...
is weer 30 minuten live uitzendingquote:Op woensdag 13 april 2011 12:42 schreef Stability het volgende:
[..]
ja, weer joanna aandacht op de site...
ja dat denk ik ook...karim is niet zo materialistisch als al die anderen.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Karim wel een goede vriend van Gerard zou kunnen zijn. Juist omdat (veel) geld en materialistische zaken Karim geen kudt kunnen schelen. Hij kijkt meer naar mensen heb ik het idee...
Als ik een vrouw was zou ik zoooo hard over karim heengaan
heb ik gemist! Filmpje! en dat de redactie Stef noemt! Lachen!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:42 schreef Reksie1981 het volgende:
Strakke actie van Stef!
13 april om 11.48
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Toch denk ik dat Karim wel een goede vriend van Gerard zou kunnen zijn. Juist omdat (veel) geld en materialistische zaken Karim geen kudt kunnen schelen. Hij kijkt meer naar mensen heb ik het idee...
Als ik een vrouw was zou ik zoooo hard over karim heengaan
hij doet liever een potje dammenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:43 schreef Darklight het volgende:
Gerard baalt gewoon dat Joanna populairder is dan hem, geef dat gewoon toe
ohnee, hij baalt van de 'spelletjes'
Ja misschien is dat t. Zou net zo goed kunnen.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:43 schreef Darklight het volgende:
Gerard baalt gewoon dat Joanna populairder is dan hem, geef dat gewoon toe
ohnee, hij baalt van de 'spelletjes'
ahhhh never ending storyquote:Op woensdag 13 april 2011 12:45 schreef MargrietV het volgende:
Gerard had liever een film met een positieve boodschap gehad, Ben ik heel erg met hem eens. Bijvoorbeeld The Never Ending Story, daar zitten echt goede boodschappen in.
het is de week van de angstquote:Op woensdag 13 april 2011 12:45 schreef MargrietV het volgende:
Gerard had liever een film met een positieve boodschap gehad, Ben ik heel erg met hem eens. Bijvoorbeeld The Never Ending Story, daar zitten echt goede boodschappen in.
Jeetje, das effe 25 jaar terug in de tijd ofzoquote:Op woensdag 13 april 2011 12:45 schreef MargrietV het volgende:
maar das geen enge filmquote:Op woensdag 13 april 2011 12:45 schreef MargrietV het volgende:
Ze zitten nog wel in de week van de angstquote:Op woensdag 13 april 2011 12:45 schreef MargrietV het volgende:
Ik ben banger voor het feit dat ik the neverending story moet kijken, dan the exorcistquote:Op woensdag 13 april 2011 12:48 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze zitten nog wel in de week van de angst
Het verbaast me dat niemand (nog) zichtbaar is geflipt om het feit hoeveel contact Joanna heeft met de buitenwereld, buiten wat je kan winnen met missies en liveshows.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:47 schreef delfse het volgende:
Gerard weet echt wel dat het niet sst is maar de Jo show. En waarom werden de fobiacs niet genomineerd door de mislukte missie van de screamers? Vorige week moest ook Alex verdwijnen door een foute missie van Laura. Of is het zo dat de sst crew gekke Mo enLaura erin willen houden? Hoe kan je verwachten dat mensen iemand gaat ontvoeren met bivakmutsen op en tape als Laura bang is in het donker en claustrafobies die heeft dan een trauma voor het hele leven . Maar Jo moet er weer in blijven voor de brief van Dennis die natuurlijk in de live uitzending van donderdag komt . Het heeft geen zin die brief want ze gelooft haar moeder toch.
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:48 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Ik ben banger voor het feit dat ik the neverending story moet kijken, dan the exorcist
wilde daar toch met dat geld wat gaan doenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:48 schreef mazaru het volgende:
Waarom heeft Sharon een ton nodig om naar Thailand te gaan?
Wat denk je dat het huren van een vrachtvliegtuig kostquote:Op woensdag 13 april 2011 12:48 schreef mazaru het volgende:
Waarom heeft Sharon een ton nodig om naar Thailand te gaan?
Werk zequote:Op woensdag 13 april 2011 12:46 schreef Fikkert2 het volgende:
Ik heb wel weer ff genoeg poppenkast gezien, kga nog even de zon in voor ik aan het werk ga, tot vanavond
Ik wou soort gelijke commentaar geven maar dan val ik mezelf ook af hahahahaquote:Op woensdag 13 april 2011 12:49 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Wat denk je dat het huren van een vrachtvliegtuig kost
Alleen omdat ze PVV stemt??quote:Op woensdag 13 april 2011 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Sharon is toch zo van de PVV, werk er dan maar voor, voor dat geld i.p.v. winnen in dit programma. Wat mij betreft exit morgen...
Joanna ook PVV , heb het haar zelf horen zeggen, in de 1e of 2e week alquote:
jojanka is toch een tokkie?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:51 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Joanna ook PVV , heb het haar zelf horen zeggen, in de 1e of 2e week al
Niet alleen dat, maar alles aan haar irriteert me. Hoe ze zich opstelt met haar z.g.n. wijsheden voor iemand van 20 ga ik even over mijn nek. Ook dat verhaaltje wat ze gisteren moest houden voor de wildcard wasquote:
Ojee Freaky, lees je dat? Jojanka ook maar eruit dan?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:51 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Joanna ook PVV , heb het haar zelf horen zeggen, in de 1e of 2e week al
Daarom is het ook zo saai . In de gouden kooi of de bus had je nog mensen die tegen gas gaven als er iets gebeurde wat niet klopte maar deze groep lullen alleen maar achter iemands rug maar durven niks in het gezicht van andere te zeggen bang voor nominaties.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:48 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Het verbaast me dat niemand (nog) zichtbaar is geflipt om het feit hoeveel contact Joanna heeft met de buitenwereld, buiten wat je kan winnen met missies en liveshows.
Dat zegt ze. Maar ik heb daar toch echt mijn twijfels bij.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:49 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
wilde daar toch met dat geld wat gaan doen
Ik moest even nadenken wat je daarmee bedoelde, maar het kwartje is gevallenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:49 schreef henkvandetillaart het volgende:
[..]
Wat denk je dat het huren van een vrachtvliegtuig kost
Nee, die mag blijven. Zo zie je maar...quote:Op woensdag 13 april 2011 12:51 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ojee Freaky, lees je dat? Jojanka ook maar eruit dan?
toch vind ik haar volwassener dan bijv een mo die 10 jaar ouder is.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar alles aan haar irriteert me. Hoe ze zich opstelt met haar z.g.n. wijsheden voor iemand van 20 ga ik even over mijn nek. Ook dat verhaaltje wat ze gisteren moest houden voor de wildcard was
Dit slaat nergens op wat heeft je politieke voorkeur nou met het spel te maken ??????????????????????quote:Op woensdag 13 april 2011 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Sharon is toch zo van de PVV, werk er dan maar voor, voor dat geld i.p.v. winnen in dit programma. Wat mij betreft exit morgen...
Blijf het raar vinden. Wat is de definitie van 'geen contact met de buitenwereld?' Met je moeder ouwehoeren, brieven sturen en ontvangen, auto's kopen terwijl je fukking opgesloten zitquote:
Laura wil helemaal niets met Alex hierna. Dus ook niet naar Budapest. Stel je voor dat ze dan samen met hem in een bed in een hotel zonder camera's zou moeten liggen. Laura wil gewoon graag de finale halen dat is haar doel. De rest die men er hier allemaal bij verzint over wat Laura allemaal denkt is natuurlijk giswerk want dat weten we niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:38 schreef MargrietV het volgende:
ik wist niet dat PVDA stemmers ook naar andere zenders dan de VARA mochten kijkenquote:Sharon is toch zo van de PVV, werk er dan maar voor, voor dat geld i.p.v. winnen in dit programma. Wat mij betreft exit morgen...
Je leest niet goed, heb ik niet gezegd en bedoel ik ook niet. Maar het is wel een puntje wat meetelt. Bij mij dan in iedergeval.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:53 schreef delfse het volgende:
[..]
Dit slaat nergens op wat heeft je politieke voorkeur nou met het spel te maken ??????????????????????
Zo kwam het wel overquote:Op woensdag 13 april 2011 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je leest niet goed, heb ik niet gezegd en bedoel ik ook niet.
Even Geert W. door het huis daar danquote:Op woensdag 13 april 2011 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je leest niet goed, heb ik niet gezegd en bedoel ik ook niet.
Is het ook, net als zo goed als het feit dat (nog) niemand boos is geworden daarom.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:53 schreef muzas het volgende:
[..]
Blijf het raar vinden. Wat is de definitie van 'geen contact met de buitenwereld?' Met je moeder ouwehoeren, brieven sturen en ontvangen, auto's kopen terwijl je fukking opgesloten zit, navraag doen over je kuthond
En jij weet het wel? het is voor iedereen gissen.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:53 schreef marky het volgende:
[..]
Laura wil helemaal niets met Alex hierna. Dus ook niet naar Budapest. Stel je voor dat ze dan samen met hem in een bed in een hotel zonder camera's zou moeten liggen. Laura wil gewoon graag de finale halen dat is haar doel. De rest die men er hier allemaal bij verzint over wat Laura allemaal denkt is natuurlijk giswerk want dat weten we niet. Evenzo wat Gerard denkt of zou moeten vinden van mensen buiten het huis als ze niet in een spel zitten. Al helemaal belachelijk dat de vrouw van Gerard hem nog zou moeten wijzen op hoe mensen werkelijk zijn. Hoe werkelijk zijn mensen in deze situatie. Niemand weet hoe mensen buiten het huis zijn. Laat Gerard dat lekker zelf uitzoeken straks buitenshuis. De ervaring, tot nog toe, leert dat uiteindelijk de vriendschappen, op een paar uitzonderingen, na verwateren.
leeftijd is nooit belangrijkquote:Op woensdag 13 april 2011 12:51 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Niet alleen dat, maar alles aan haar irriteert me. Hoe ze zich opstelt met haar z.g.n. wijsheden voor iemand van 20 ga ik even over mijn nek. Ook dat verhaaltje wat ze gisteren moest houden voor de wildcard was
Niets is wat het lijkt in de Jo-Showquote:Blijf het raar vinden. Wat is de definitie van 'geen contact met de buitenwereld?' Met je moeder ouwehoeren, brieven sturen en ontvangen, auto's kopen terwijl je fukking opgesloten zit , navraag doen over je kuthond
Is het ook, net als zo goed als het feit dat (nog) niemand boos is geworden daarom.
Als het voor jou meetelt dan ben jij dus een linkse rakker kan niet anders. Maar dat maakt niet uit ieder zijn eigen politieke partij.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Je leest niet goed, heb ik niet gezegd en bedoel ik ook niet. Maar het is wel een puntje wat meetelt. Bij mij dan in iedergeval.
Heb het al eerder gezegd, Mijn man is rechts, ik links, ieder zijn normen en waarden toch? En we gaan prima samenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:56 schreef delfse het volgende:
[..]
Als het voor jou meetelt dan ben jij dus een linkse rakker kan niet anders. Maar dat maakt niet uit ieder zijn eigen politieke partij.
Ach jeetje,... wat kinderachtig zeg. Dus als ze voor de SP actief is hoeft ze er niet voor te werken? Afgezogen kleuter ben je, dit heeft niets met politiek of PVV te maken.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:49 schreef freaky40 het volgende:
Volgens mij ging het er meer om dat Sharon zichzelf tegenspreekt. Niet op welke partij ze stemt.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:57 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ach jeetje,... wat kinderachtig zeg. Dus als ze voor de SP actief is hoeft ze er niet voor te werken? Afgezogen kleuter ben je, dit heeft niets met politiek of PVV te maken.
Ik heb zelf trouwens niet zo erg veel met de PVV
Dat maak ik op uit een paar opmerkingen.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:54 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
En jij weet het wel? het is voor iedereen gissen.
Ze spreken zichzelf allemaal tegen. Stuk voor stukquote:Op woensdag 13 april 2011 12:58 schreef AYLI het volgende:
[..]
Volgens mij ging het er meer om dat Sharon zichzelf tegenspreekt. Niet op welke partij ze stemt.
Klopt, en daar ben ik trots op.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:56 schreef delfse het volgende:
[..]
Als het voor jou meetelt dan ben jij dus een linkse rakker kan niet anders. Maar dat maakt niet uit ieder zijn eigen politieke partij.
Gaat het?quote:Op woensdag 13 april 2011 12:59 schreef muzas het volgende:
[..]
AAALLLAAAAAAAAAAAAaaaaaahhhHhHhHH111!!111!!!
Behoorlijk inderdaad.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ze spreken zichzelf allemaal tegen. Stuk voor stuk
Spraken ze elkaar maar eens tegen!!quote:Op woensdag 13 april 2011 12:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Toch vreemd, linkse rakkers zouden toch grote affiniteit moeten hebben met de PVV, aangezien het een linkse partij is (los van 1 punt van het spectrum waar ze rechtse ideeën hebben)quote:Op woensdag 13 april 2011 12:56 schreef delfse het volgende:
[..]
Inderdaad dat doen ze allemaal maar als je pvv stemt dan durf je dat niet eens te zeggen want je wordt daarop beoordeeld dat zie je hier ook weer.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:59 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Jij bent dus ook zo'n stumper die PVV stemt, lijkt me duidelijk...quote:Op woensdag 13 april 2011 13:02 schreef delfse het volgende:
[..]
Inderdaad dat doen ze allemaal maar als je pvv stemt dan durf je dat niet eens te zeggen want je wordt daarop beoordeeld dat zie je hier ook weer.
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:03 schreef MargrietV het volgende:
zegt Laura nu: zoenen is klef? jeetje dan weet ze dus dat ze geklefd heeft met Alex.
Dat is bij elke partij zo hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:02 schreef delfse het volgende:
[..]
Inderdaad dat doen ze allemaal maar als je pvv stemt dan durf je dat niet eens te zeggen want je wordt daarop beoordeeld dat zie je hier ook weer.
Daar wordt je in het echte leven ook op beoordeeldquote:Op woensdag 13 april 2011 13:02 schreef delfse het volgende:
[..]
hier kan ik het helemaal mee eens zijn..om gerard idd hier te zien als held gaat mij te ver..en of die nu echt zooo eerlijk is betwijfel ik..want het is secret story en het moet gelogen worden in dat huis.,en ook die miljioenen zal die niet bijelkaar hebben gekregen zonder een paar leugentjes....ik bedoel..ik stond 4 jaar geleden ook 15 uur achter een lopende band achter elkaar omdat de opdracht voor de kerstspecu anders niet was afgekomen..kreeg 2 dagen vrij erna maar niemand noemde mij een held..hahaha.ger valt wel op omdat die voor de rest jonkies een soort klaagmuur is,meer ervaring heeft,niet hysterisch doet ...ipv te denken dat je met ranzige dingen verder komt..voor mij tot nu aan karim op een,dan gerard,sharon twijfel ik nog want ik begrijp niet dat ze na alles watb er gebeurt is mee eens zo op jo gericht is..misschien ook wel om verder te komen..quote:Op woensdag 13 april 2011 12:53 schreef marky het volgende:
[..]
Laura wil helemaal niets met Alex hierna. Dus ook niet naar Budapest. Stel je voor dat ze dan samen met hem in een bed in een hotel zonder camera's zou moeten liggen. Laura wil gewoon graag de finale halen dat is haar doel. De rest die men er hier allemaal bij verzint over wat Laura allemaal denkt is natuurlijk giswerk want dat weten we niet.
Evenzo wat Gerard denkt of zou moeten vinden van mensen buiten het huis als ze niet in een spel zitten. Al helemaal belachelijk dat de vrouw van Gerard hem nog zou moeten wijzen op hoe mensen werkelijk zijn. Hoe werkelijk zijn mensen in deze situatie. Niemand weet hoe mensen buiten het huis zijn. Laat Gerard dat lekker zelf uitzoeken straks buitenshuis. De ervaring, tot nog toe, leert dat uiteindelijk de vriendschappen, op een paar uitzonderingen, na verwateren.
jezus zeg wat een gezeikquote:Op woensdag 13 april 2011 13:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jij bent dus ook zo'n stumper die PVV stemt, lijkt me duidelijk...
Tuurlijk, tuurlijk...quote:Op woensdag 13 april 2011 13:04 schreef rilumaan4 het volgende:
[..]
jezus zeg wat een gezeik
je ben echt geen stumper als je pvv stemt
je bent een stumper als je zeurt over iemand zijn politieke mening
Commentaar op stemgedragquote:Op woensdag 13 april 2011 13:05 schreef bull1966 het volgende:
wat betekent die afkorting COS eigenlijk ????
Ja ik ben zo een stumper die PVV stemt word ik daar nu ook op afgerekend.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:02 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jij bent dus ook zo'n stumper die PVV stemt, lijkt me duidelijk...
Even mijn quote lezen en mijn reactie i.p.v. wat roepen.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:58 schreef AYLI het volgende:
[..]
Volgens mij ging het er meer om dat Sharon zichzelf tegenspreekt. Niet op welke partij ze stemt.
Nee Laura, je hebt geen buik. Dat is je navel!quote:
Ranzig he,...quote:Op woensdag 13 april 2011 13:09 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik kan precies zien wat ze zegt...
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:10 schreef bull1966 het volgende:
gerard moet blijven en lekker de regie blijven zieken
Gerard is voor de streamer sst met Karim. Maar dat hij naar Fenneke wil kan ik begrijpen de winnares is Jo en de tweede is Philip. Gister zei Jo tegen Philip mijn moeder helpt wel of zoiets als je genomineerd wordt.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:10 schreef Donkey09 het volgende:
Gerard moet echt blijven en niet weggaan hij maakt ook de meeste kans om in de finale te komen
Ik kan prima lezen hoor, dankjewel. In die post meent hij/zij helemaal niet dat Sharon slecht is omdat ze op de PVV stemt. Op mij komt het meer over dat de PVV de partij is van het werken voor je geld, iets wat Sharon nu niet doet. Een paar weken in de zon liggen en een ton verdienen komt niet helemaal overeen met de standpunten van de PVV en dus spreekt ze zichzelf tegen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:07 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Even mijn quote lezen en mijn reactie i.p.v. wat roepen.
Ze werkt voor de PVV DUS(!) moet ze maar lekker werken voor die ton. Er word door een mede-fokker een link gelegd tussen een politieke partij, ongeacht welke, en geld nodig hebben voor iets wat ze in Thailand wil gaan doen.
Ik vind het vreemd dat iemand een dergelijke link legt en ik denk dat de link gelegd is doordat ze iets voor de PVV doet en dat vind ik een beetje kwalijk.
Wat ook kwalijk is, wanneer iemand zegt PVV te stemmen meteen uitgelegd word als een baviaan of crimineel,... door dezelfde mensen die dat soort woorden niet van G.W. accepteren. Dat is eigenlijk de reden waarom ik reageerde,... verder kan het me namelijk niet rotten wat iemand waarom stemt en al helemaal niet of sjerren een ton nodig heeft om kleine jongetjes aan het werk te zetten in Taai-taailand
Ze werkt helemaal niet voor de PVV. Ik hoorde haar vannacht zeggen dat ze geen werk heeft maar dat ze wat doet met paarden, maar daar heeft ze geen dagtaak aan.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:07 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Even mijn quote lezen en mijn reactie i.p.v. wat roepen.
Ze werkt voor de PVV DUS(!) moet ze maar lekker werken voor die ton. Er word door een mede-fokker een link gelegd tussen een politieke partij, ongeacht welke, en geld nodig hebben voor iets wat ze in Thailand wil gaan doen.
Ik vind het vreemd dat iemand een dergelijke link legt en ik denk dat de link gelegd is doordat ze iets voor de PVV doet en dat vind ik een beetje kwalijk.
Wat ook kwalijk is, wanneer iemand zegt PVV te stemmen meteen uitgelegd word als een baviaan of crimineel,... door dezelfde mensen die dat soort woorden niet van G.W. accepteren. Dat is eigenlijk de reden waarom ik reageerde,... verder kan het me namelijk niet rotten wat iemand waarom stemt en al helemaal niet of sjerren een ton nodig heeft om kleine jongetjes aan het werk te zetten in Taai-taailand
Precies.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:12 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen hoor, dankjewel. In die post meent hij/zij helemaal niet dat Sharon slecht is omdat ze op de PVV stemt. Op mij komt het meer over dat de PVV de partij is van het werken voor je geld, iets wat Sharon nu niet doet. Een paar weken in de zon liggen en een ton verdienen komt niet helemaal overeen met de standpunten van de PVV en dus spreekt ze zichzelf tegen.
Althans, dat is wat ik in die post lees.
Volgens mij is het de bedoeling dat iedereen die het kan werkt voor zijn geld.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:12 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ik kan prima lezen hoor, dankjewel. In die post meent hij/zij helemaal niet dat Sharon slecht is omdat ze op de PVV stemt. Op mij komt het meer over dat de PVV de partij is van het werken voor je geld, iets wat Sharon nu niet doet. Een paar weken in de zon liggen en een ton verdienen komt niet helemaal overeen met de standpunten van de PVV en dus spreekt ze zichzelf tegen.
Althans, dat is wat ik in die post lees.
Nee hoor Jojanka wordt de winnaar. Haar moeder is sponsor van dit programma. Ze komt in de finale met Gerard en Karim (als Gerard er niet voortijdig uitgaat)quote:Op woensdag 13 april 2011 13:11 schreef schommelstoel het volgende:
Even over wie zal er misschien gaan winnen.
Toen ik nog de reclames tussen de streams door kreeg, had ik bijna altijd de reclame van Karim voor secret story, je kent hem vast wel: Dit is karim, Karim is de vrolijke noot in het huis....enz enz.
Heb nog nooit een andere gezien.
Zou bijna gaan denken dat hij de winnaar zal gaan worden.
Of op haar onderlip, zodat ze beide even dik zijn.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:14 schreef knagsje het volgende:
over rechts gesproken, ik wil Jo wel even een rechtse geven hoor ..........met alle plezier
nee met flipquote:Op woensdag 13 april 2011 13:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee hoor Jojanka wordt de winnaar. Haar moeder is sponsor van dit programma. Ze komt in de finale met Gerard en Karim (als Gerard er niet voortijdig uitgaat)
En toch blijven we allemaal kijken haha.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:14 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nee hoor Jojanka wordt de winnaar. Haar moeder is sponsor van dit programma. Ze komt in de finale met Gerard en Karim (als Gerard er niet voortijdig uitgaat)
Klopt en dat is hopelijk niet alleen het standpunt van de pvv.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:14 schreef shomila het volgende:
[..]
Volgens mij is het de bedoeling dat iedereen die het kan werkt voor zijn geld.
als zij het mooi vind...ik vind het ook niets..en net zag ik buiten vrouwen met korte broeken,rokken ,of joggingbroeken met uggs...!!!!aangezien ze zo dun is kan ze het wel hebben..al zie ik ze liever met een vuilniszak over dr kop in bed,,,en lekker rustigquote:Op woensdag 13 april 2011 13:07 schreef MargrietV het volgende:
Laura heeft haar lievelingsbikini aan. Smaak heeft ze dus niet.
maar niet voor Jo en Flipquote:Op woensdag 13 april 2011 13:15 schreef AYLI het volgende:
[..]
En toch blijven we allemaal kijken haha.
ja erg ! wat maakt het nou uit waar iemand op stemt? dat moet iedereen toch voor zichzelf weten?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:14 schreef Roguee het volgende:
Wat een politiek geleuter hier allemaal zeg
Serieus?!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:15 schreef shomila het volgende:
Hoe zal Flip eigenlijk reageren als hij van de brief hoort, daarin geeft Dennis als reden de omgang met Flip.
Ik zal het dan wel verkeerd hebben, maar ik lees er toch iets anders uit,... zal wel komen omdat er een politieke partij bijgehaald word en daar ben ik sowieso erg allergisch voor, ongeacht de partij.quote:
Denk dat ie wit wegtrekt en hoopt op de ton om in België een nieuw leven te beginnen !quote:Op woensdag 13 april 2011 13:15 schreef shomila het volgende:
Hoe zal Flip eigenlijk reageren als hij van de brief hoort, daarin geeft Dennis als reden de omgang met Flip.
heel die dennis bestaat niet joh,,.....allemaal nepquote:Op woensdag 13 april 2011 13:15 schreef shomila het volgende:
Wat denken jullie nu eigenlijk...quote:Op woensdag 13 april 2011 13:12 schreef delfse het volgende:
[..]
Gerard is voor de streamer sst met Karim. Maar dat hij naar Fenneke wil kan ik begrijpen de winnares is Jo en de tweede is Philip. Gister zei Jo tegen Philip mijn moeder helpt wel of zoiets als je genomineerd wordt.
net zo nep als d'r fakking tieten en d'r lip en d'r emotie's etc,etc,etcquote:heel die dennis bestaat niet joh,,.....allemaal nep
Laat ze haar mond maar helemaal houden, gewoon mooi wezen en klaar...quote:
Het gaat precies volgen script .quote:Op woensdag 13 april 2011 13:15 schreef shomila het volgende:
Jep, de eventuele invloed van moeder word wel wat overdreven en overtrokken hier denk ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:16 schreef marky het volgende:
[..]
Wat denken jullie nu eigenlijk...
Die moeder van Jo heeft een leuke bedrijfje maar dat is geen miljoenen tent die alles maar even sponsort. Dan was de 78% van Gerard zeker ook gekocht???
Jo doet voorkomen dat mams alles kan regelen maar dat is typisch een dochter die een beetje te trots is op haar moeder.
De man van Mo (bb6) werd ook vanalles toebedicht maar kon toch ook niet voorkomen dat ze er uiteindelijk een week voor de finale uitging.
Dat dacht ook ook,...quote:Op woensdag 13 april 2011 13:19 schreef utrecht1970 het volgende:
het lijkt net of laura er topless bij is gaan zitten.
dan staat Moeder Joanna gewoon in haar hemd. Wie moet Joanna dan vertrouwen? Kan enorm dilemma en gewetensconflict worden,quote:Op woensdag 13 april 2011 13:15 schreef shomila het volgende:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 13 april 2011 13:19 schreef utrecht1970 het volgende:
het lijkt net of laura er topless bij is gaan zitten.
zit flip er weer op?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:22 schreef NenaLois het volgende:
die plekken op joanna's rug, valt daar echt goed op...
Dennis heeft bijtend zaad.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:22 schreef NenaLois het volgende:
die plekken op joanna's rug, valt daar echt goed op...
heeft JoJo daar om gevraagd dan ???quote:Karim krijgt eindelijk een snaar?
heel misschien bedoeld ze gewoon dat haar moeder iedereen op flip laat stemmen die normaal op Jo zelf zouden stemmen ?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:12 schreef delfse het volgende:
[..]
Gerard is voor de streamer sst met Karim. Maar dat hij naar Fenneke wil kan ik begrijpen de winnares is Jo en de tweede is Philip. Gister zei Jo tegen Philip mijn moeder helpt wel of zoiets als je genomineerd wordt.
Heeft ze ook dik voor moeten betalenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:24 schreef NenaLois het volgende:
ze heeft wél een mooi figuur die joanna
Al een paar weken geleden nog voor Jo haar wol maar dat ging voor.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:24 schreef bull1966 het volgende:
[..]
heeft JoJo daar om gevraagd dan ???
anders nee
jammer dat de lelijkheid van binnen erdoorheen straalt, vandaar die vlekken LOLquote:ze heeft wél een mooi figuur die joanna
Dat denk ik ook dat ze dat bedoelde.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef Capaja het volgende:
[..]
heel misschien bedoeld ze gewoon dat haar moeder iedereen op flip laat stemmen die normaal op Jo zelf zouden stemmen ?
NEE ik ben geen echte Jo fan, maar niet alles is wat het lijkt
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef bull1966 het volgende:
[..]
jammer dat de lelijkheid van binnen erdoorheen straalt, vandaar die vlekken LOL
Wat moet ze dan met ultra-brave Alex?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef NenaLois het volgende:
ZO, Laura: Karim valt NIET op braaf, dus ook niet op jou
Laura doet braaf maar is het volgens mij eigenlijk totaal niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef NenaLois het volgende:
ZO, Laura: Karim valt NIET op braaf, dus ook niet op jou
dacht erder te horen dat flippie nu werkeloos is en als die exit zou gaan dat ie weer een baantje moest zoeken in de bediening..en dat dit jos moeder zou regelenquote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef shomila het volgende:
[..]
Dat denk ik ook dat ze dat bedoelde.
nee, Karim valt niet op braaf. Ik maakte die opmerking omdat ik denk dat laura op karim geilt... Karim zegt in het bijzijn van laura dat hij niet op braaf valt. En ik vind laura ook braver dan braaf nix spannends aanquote:Op woensdag 13 april 2011 13:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Wat moet ze dan met ultra-brave Alex?
De streamers wetet gelukkig dat stemmen totaal geen zin heeft. laura zei van de week ook dat Alex eruit moest dat wat dus net al in dgk een toneel haak en mensen maar stemmen.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:25 schreef Capaja het volgende:
[..]
heel misschien bedoeld ze gewoon dat haar moeder iedereen op flip laat stemmen die normaal op Jo zelf zouden stemmen ?
NEE ik ben geen echte Jo fan, maar niet alles is wat het lijkt
Die moet ze ook nietquote:Op woensdag 13 april 2011 13:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Karim valt niet op braaf.. niet lauraquote:Op woensdag 13 april 2011 13:26 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
jaaaah, blowend aan het waterquote:Op woensdag 13 april 2011 13:28 schreef Ripley het volgende:
Karim is meer van de hippie chicks denk ik.
Oo ik las het weer eens verkeerd, tijd voor een brilletje denk ik. Als Karim niet op braaf valt waarom wordt ie dan wel verlegen van saaiequote:Op woensdag 13 april 2011 13:27 schreef NenaLois het volgende:
[..]
nee, Karim valt niet op braaf. Ik maakte die opmerking omdat ik denk dat laura op karim geilt... Karim zegt in het bijzijn van laura dat hij niet op braaf valt. En ik vind laura ook braver dan braaf nix spannends aan
(Laura blijkbaar wel --> alex is het toppunt van braaf)
Ja, easy going tree huggersquote:Op woensdag 13 april 2011 13:28 schreef Ripley het volgende:
hahahahaaquote:Op woensdag 13 april 2011 13:27 schreef bull1966 het volgende:
Flip kan tijdens dat stoeien toch "per ongeluk" ff een elleboogje geven.
huppekee ook een dikke onderlip
laura vind de kinderdisco met als afsluiting een snoepketting spannend..want de disco stopt om 10 uur en dan kan ze pitten..oh ja..en vergeet niet de kabouter plop dansquote:Op woensdag 13 april 2011 13:27 schreef NenaLois het volgende:
[..]
nee, Karim valt niet op braaf. Ik maakte die opmerking omdat ik denk dat laura op karim geilt... Karim zegt in het bijzijn van laura dat hij niet op braaf valt. En ik vind laura ook braver dan braaf nix spannends aan
(Laura blijkbaar wel --> alex is het toppunt van braaf)
daar was hij zelf ook verbaasd over, maar heb het idee dat hij geen gevoelens meer voor haar heeftquote:Op woensdag 13 april 2011 13:28 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Oo ik las het weer eens verkeerd, tijd voor een brilletje denk ik. Als Karim niet op braaf valt waarom wordt ie dan wel verlegen van saaieLau
grappig!!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:29 schreef sjampoeh het volgende:
Is deze al voorbij gekomen ?
![]()
[ afbeelding ]
Van de chicks met arrafat sjaaltjes denk ikquote:Op woensdag 13 april 2011 13:28 schreef Ripley het volgende:
Die gaan zeker batsen,... even dat smegma mengen met maaaaaik z'n kwakkie.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:33 schreef Reksie1981 het volgende:
He Mo, ga is met die vieze kont van me dekbed af..
(wie wil geld inleggen dat Mo en Maik vanavond gaan batsen?)
ik stem zeker niet op botox jo..alhoewel..ik stem zowiezo niet..geen ene cent van mij voor mamajoquote:Op woensdag 13 april 2011 13:33 schreef akveor het volgende:
Gerat is nieuwsgierig naar thuis. Hij heeft z'n ervaring. Dus stemt allen niet op Gerat.
precies, hypocriet kreng is mo zo.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef afca_oc het volgende:
Mo weer hypocriet![]()
Geer: Ik verdien het minder (want heb al veel geld), Mo: Vind ik niet
En waarom zei ze het dan als reden Geer te nomineren
hoeft ook niet, ze is niet genomineerdquote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef trollie67 het volgende:
[..]
ik stem zeker niet op botox jo..alhoewel..ik stem zowiezo niet..geen ene cent van mij voor mamajo
haha!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:35 schreef mevrouwdebok het volgende:
jo ligt er wel goed bij zo ,mooi lichaam en gelukkig een doek over dat nare hoofd
als man ben je daar toch ook zo klaar mee, hard to get spelen is een poosje leuk maar dan houdt het wel op lijkt mequote:Op woensdag 13 april 2011 13:34 schreef Berenjenafok het volgende:
Wat een bitch is het toch, drie uur zeuren om een kusje en dan wil Phil er eindelijk een geven en dan 'hoeft het niet meer'.
[ afbeelding ]
op upc vragen ze wie jij erin wilt houden..dus dat...quote:Op woensdag 13 april 2011 13:35 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoeft ook niet, ze is niet genomineerd
kunnen ze die handdoek niet ff vervangen door een blok beton.quote:jo ligt er wel goed bij zo ,mooi lichaam en gelukkig een doek over dat nare hoofd
Mwaoh, dat is een beetje hun ding volgens mij. Joanna heeft de aandacht van een man nodig om zich goed te voelen en hopt dus van dennis naar philip. Philip houdt van onbereikbaar en dus geeft ze hem dat, zo blijven beiden geinteresseerd.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
als man ben je daar toch ook zo klaar mee, hard to get spelen is een poosje leuk maar dan houdt het wel op lijkt me
Op die ene cap heeft ze geen bord maar een pot voor haar hoofdquote:Op woensdag 13 april 2011 13:37 schreef bull1966 het volgende:
[..]
kunnen ze die handdoek niet ff vervangen door een blok beton.
het wordt er zeker niet slechter op
opgelostquote:
Balen!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:39 schreef danilel het volgende:
[..]
krijg de hele tijd weer niks door...........[ afbeelding ] en maar F5'en
Oops doet het bij mij welquote:Op woensdag 13 april 2011 13:41 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Zelfs de oops pagina doet ut nie
heb nu weer beeldquote:Op woensdag 13 april 2011 13:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oops doet het bij mij wel
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:37 schreef bull1966 het volgende:
[..]
kunnen ze die handdoek niet ff vervangen door een blok beton.
het wordt er zeker niet slechter op
CAP?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat loopt laura daar toch naakt door het huis.
Ze wil de mannen versieren, maar er is daar in huis niemand meer die koud of warm van dr wordt, ze heeft t alleen zelf nog niet in de gaten denk ikquote:Op woensdag 13 april 2011 13:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Wat loopt Laura daar uberhaubt nog?quote:Op woensdag 13 april 2011 13:47 schreef utrecht1970 het volgende:
Ditquote:Op woensdag 13 april 2011 13:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat loopt Laura daar uberhaubt nog?
qftquote:Op woensdag 13 april 2011 13:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat loopt Laura daar uberhaubt nog?
quote:
Nu je het zegt!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef Day het volgende:
Ik gooi streams aan en val midden in een meisjes plagen, zoentje vragen-scene van joflip. SST gaat steeds meer op high school musical lijken.
Je gaat me toch niet vertellen dat je nu pas die 2 zakjes zit hangen?quote:
Ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef Day het volgende:
Ik gooi streams aan en val midden in een meisjes plagen, zoentje vragen-scene van joflip. SST gaat steeds meer op high school musical lijken.
Dat ga ik wel je vertellen; ik zie nu pas die hangbillen!quote:Op woensdag 13 april 2011 13:52 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat je nu pas die 2 zakjes zit hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |