Teun gaat er nu door jou nog even reageren, in een meer dan een jaar oud bericht wat niet gekickt kan worden.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:35 schreef Parvus het volgende:
MAG developer: "Xbox Live kinderachtiger dan het PSN"
Hier haalt Soldmayor een kutkaboutertje uit
hehe wel grappig er komen steeds meer synoniemen voor dingen die we doen. Wapens/zombies jatten bij borderlands/blackops iseen fsje doen, zeiken dat het spel niet werkt een stomaatje doen, party joinen en leaven een michhasje doen en nu ook een kutkaboutertjequote:Op donderdag 14 april 2011 10:35 schreef Parvus het volgende:
MAG developer: "Xbox Live kinderachtiger dan het PSN"
Hier haalt Soldmayor een kutkaboutertje uit
Ik word net wakker, weet ik veel, heb de helft niet gelezen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:52 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Teun gaat er nu door jou nog even reageren, in een meer dan een jaar oud bericht wat niet gekickt kan worden.
zou mooi zijn waar heb je dat gehoortquote:Op donderdag 14 april 2011 11:00 schreef KneusTeun het volgende:
Lol komt er een black ops map builder?
Mod tools voor PC werd al vanaf het begin aangekondigd dacht ik toch? Alleen wanneer ze gereleased werden was de vraag.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:00 schreef KneusTeun het volgende:
Lol komt er een black ops map builder?
Een kutkaboutertje is gewoon even lekker trollen.quote:Op donderdag 14 april 2011 10:54 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hehe wel grappig er komen steeds meer synoniemen voor dingen die we doen. Wapens/zombies jatten bij borderlands/blackops iseen fsje doen, zeiken dat het spel niet werkt een stomaatje doen, party joinen en leaven een michhasje doen en nu ook een kutkaboutertje
pc maar daar heb ik niks aanquote:Op donderdag 14 april 2011 11:04 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Mod tools voor PC werd al vanaf het begin aangekondigd dacht ik toch? Alleen wanneer ze gereleased werden was de vraag.
neeneenee een kutkabouter is een kutkabouter had jij toch moeten wetenquote:Op donderdag 14 april 2011 11:06 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Een kutkaboutertje is gewoon even lekker trollen.
kutkabouter is niet meer.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
neeneenee een kutkabouter is een kutkabouter had jij toch moeten weten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |