Klopt. Dat zie je ook als je m'n recent games bekijkt. En m'n score per minute is ook vet laagquote:Op woensdag 13 april 2011 17:46 schreef Tauchmeister het volgende:
Maar jij campt dan ook alleen maar.
Sensitivity 2 of 3 haal ik de beste resultaten mee je bent veel preciezerquote:Op woensdag 13 april 2011 17:40 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Dat is zeker niet verkeerd man. Ik haal ook geregeld een KD hoger dan 2, maar ik speel BO veel te weinig om er echt wat moois van te maken. Bij BO zit ik nou op anderhalve dag denk ik en bij MW2 al bijna op 29 dagen.
edit: Op welke sensitivity speel jij trouwens?
Echte campers kennen ook geen schaamte. Hun trots ligt dan ook in de statistieken...quote:Op woensdag 13 april 2011 17:48 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Klopt. Dat zie je ook als je m'n recent games bekijkt. En m'n score per minute is ook vet laag
admins die me zonder goede reden een ban geven. Er was gewoon letterlijk geen reden want ik had geen baggerposts gezet of iets tegen de policy in.quote:
Nou, leuk hoor.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:52 schreef tliciouz het volgende:
Ah onze kutkabouter heeft een ban. YEAH.
Ik kan het me niet voorstellen.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:53 schreef KoningStoma het volgende:
Misschien had het wel iets te maken met dat "getroll" in het BO topic?
Ik kan niet zonder jullie.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:57 schreef Dr.Pringles het volgende:
En toch weer een account maken..
Jij kan echt niet zonder Fok blijkbaar.
Ik speel ondertussen zolang op een hogere sensitivity (8 momenteel) dat ik alleen maar faal als ik 'm veel lager zet.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:49 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sensitivity 2 of 3 haal ik de beste resultaten mee je bent veel preciezer
Hier zitten alleen maar xboxersquote:Op woensdag 13 april 2011 17:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Ik speel ondertussen zolang op een hogere sensitivity (8 momenteel) dat ik alleen maar faal als ik 'm veel lager zet.
Als jullie nog een teamgenoot zoeken, mits op de Xbox dan, hou ik me aanbevolen en kun je me toevoegen: Maiou Jazz
noem maar een game i'll be therequote:Op woensdag 13 april 2011 18:17 schreef Parvus het volgende:
Wie zijn er nu vanavond online en welk spel? Twijfel nog of ik weg ga vanavond ^.^
Goed bezig dan!quote:Op woensdag 13 april 2011 18:27 schreef kenserkabouter het volgende:
[..]
Hier zitten alleen maar xboxers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |