Een router als in de zin van router voor internet? Ik heb er hier 1 liggen. Maar moet je daar geen abbo bij nemen dan ofzo? Ja ik ben daar echt een noob in.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef KneusTeun het volgende:
Opzoek naar een nieuwe router, voor rond de 50 euro, iemand tips?
Nee ik zoek geen modem, ik zoek een N-router.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een router als in de zin van router voor internet? Ik heb er hier 1 liggen. Maar moet je daar geen abbo bij nemen dan ofzo? Ja ik ben daar echt een noob in.
Dat is toch gewoon het kastje waar je al die kabels in moet doen?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee ik zoek geen modem, ik zoek een N-router.
Linksys.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee ik zoek geen modem, ik zoek een N-router.
Kijk nu naar de linksys e1000.
De muziek uit die film is soberso goedquote:
Jammer dat de film niet bijster goed is.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De muziek uit die film is soberso goed
Ik hoor net van iemand anders dat je voor 50 euro geen goede router kan kopen....quote:
Het verhaal is kwa structuur wel simpel en niet orgineel. Het concept is wel orgineel en er zit veel diepgang in. De sfeer, de muziek en de stijl zijn ookquote:Op woensdag 13 april 2011 17:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat de film niet bijster goed is.
De sfeer en muziek maken inderdaad wel veel van het andere goed maar ik ga hem niet snel nog en keer checken.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het verhaal is kwa structuur wel simpel en niet orgineel. Het concept is wel orgineel en er zit veel diepgang in. De sfeer, de muziek en de stijl zijn ook
COD4 en MW2, maakt niet uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaat er eigenlijk vanavond nog iemand BO, COD 4 of MW2 knallen?
Mjah hij zuigt echt in shooters maar vind het wel leuk dus gebruikt hij maar de goedkoopste shit in die games. Als ik bij hem in een team zit moet hij dat fijn allemaal zelf weten maar in private matches moet je niet zo gaan doen iddquote:Op woensdag 13 april 2011 17:27 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
COD4 en MW2, maakt niet uit.
Wel zonder Lance de verschrikkelijke noobtuber.
Jullie spelen MW1 ook nog steeds? Ik zou me toch graag een keer voegen bij een van jullie matches, eens kijken of ik mee kan op jullie niveau.. Gisteren trouwens voor het eerst met de Stoner gespeeld in BO, wat een heerlijke gun is dat.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:18 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaat er eigenlijk vanavond nog iemand BO, COD 4 of MW2 knallen?
Wat is je KD?quote:Op woensdag 13 april 2011 17:29 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Jullie spelen MW1 ook nog steeds? Ik zou me toch graag een keer voegen bij een van jullie matches, eens kijken of ik mee kan op jullie niveau.. Gisteren trouwens voor het eerst met de Stoner gespeeld in BO, wat een heerlijke gun is dat.
Haha, je was me voor.quote:
Ja, in een private match is het idd een no go.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mjah hij zuigt echt in shooters maar vind het wel leuk dus gebruikt hij maar de goedkoopste shit in die games. Als ik bij hem in een team zit moet hij dat fijn allemaal zelf weten maar in private matches moet je niet zo gaan doen idd
BO: 1.27quote:
Dat MW2 verhaal is me bekend ik heb in het begin veel maatjes van me BO laten spelen op mijn account en nu heb ik maar een KD van 1.70 terwijl ik de afgelopen maanden wel gemiddeld een KD haal van 2.5quote:Op woensdag 13 april 2011 17:33 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
BO: 1.27
MW2: 1.22 (hier begon mijn COD experience, daarom is ie zo laag... heb wel 70.000+ kills ondertussen)
MW1: 1.42
Dat is zeker niet verkeerd man. Ik haal ook geregeld een KD hoger dan 2, maar ik speel BO veel te weinig om er echt wat moois van te maken. Bij BO zit ik nou op anderhalve dag denk ik en bij MW2 al bijna op 29 dagen.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat MW2 verhaal is me bekend ik heb in het begin veel maatjes van me BO laten spelen op mijn account en nu heb ik maar een KD van 1.70 terwijl ik de afgelopen maanden wel gemiddeld een KD haal van 2.5!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |