Speciaal voor jou even een paar posts omhoog kijken.quote:
Oh nice.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Speciaal voor jou even een paar posts omhoog kijken.
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh nice.Hoe kon ik daar nu overheen scrollen. Zulke meisjes.
Dat eerste nummer rond 47 seconden komt er zo'n vrouwenstem voorbij, kan iemand mij vertellen waar dat nummer ook alweer van is? Komt me zo bekend voor.quote:
Waarom heb je mij nog nooit eerder over haar verteld? Dude die pics op haar facebook.quote:
quote:
Een router als in de zin van router voor internet? Ik heb er hier 1 liggen. Maar moet je daar geen abbo bij nemen dan ofzo? Ja ik ben daar echt een noob in.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef KneusTeun het volgende:
Opzoek naar een nieuwe router, voor rond de 50 euro, iemand tips?
Nee ik zoek geen modem, ik zoek een N-router.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Een router als in de zin van router voor internet? Ik heb er hier 1 liggen. Maar moet je daar geen abbo bij nemen dan ofzo? Ja ik ben daar echt een noob in.
Dat is toch gewoon het kastje waar je al die kabels in moet doen?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee ik zoek geen modem, ik zoek een N-router.
Linksys.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:52 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee ik zoek geen modem, ik zoek een N-router.
Kijk nu naar de linksys e1000.
De muziek uit die film is soberso goedquote:
Jammer dat de film niet bijster goed is.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:01 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
De muziek uit die film is soberso goed
Ik hoor net van iemand anders dat je voor 50 euro geen goede router kan kopen....quote:
Het verhaal is kwa structuur wel simpel en niet orgineel. Het concept is wel orgineel en er zit veel diepgang in. De sfeer, de muziek en de stijl zijn ookquote:Op woensdag 13 april 2011 17:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat de film niet bijster goed is.
De sfeer en muziek maken inderdaad wel veel van het andere goed maar ik ga hem niet snel nog en keer checken.quote:Op woensdag 13 april 2011 17:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Het verhaal is kwa structuur wel simpel en niet orgineel. Het concept is wel orgineel en er zit veel diepgang in. De sfeer, de muziek en de stijl zijn ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |