Ik zei het maar 1 keer. Maar dat manwijf (Sorry als je dit leest) bleef maar aan het schelden en aan het kankeren.quote:
Het eerste woord dat ik jou ooit hoorde zeggen was kanker.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zei het maar 1 keer. Maar dat manwijf (Sorry als je dit leest) bleef maar aan het schelden en aan het kankeren.
Maar ik kan kanker nog mooi uitspreken.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:45 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Het eerste woord dat ik jou ooit hoorde zeggen was kanker.
Ik zou het niet meer weten. Dat is echt al een eeuwigheid geleden.quote:Op woensdag 13 april 2011 15:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar ik kan kanker nog mooi uitspreken.
Nee, ze hebben het te druk met honger lijden.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:13 schreef Bozz187 het volgende:
yo zijn er nog negertjes aan het gamen?
Ben je thuis?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:13 schreef Bozz187 het volgende:
yo zijn er nog negertjes aan het gamen?
Was ik dat niet toevallig?quote:Op woensdag 13 april 2011 15:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik zei het maar 1 keer. Maar dat manwijf (Sorry als je dit leest) bleef maar aan het schelden en aan het kankeren.
Ik mute haar ook best vaak IRL is ze overigens wel chillquote:Op woensdag 13 april 2011 15:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht iemand te vinden die nog een kinderlijker stemmetje had dan ik.quote:Op woensdag 13 april 2011 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik mute haar ook best vaak IRL is ze overigens wel chill!
Oke is cool.quote:
pony!!quote:Op woensdag 13 april 2011 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke is cool.
Jongens, jullie kunnen me vast wel helpen. Wat is een beetje chille muziek om op te sporten?
Komt denk ik ook wel een beetje door dat het geluid in MW2 zwaar verrot is als je BO gewend bentquote:Op woensdag 13 april 2011 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had nooit gedacht iemand te vinden die nog een kinderlijker stemmetje had dan ik.
quote:Op woensdag 13 april 2011 16:26 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oke is cool.
Jongens, jullie kunnen me vast wel helpen. Wat is een beetje chille muziek om op te sporten?
Die van mij niet serieus?quote:Op woensdag 13 april 2011 16:28 schreef tliciouz het volgende:
Oke laat maar wist dat ik geen serieuze reacties ging krijgen.
Hier is best mooi weer gekquote:Op woensdag 13 april 2011 16:30 schreef kutkabouter het volgende:
Die is chill. Lekker zomers.
Jammer dat het kankerweer is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |