Ga je nou helemaal terugzoeken?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:30 schreef BzP het volgende:
[..]
Als we elkaar dan toch gaan verbeteren...
Tom wie? Ken er meerderequote:Op donderdag 14 april 2011 13:18 schreef kenserkabouter het volgende:
lolololol aardappel, waar ken jij tom van?
staat bij mij bovenaan de pagina...quote:Op donderdag 14 april 2011 13:44 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ga je nou helemaal terugzoeken?Gladiool.
Comeback der comebacks...quote:
Tom Poes.quote:
Geen idee man, vanavond even checken als ik thuiskomquote:Op donderdag 14 april 2011 13:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Heb je die headset al binnen Michhas?
apology acceptedquote:Op donderdag 14 april 2011 13:50 schreef KoningStoma het volgende:
Sorry. Ik spreek uitsluitend feitelijke waarheden.
Er gaat een wereld voor je open dan hopelijk heeft MW3 de geluids engine van MW2 dan kun je helemaal fappenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:49 schreef Michhas het volgende:
[..]
Geen idee man, vanavond even checken als ik thuiskom
Als ze de in game chat maar wel verbeterd hebbenquote:Op donderdag 14 april 2011 13:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor je open dan hopelijk heeft MW3 de geluids enige van MW2 dan kun je helemaal fappen
Als ze maar matchmaking hebben verbeterd.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als ze de in game chat maar wel verbeterd hebben
Ja ook dat is super irritant dat je in gewone gamemodes behalve groundwar niet in partychat kanquote:Op donderdag 14 april 2011 13:53 schreef Michhas het volgende:
[..]
Als ze de in game chat maar wel verbeterd hebben
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:57 schreef BzP het volgende:
Daarom is ps3 beter wij hebben tenminste de yellow light of death...
Jullie met jullie pussy ass red kringspier of death
quote:Op donderdag 14 april 2011 13:57 schreef BzP het volgende:
Daarom is ps3 beter wij hebben tenminste de yellow light of death...
Jullie met jullie pussy ass red kringspier of death
Boz.quote:Op donderdag 14 april 2011 11:27 schreef kenserkabouter het volgende:
Een bozzje doen: vrouwen (lees: tliciouz) laten soppen.
quote:Op donderdag 14 april 2011 14:01 schreef tliciouz het volgende:
Overigens, geen weekend bitches. Godverdomme, morgen gewoon werken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop