Eerder zelfs dacht ikquote:Op woensdag 13 april 2011 12:30 schreef Frankii het volgende:
Als je in de avond van Den Bosch naar Groningen moet mag je om 21:00 vertrekken ofzo.
Hehe, opeens hoorde je kanker..quote:Op woensdag 13 april 2011 12:37 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wheheh ja zij kan goed kankeren idd Tliciouz
Ik dacht dat dat tliz wasquote:Op woensdag 13 april 2011 12:47 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Hehe, opeens hoorde je kanker..
quote:Op woensdag 13 april 2011 12:34 schreef Frankii het volgende:
Ik moet vrijdag om half 9 in Utrecht staan, liever op een vrijdagavond dus.
Dan misschien weekje later?
Mij maakt het allemaal vrij weinig uit. Het liefst volgende week als het ff kan, maar een week later is ook prima. Maar dat moeten we wel even regelen dan, anders komt er weer niks van.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:33 schreef Rossdale het volgende:
Pintje in den bosch klinkt wel doable heurKan het dan niet op donderdagavond ofzo? Die vrijdag is het toch goede vrijdag enzulks
All the gangsters around know my whole crew (nigga WHAT?!)quote:
wtfquote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
Als ik later, als ik groot ben, een dochter krijg dan wil ik dat ze zo wordt
Zo die mag wel een enkeltje terug naar marokko of een van die pauper landen daarzo.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
Wat een graftakquote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
Ik ken de achtergrond dan wel niet, maar die meid weet volgens mij nog niet wat een klap krijgen isquote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
quote:Hoogst beoordeelde reacties
*
fuck crysis, minecraft has the BAST GRAPHUCKS EVARR!
smartguy9765 3 maanden geleden 102
oud filmpje is ooouuudquote:Op woensdag 13 april 2011 14:33 schreef KoningStoma het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |