Thanks! Gelukkig geen last van hooikoorts hier, bij mij is het meer een nog altijd verkloot slaapritme.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:26 schreef Doodkapje het volgende:
Succes!
Hier ook slecht geslapen... maar dat kwam vooral door de hooikoorts denk ik
Huskies.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik fietste net langs mijn droomman. Husky aan de lijn en een huge camera.Jammer dat hij 70 was ofzo.
Whehe.quote:Op woensdag 13 april 2011 10:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
Same here, kon niet slapen vannacht omdat het zo achterlijk koud was. Vest aan, twee sjaals om, fleecedeken om m'n benen en nog had ik het koud. Verwarming aangezet om 1 uur 's nachts en toen ging het wel weer.
Hoe ging je tentamen?
En nu kun je dus van het weer genieten?quote:Op woensdag 13 april 2011 11:02 schreef Omniej het volgende:
[..]
Thanks! Gelukkig geen last van hooikoorts hier, bij mij is het meer een nog altijd verkloot slaapritme.Zo kut is dat, weten dat om 06:30 de wekker gaat en je rond 02:30 nog klaarwakker op de klok zit te kijken.
[..]
Huskies.Is de enige hondensoort die ik tof vind, de rest mag van mij sterven.
[..]
Whehe.
En hij ging best lekker denk ik. Moet alleen wel echt een 7,5 halen om m'n cijfer te redden en de laatste keer dat ik een 7,5 heb gehaald kan ik me niet eens meer herinneren, maar heb er toch wel vertrouwen in.
Jij ook nog bezig met tentamens?
Jaaaaaaa ik houd niet van honden maar ik wil zó graag een husky. En een kat. En een groot huis met een grote tuin en daar mag mijn husky dan altijd vrij rondrennen.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:02 schreef Omniej het volgende:
[..]
Thanks! Gelukkig geen last van hooikoorts hier, bij mij is het meer een nog altijd verkloot slaapritme.Zo kut is dat, weten dat om 06:30 de wekker gaat en je rond 02:30 nog klaarwakker op de klok zit te kijken.
[..]
Huskies.Is de enige hondensoort die ik tof vind, de rest mag van mij sterven.
[..]
Whehe.
En hij ging best lekker denk ik. Moet alleen wel echt een 7,5 halen om m'n cijfer te redden en de laatste keer dat ik een 7,5 heb gehaald kan ik me niet eens meer herinneren, maar heb er toch wel vertrouwen in.
Jij ook nog bezig met tentamens?
Sort of... Vrijdag heb ik er nog eentje.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:14 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
En nu kun je dus van het weer genieten?
Ik heb dus echt hetzelfde.quote:Op woensdag 13 april 2011 11:14 schreef Mexicaantje. het volgende:
Jaaaaaaa ik houd niet van honden maar ik wil zó graag een husky. En een kat. En een groot huis met een grote tuin en daar mag mijn husky dan altijd vrij rondrennen.![]()
![]()
![]()
Ik houd zo erg van die beesten.
Ah nice.
Ja heb morgen mijn laatste en heb daar nog niet eens naar gekeken. Maar da's maar 1 studiepunt dus heb ook niet echt motivatie ofzoHet schijnt ook heel makkelijk te zijn dus dat helpt ook niet. Maar ga zo wel even dictaat en PPpresentaties doorkijken.
Ja lucht moet ik nog even fixen. Dat ik onderbelicht ben vind ik juist tof. Maar bedoelde ook qua kleuren eigenlijk. Ik kom er neit echt uit.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:08 schreef Ener-G het volgende:
Qua compositie, of techniek? Iig is de lucht veel te uitgebeten en overbelicht (vreet de bomen op) en het meisje is weer onderbelicht. Wat was je bedoeling met deze foto?
Hij begon toen die foto's te makenquote:Op woensdag 13 april 2011 12:28 schreef Ener-G het volgende:
Damn!
En hij was van '79, ik van '78, terwijl ie in '97 overleed.. Zet je toch weer aan het denken..
De overbelichte (uitgebeten) lucht in combinatie met de nog steeds onderbelichte voorgrond is een beetje vreemd... Je zou juist denken dat je het een opoffert om het ander goed belicht te krijgen.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat klopt er niet aan? Weet niet zo goed wat er anders moet.
Indrukwekkend... En treurig ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:13 schreef Daantke het volgende:
http://www.mentalfloss.com/blogs/archives/15131
Ja maar ik weet eigenlijk niet of het me stoort of niet. Ik denk het juist niet eigenlijk.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:02 schreef Omniej het volgende:
[..]
De overbelichte (uitgebeten) lucht in combinatie met de nog steeds onderbelichte voorgrond is een beetje vreemd... Je zou juist denken dat je het een opoffert om het ander goed belicht te krijgen.
Dat de lucht uitgebeten is stoort niet zozeer, maar het leidt af. M'n ogen gaan naar de lucht links en niet naar de dame aan de rechterkant.quote:Op woensdag 13 april 2011 12:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[ afbeelding ]
Wat klopt er niet aan? Weet niet zo goed wat er anders moet.
Oh het probleem is dus niet de foto/techniek/compositie an sich, maar je inspiratie/creativiteit, als je niet weet waar je met de kleuren heen moetquote:Op woensdag 13 april 2011 12:30 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja lucht moet ik nog even fixen. Dat ik onderbelicht ben vind ik juist tof. Maar bedoelde ook qua kleuren eigenlijk. Ik kom er neit echt uit.
Ja normaal gesproken heb ik dat ook. Maar nu niet.quote:Op woensdag 13 april 2011 14:17 schreef Ener-G het volgende:
[..]
Oh het probleem is dus niet de foto/techniek/compositie an sich, maar je inspiratie/creativiteit, als je niet weet waar je met de kleuren heen moetStel jezelf een duidelijk doel, en probeer daarnaartoe te werken
Ontsteking ergenst bij mn onderrug..quote:Op woensdag 13 april 2011 16:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
Wat is er met je rug eigenlijk? Of heb ik dat laatst ook al gevraagd?
Als ik naar links wissel dan is het omdat ik vind dat er teveel zon in mn rechter oog schijnt om het beeld in mn zoeker te 'beoordelen'quote:Op woensdag 13 april 2011 16:54 schreef Omniej het volgende:
99% van de tijd fotografeer ik met m'n rechteroog. Voelt iets natuurlijker, en heeft inderdaad als voordeel dat ik dan met links nog rond kan blijven kijken, al maak ik van dat voordeel eigenlijk ook maar zelden gebruik...Knijp 'm meestal dicht om me iets beter op het zoekerbeeld te kunnen concentreren.
Ik betrap mezelf er ook wel 'ns op dat ik met links schiet overigens, maar of dat echt een doel dient weet ik nog niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |