abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95482140
quote:
AS1981: Nee nog niet uitgehuwelijkt, beste vriendin is over iets meer dan 2,5 week uitgerekend van een dame, maar eerst eens zien wat ze gebakken heeft. Ha ha ha.
Maar bedankt voor het compliment.
Zeg! Hallo!! Wat is dit nou? o|O Ben ik hier een heel huwelijk aan het voorbereiden, trek jij ineens mijn bakkwaliteiten in twijfel! Tuurlijk wordt dit de beste huwelijkskandidaat ooit! tsssss, beetje jammer hoor :P ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door danic op 14-04-2011 11:44:54 ]
  donderdag 14 april 2011 @ 11:02:53 #77
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_95482572
Arme brakke mamma's en zieke of kramperige kindjes!

Vanyel, wat een mooi perfect gemiddelde!

Die slofjes. <3 Echt super schattig.

Jasmin doet het goed, nieuwe schema werkt een stuk beter en wat kan dat kind eten zeg. Yade eet amper, volgens mij is Jazzy het tegenovergestelde. :D
pi_95483456
Zo! Bijgelezen :D Wat hebben jullie veel gepost gister!

Wat ik nog onthouden heb na de 2e baggernacht hier: Amy die niet lekker slapen ging gister en nu naar de SEH moet. Ik hoop dat het meevalt Sola!

Welkom As1981. Ik denk dat de meiden gister al goede adviezen gegeven hebben! Isabel krijgt ook nog zeker 5 keer borstvoeding en sommige dagen wel meer.

SlaapLeia O+

Het is hier voor de 2e keer op rij weer bagger met slapen. Inslapen gaat goed, maar afgelopen nacht is ze in totaal 5 keer wakker geworden en dan lukt het haar niet meer zelf in te slapen. Ik heb het idee dat ze ergens last van heeft, maar zelfs met pcm sliep ze maar 4 uur achter elkaar. :O
Gelukkig schijnt de zon hier.
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_95483998
Danic :D
Morretje, balen dat ze zo slecht slaapt zeg. Vijf keer per nacht wakker is wel heel erg vermoeiend!

Hier heeft de dame zojuist een mijlpaal bereikt, ze is voor het eerst van rug naar buik gerold! *O*
Het ging in een halve minuut van dit:

Naar dit:
pi_95484034
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 10:31 schreef mrien het volgende:

[..]

Succes bij het cb! Ik ga het maandag ook even bespreken :)

Nachten gaan goed hoor! Slaapt in z'n eigen bed, soms bij mij op de buik als ik in slaap gevallen ben tijdens het voeden. Hij slaapt nu meestal rond 20:00 toch zeker wel, rond 22:45 nog een voeding en dan ergens in de nacht dus meerdere keren. Vaak 2x maar soms ook vaker.

Sliep hij eerst door dan hobbesje? Wel lekker natuurlijk, valt het nu inderdaad even zwaarder
ah ok, ja ik was benieuwd. Hier is het eigenlijk zo dat ze nauwelijks slaapt overdag, 's nachts gaat het gelukkig iets beter, vanaf een uur of `12 tot de volgende ochtend met 1 voeding daartussen.

Oef Hobbesje :X ik weet dat nog wel van Amélie, als ze een goeie periode had en weer doorsliep was ik eerst x dagen brak van het vele slaap ineens en daarna stopte ze weer met doorslapen en was ik extra brak van het weer wakker zijn 's nachts :')
Consequent gebroken nachten vond ik stukken minder vermoeiend dan dat. Succes ermee :*

Sil fijn dat Jasmin zo kan bunkeren :D

Wij zijn terug van het inloopspreekuur. De wvk vond het maar suf dat de arts een allergie zo uitsloot enkel omdat ze geen eczeem vertoond en ze vond wat ik omschreef (erg onrustig, veel huilen, krampjes) juist wel allergie-ish klinken. Ze zei ook dat heel erg veel reflux-kindjes ook een (kma)-allergie hebben. Wist ik niet maar klinkt logisch I guess.
Omdat ik zelf geen melk drink en matig ben met andere zuivel vanwege mn eigen lactose-intolerantie, krijgt Elin dus ook al erg weinig koemelk-eiwit binnen; dat zou kunnen verklaren, áls ze last heeft van een kma, waarom ze geen eczeem heeft.

We hebben een verwijzing gekregen voor een diëtiste, om in ieder geval koemelk en ei uit mijn dieet te bannen, en te zien of dat werkt. Ik ben benieuwd, over een uurtje bellen voor een afspraak. De wvk had het er in ieder geval over dat de diëtiste lijsten had met producten die toegestaan waren van verschillende merken/supermarkten. Dat maakt het gezoek voor mij wat makkelijker ;)
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95484092
Fijn dat je nu wel een zinvol consult hebt gehad ^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95486037
*O* Anne, wat doe je meis!!! *O* woeiiiiii you go girl!!
pi_95487251
Fijn zo'n wvk die goed meedenkt Huup!

Ik heb een klein slaapkopje. Hij ligt er rond 20.00uur meestal in 's avonds, soms wat later. Dan nog een fles om 23.00uur. 's Nachts wordt hij wel een paar keer even wakker en dan moet er weer een speentje in. Om 06.30uur een fles. Na die fles babbelt hij vaak nog wel een half uurtje maar daarna slaapt hij zo weer tot de volgende fles om 10.30uur.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95487823
Zie je Fannetje, zo snel gaat dat dus ;)

Ik ben net weer thuis. Amy trok steeds meer bij gelukkig in het ziekenhuis en aan het einde moest ik steeds het papier van de behandeltafel uit haar handen trekken want ze wilde dat helemaal hebben. Ze konden niets vinden en omdat de koorts weg is en Amy weer alert is, mochten we weer naar huis. Koorts kwam van een of ander virus, maar meer konden ze daar niet over zeggen. De arts dacht dat Amy misschien helemaal uitgeput was van de nacht omdat ze pas om 2 uur ging slapen, dat ze daarom zo suf en slap was. Heel misschien een koortstuip, maar we hebben niets gehoord. Het is nu ook niet meer te achterhalen. Nu ligt ze lekker in bed, even weer lekker slapen. Ze is nog steeds wat wiebelig maar dat zal vast snel weer beter gaan.

Ik dacht eigenlijk dat iedereen zou zeggen van 'oh ja ze is heel moe waarschijnlijk', maar ik had toch een naar gevoel dus eigenlijk al gelijk de HA gebeld. Pas toen de assistente zei dat ik direct moest langskomen werd ik echt bang. Nu tijd voor ontbijt :P
pi_95487872
Pfff Sola, gelukkig niets aan de hand dus. Goed dat je gebeld hebt hoor! Je kunt maar beter het zeker voor het onzekere nemen. Beter 10 keer voor jan *piep* gebeld dan 1 keer te weinig...

Brunch ze :P
pi_95488159
Gelukkig is er niets aan de hand met Amy! Ik zou me kapot schrikken als ik Anne zo duf zou aantreffen, vind het knap dat je zo rustig bent!
pi_95488343
Hoe fijn dat er niets bijzonders is met Amy *O* ^O^

Anne *O* En Leia ook al zag ik bij het teruglezen *O* Goed hoor meiden! ^O^ Ze moeten even het truucje doorkrijgen he?
pi_95488447
Ja en nu krijgen we het gepruts.. want zodra je haar neerlegt, ligt ze nog geen halve minuut op haar rug, wil iets pakken, rolt om.. gaat 2 minuten liggen spelen en dan...mekker! Terugkomen heeft ze nog niet helemaal door :') :D dan leg je haar weer op de rug en begint het weer van voor af aan :D

Maar wel lief, want ze houdt het ineens ook een stuk langer op haar buik vol, en ze draait ook al een beetje als een speeltje iets uit haar bereik ligt O+ dus horizontaal draaien ;)

En net maakt ze zich boos en toen kwam haar kont omhoog :o :D dus ik ben benieuwd wat ze de komende tijd allemaal doorkrijgt (kruipen?)
pi_95488652
Andersom rollen is makkelijker, dus dat duurt misschien ook niet zo lang meer? ^O^ Frustratie is goed, daar leren ze van :P
pi_95489155
Das echt veel slaap inderdaad.
Die van ons ligt 's avonds eigenlijk altijd bij mijn lief, die dan moet compenseren voor de werkdag zonder kind. Bedachten eigenlijk gister pas dat ze dan de hele avond in mrs. V's armen ligt te slapen en eigenlijk gewoon in bed zou kunnen/moeten liggen. Moeten we nog even over nadenken.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95489237
Sola wat een schrik! blij toe dat jullie weer thuis zijn!:*

:* ook voor de slechte nachten! incl die van onszelf

anne wat doe je daar! wat goed! daar jompel ik voor
evenals leia die het ook allemaal wel gaat door krijgen, wat mor zegt frustratie helpt

wij zijn toch gaan zwemmen vandaag! toen de juf hoorde dat ik niet mocht tillen nam ze mini meteen over, super lief en uiteraard hulp gehad van de meiden al daar! mini genoot er weer zichtbaar van
pi_95489662
Puck sliep eerst ook heel veel in onze armen maar we zijn toch bewust gaan proberen hem in zijn bedje te laten slapen. Omdat hij dat op het kdv en bij de gastouder ook moet. Als ik denk 'm gezellig bij mij op schoot in slaap te laten vallen resulteert dat meestal in helemaal niet slapen.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95489680
Wat fijn Draak (niet de nacht -O- maar wel het zwemmen!)

Ik ben maar eens speelgoed aan het baggeren, mijn hemel :@ wat heeft ze een boel!
En knuffels, echt.. zal ik dat maar op het kaartje van de volgende zetten, dat we écht geen knuffels meer hoeven? Heb een klikozak vol (!!) met alleen knuffels.. die gaat naar zolder (of er moet hier een liefhebber van knuffels zijn, stuur tegen verzendkosten zo een doosje op!)

Maargoed, er is weer orde :P (voor hoelang?) dus als ze straks wakker kan ze er weer een zooitje van maken :+
pi_95489806
Als je apenknuffels hebt hou ik me aanbevolen Orea :D

En wat fijn dat je toch hebt kunnen zwemmen dracu! :)
pi_95490153
Ik ga even voor je kijken, heb volgens mij 1 aapje van happy horse!
pi_95490233
Schapenknuffels? Ik hou van knuffels O+

Tnx voor de reacties :* ik ben echt uitgeput nu. Dus afspraken voor vanavond afgezegd en lekker bankhangen met J.
pi_95490341
Schapen zitten er niet tussen, helaas :+

En good for you, good dat je even gas terugneemt! Lekker bijkomen :*
  donderdag 14 april 2011 @ 14:20:30 #98
253104 Hobbesje
Wachten duurt lang....
pi_95490517
Huuphuup: fijn dat er door de wvk wel wordt meegedacht/meegewerkt. Hoop dat je hiermee verder komt en je meisje zich beter gaat voelen. Succes!

quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:45 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Oef Hobbesje :X ik weet dat nog wel van Amélie, als ze een goeie periode had en weer doorsliep was ik eerst x dagen brak van het vele slaap ineens en daarna stopte ze weer met doorslapen en was ik extra brak van het weer wakker zijn 's nachts :')
Consequent gebroken nachten vond ik stukken minder vermoeiend dan dat. Succes ermee :*
Dat is helemaal hoe ik me voel :Y . Het is een nog brakker gevoel dan wanneer ik er echt elke nacht uit moet. Tnx!

quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Fijn zo'n wvk die goed meedenkt Huup!

Ik heb een klein slaapkopje. Hij ligt er rond 20.00uur meestal in 's avonds, soms wat later. Dan nog een fles om 23.00uur. 's Nachts wordt hij wel een paar keer even wakker en dan moet er weer een speentje in. Om 06.30uur een fles. Na die fles babbelt hij vaak nog wel een half uurtje maar daarna slaapt hij zo weer tot de volgende fles om 10.30uur.
Heerlijk DML! Mikai doet (deed?) dat meestal ook: om 19.00 uur de laatste fles en dan slaapt hij vaak tot 5 uur, half 6. Ontbijten en meteen weer in bed en dan slaapt hij tot half 9, negen uur.
pi_95492049
Teveel om bij te lezen, hier ook een wat ziekig, dus heel sjaggo kindje.

maar wat een schrik Sola!
En Fannetje wat een leuke foto's, knap hoor!
pi_95495824
quote:

[..]

ah ok, ja ik was benieuwd. Hier is het eigenlijk zo dat ze nauwelijks slaapt overdag, 's nachts gaat het gelukkig iets beter, vanaf een uur of `12 tot de volgende ochtend met 1 voeding daartussen.
Overdag slaapt hij nu meestal zo'n 3 keer, tenminste..als hij 3 x slaapt is hij het meest gezellig haha.
Slaapt ze ook niet in de doek dan?

quote:
Wij zijn terug van het inloopspreekuur. De wvk vond het maar suf dat de arts een allergie zo uitsloot enkel omdat ze geen eczeem vertoond en ze vond wat ik omschreef (erg onrustig, veel huilen, krampjes) juist wel allergie-ish klinken. Ze zei ook dat heel erg veel reflux-kindjes ook een (kma)-allergie hebben. Wist ik niet maar klinkt logisch I guess.
Omdat ik zelf geen melk drink en matig ben met andere zuivel vanwege mn eigen lactose-intolerantie, krijgt Elin dus ook al erg weinig koemelk-eiwit binnen; dat zou kunnen verklaren, áls ze last heeft van een kma, waarom ze geen eczeem heeft.

We hebben een verwijzing gekregen voor een diëtiste, om in ieder geval koemelk en ei uit mijn dieet te bannen, en te zien of dat werkt. Ik ben benieuwd, over een uurtje bellen voor een afspraak. De wvk had het er in ieder geval over dat de diëtiste lijsten had met producten die toegestaan waren van verschillende merken/supermarkten. Dat maakt het gezoek voor mij wat makkelijker ;)
Fijn dat de wvk zo meedenken was, ben benieuwd wat de dietiste zal zeggen.
Als je je mailadres nog een keer geeft stuur ik je ook even een bestandje op wat ik via het voedingscentrum heb, koste 14,95 :X maar daar staan ook allerlei productnamen op enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')