quote:
Op donderdag 14 april 2011 10:31 schreef mrien het volgende:[..]
Succes bij het cb! Ik ga het maandag ook even bespreken

Nachten gaan goed hoor! Slaapt in z'n eigen bed, soms bij mij op de buik als ik in slaap gevallen ben tijdens het voeden. Hij slaapt nu meestal rond 20:00 toch zeker wel, rond 22:45 nog een voeding en dan ergens in de nacht dus meerdere keren. Vaak 2x maar soms ook vaker.
Sliep hij eerst door dan hobbesje? Wel lekker natuurlijk, valt het nu inderdaad even zwaarder
ah ok, ja ik was benieuwd. Hier is het eigenlijk zo dat ze nauwelijks slaapt overdag, 's nachts gaat het gelukkig iets beter, vanaf een uur of `12 tot de volgende ochtend met 1 voeding daartussen.
Oef Hobbesje

ik weet dat nog wel van Amélie, als ze een goeie periode had en weer doorsliep was ik eerst x dagen brak van het vele slaap ineens en daarna stopte ze weer met doorslapen en was ik extra brak van het weer wakker zijn 's nachts
Consequent gebroken nachten vond ik stukken minder vermoeiend dan dat. Succes ermee
Sil fijn dat Jasmin zo kan bunkeren

Wij zijn terug van het inloopspreekuur. De wvk vond het maar suf dat de arts een allergie zo uitsloot enkel omdat ze geen eczeem vertoond en ze vond wat ik omschreef (erg onrustig, veel huilen, krampjes) juist wel allergie-ish klinken. Ze zei ook dat heel erg veel reflux-kindjes ook een (kma)-allergie hebben. Wist ik niet maar klinkt logisch I guess.
Omdat ik zelf geen melk drink en matig ben met andere zuivel vanwege mn eigen lactose-intolerantie, krijgt Elin dus ook al erg weinig koemelk-eiwit binnen; dat zou kunnen verklaren, áls ze last heeft van een kma, waarom ze geen eczeem heeft.
We hebben een verwijzing gekregen voor een diëtiste, om in ieder geval koemelk en ei uit mijn dieet te bannen, en te zien of dat werkt. Ik ben benieuwd, over een uurtje bellen voor een afspraak. De wvk had het er in ieder geval over dat de diëtiste lijsten had met producten die toegestaan waren van verschillende merken/supermarkten. Dat maakt het gezoek voor mij wat makkelijker
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!初戀的香味就這樣被我們尋回