Ik wil je er wel 1 lenenquote:Op woensdag 13 april 2011 18:21 schreef BarbaBientje01 het volgende:
[..]
Ik heb een ringsling van Orea overgenomen waar ik J. best veel in droeg maar nu ze ouder is krijg ik het echt niet voor elkaar dat ze met haar beentjes los zit. En het lukt me niet om der op mijn rug te krijgen. Als ik dan foto's/filmpjes van andere vrouwen zie, dan ziet er er bij ons nogal "armoedig" uit. En ik vindt het best veel geld om een doek te kopen en hem vervolgens misschien niet meer te gebruiken..
zielig is zielig hoor, of dat nou voor 1 dagje is of niet, het blijft naar.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:54 schreef Vanyel het volgende:
Nouja, ik stel me voor dat t met Elin praktisch altijd zo zielig is, dat relativeert nogal.
Geen bad hier helaas, anders zou het een mooi plan zijn. Nu gewoon lekker knuffelen. Weinig keus ook, 2 seconden los en ze schreeuwt alles bij elkaar. Toch bijzonder hoeveel je nabijheid dan voor zo'n kind kan doen
Ik merk nu na 2,5 week al verschil denk ik. Rustiger, minder krampjes, minder trappen, poepen gaat makkelijker.quote:Op woensdag 13 april 2011 18:50 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ah okay. Na hoelang merkte je daar wat van?
Ik ben zelf lactose-intolerant, ik eet wel kaas maar weinig yoghurt en ik drink al 15 jaar helemaal geen melk. Elin krijgt via mij dus niet hele hoge dosissen koemelk binnen, maar zeker op gebied van kaas/yoghurt en toegevoegde dingesen zoals in brood en sausjes enzo kan het wellicht wel een verschil maken I guess.
En ei? waarom ook ei? Hangt dat samen?
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat is Dottir heerlijk gemiddeld en verder sneu![]()
Mij werd verteld dat het de volgende avond weer over zou moeten zijn en er werd geadviseerd geen paracetamol te geven voor de koorts.
Bijzonder hoor. Tegen ons werd gezegd dat we haar maar een paracetamol moesten geven als ze zich erg rottig voelde. Toen ik zei dat het volgens het doosje pas vanaf 3 maanden mag, was de reactie dat het om het gewicht gaat en ze er zwaar genoeg voor is. Lekker consistente advisering.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef mrien het volgende:
Ik begreep juist pas van de kinderarts dat je kinderen met koorts en onder de 3 maanden zonder overleg arts sowieso geen paracetamol mocht geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |