abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95455207
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:21 schreef BarbaBientje01 het volgende:

[..]

Ik heb een ringsling van Orea overgenomen waar ik J. best veel in droeg maar nu ze ouder is krijg ik het echt niet voor elkaar dat ze met haar beentjes los zit. En het lukt me niet om der op mijn rug te krijgen. Als ik dan foto's/filmpjes van andere vrouwen zie, dan ziet er er bij ons nogal "armoedig" uit. En ik vindt het best veel geld om een doek te kopen en hem vervolgens misschien niet meer te gebruiken.. :@
Ik wil je er wel 1 lenen :)
maar dat kan ook bij babybij.

En ik draag met alle knopen, met iedere doek ook op mijn rug maar een sling kan ik dat ook niet.
Op de buik wel maar dan moet je ook de trucjes kennen.

welke regio woon je?
pi_95455545
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:54 schreef Vanyel het volgende:
Nouja, ik stel me voor dat t met Elin praktisch altijd zo zielig is, dat relativeert nogal.

Geen bad hier helaas, anders zou het een mooi plan zijn. Nu gewoon lekker knuffelen. Weinig keus ook, 2 seconden los en ze schreeuwt alles bij elkaar. Toch bijzonder hoeveel je nabijheid dan voor zo'n kind kan doen :)
zielig is zielig hoor, of dat nou voor 1 dagje is of niet, het blijft naar.
Ja bijzonder hè? En fijn ook vind ik, dat je op die manier inderdaad kunt 'troosten' door er alleen maar te zijn en te knuffelen.

En Elin hangt ook gewoon tegen me aan nu, lekker knuffelen O+
B. zorgt voor de andere helft van ons dynamische duo dus ik heb lekker de tijd om uitgebreid te wiegen en te zingen voor haar.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95457324
Dan ben ik toch blij dat wij het samen delen voor eentje. Kunnen we nog ff wennen aan die positie die jullie meerkindermama's al wat langer bekleden.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95457634
Thanks Pvoes, die site ziet er goed uit! Ik ga ff het draagdoekentopic doorlezen om te beslissen welke doek ik ga lenen! Ik woon in omgeving Den Bosch!
29/10/'10 - 25/03/'13
pi_95460248
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:50 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ah okay. Na hoelang merkte je daar wat van?
Ik ben zelf lactose-intolerant, ik eet wel kaas maar weinig yoghurt en ik drink al 15 jaar helemaal geen melk. Elin krijgt via mij dus niet hele hoge dosissen koemelk binnen, maar zeker op gebied van kaas/yoghurt en toegevoegde dingesen zoals in brood en sausjes enzo kan het wellicht wel een verschil maken I guess.

En ei? waarom ook ei? Hangt dat samen?
Ik merk nu na 2,5 week al verschil denk ik. Rustiger, minder krampjes, minder trappen, poepen gaat makkelijker.
Koemelk en ei zijn geloof ik de grootste allergie veroorzakers. Begreep dat als je er 1 ging uitsluiten je beter beide gelijk kon aanpakken.

Maar goed, hoeft natuurlijk helemaal niet zo te zijn dat ze daar last van heeft. Net als dat het bij Jelle ook toeval kan zijn dat hij rustiger is, als ik binnenkort weer dingen ga toevoegen of hij er wel/geen last van heeft
pi_95461920
Volgens mij hoeft een kind helemaal geen eczeem te hebben om toch KMA te hebben heb ik laatst nog gelezen. Toen Puck zo veel huilde en onrustig was heb ik me ook ingelezen in KMA namelijk.

Wat is Dottir heerlijk gemiddeld en verder sneu ;(
Mij werd verteld dat het de volgende avond weer over zou moeten zijn en er werd geadviseerd geen paracetamol te geven voor de koorts.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_95462147
Ik begreep juist pas van de kinderarts dat je kinderen met koorts en onder de 3 maanden zonder overleg arts sowieso geen paracetamol mocht geven

Is Puck nu een stuk rustiger geworden DML?
pi_95463989
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:54 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Wat is Dottir heerlijk gemiddeld en verder sneu ;(
Mij werd verteld dat het de volgende avond weer over zou moeten zijn en er werd geadviseerd geen paracetamol te geven voor de koorts.
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:57 schreef mrien het volgende:
Ik begreep juist pas van de kinderarts dat je kinderen met koorts en onder de 3 maanden zonder overleg arts sowieso geen paracetamol mocht geven
Bijzonder hoor. Tegen ons werd gezegd dat we haar maar een paracetamol moesten geven als ze zich erg rottig voelde. Toen ik zei dat het volgens het doosje pas vanaf 3 maanden mag, was de reactie dat het om het gewicht gaat en ze er zwaar genoeg voor is. Lekker consistente advisering.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_95464120
Wij mochten ook pcm geven,bij de apotheek heb je zetpilletjes van 60mg.
pi_95464778
Lekker consequent inderdaad..
pi_95464972
Advies wat Vanyel kreeg is hier ook gegeven :Y
een zetpil van 60 mg (of 1 van 120 doormidden) mochten we geven.

Normaalgesproken zal een arts het kindje wel willen zien om te achterhalen waar de koorts/pijn vandaan komt maar in het geval van prikjes is het wel duidelijk waar het vandaan komt. Zoiets denk ik?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95465203
Oh DML hmm. Ik heb me nog niet echt heel erg uitgebreid ingelezen erover, ik twijfel nog, morgen is er inloopspreekuur op het cb en ik ben geneigd om daar naar toe te gaan om te overleggen.

Ik heb tot nu toe enkel gegoogled op de symptomen en daar zag ik wel steeds eczeem bij staan, en omdat de kinderarts het zo expliciet zei ging ik er eigk vanuit dat het een soort given was dat bij kma altijd uitslag is.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_95465389
Hier werd niks gezegd over de dosering, maar de bijsluiter zegt 120 mg vanaf 5,5 kg. Dat heeft ze hier dus gehad.
pi_95465641
TM, heb je nog nagevraagd op het CB?
Lotte!
Noah!
pi_95468194
En nu ga ik echt :P

:W truste!
  woensdag 13 april 2011 @ 22:29:35 #41
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95468208
hee en dan toch een nieuwe aanmaken, goed hoor. Weltrusten!
  woensdag 13 april 2011 @ 22:31:00 #42
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95468286
Ik zat met een iets kleiner cuppie (E nu C :'( ) en N. hapte heel goed dus ik gaf echt overal borstvoeding. Daarnaast heb ik zelfs zitten kolven op Malieveld tijdens Beatstad.
pi_95468427
Dank Orea, dat Truus in het lijstje staat nu O+

Ik heb laatst in de tram gevoed. Ze was met geen mogelijkheid meer rustig te krijgen, dus heb ik haar maar aangelegd. Na een paar slokken viel ze in m'n armen in slaap O+ Geen idee of iemand het opgemerkt heeft, maar denk dat mensen liever een stille baby hebben dan een jengelende :P
pi_95468964
Ik was er nog even :P moest even updaten voor JeetjeJom, maar graag gedaan CP :P ze stond er nog in als MP, Truus vind ik ook passender :D

Nu ga ik écht! :W
pi_95469385
truste orea, ik ga ook zo

ik kan tegenwoordig niet meer in bad zonder dat ze probeert aan te happen
  donderdag 14 april 2011 @ 06:27:40 #46
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95477826
damned, wat een k-nacht zeg. En half zes was madam wakker. Die slaapt van 20.00 tot 05.30 en overdag 2 uurtje, das toch nooit genoeg?
pi_95477927
Daar denkt ze anders over.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_95477971
Das inderdaad niet veel Beck.. Maar sommige kindjes hebben er genoeg aan. Is ze wel te pruimen verder overdag?

Hier begon Leia rond kwart voor 5 te prutten, even speentje en nog geslapen tot iets voor 6 uur! Het gaat goed, ze wordt nu al, na 3 dagen, niet meer om 3 uur wakker. al 3 nachten geen nachtvoedingen dus! Was het dus toch een gewoonte aan het worden :)
  donderdag 14 april 2011 @ 07:26:12 #49
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_95478004
nou ja, het vroege is niet erg maar ik ben er vannacht nog een keer of zes uit geweest om een speentje terug te ploppen.
pi_95478025
Ja dat is verrot -O-

Hier hebben we nog iets nieuws, lekker spelen en dan zo geconcentreerd bezig zijn dat als je aan komt lopen om iets aan te geven ofzo, ze schrikt! :D heeft ze ook als ze wakker is na een slaapje.. dan ligt ze met haar konijn te frutten en als je dan de deur open doet, schiet ze een meter de lucht in! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')