abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 april 2011 @ 08:21:42 #1
340713 DeBloem10
Because I'm worth it..
pi_95430557
Ik regel in juni een vrijgezellenfeest voor een vriend van mij.. Nu zou ik graag zijn foto als Che guevara-achtige prent op de t-shirt laten drukken. Weet iemand of dit überhaubt mogelijk is? Het liefst koop ik eerst zelf de t-shirts (beter model..).
Ook: Heeft iemand nog een gevaate tekst voor achterop het shirt?

Alvast bedankt!
pi_95430868
http://www.google.nl/sear(...)ial&client=firefox-a

En dan je afbeelding opsturen naar een willekeurige drukker!
pi_95430955
Photoshop, foto uitsnijden, in zwart-wit zetten, wat spelen met brightness/contrast en curves (ctrl-M), filter gallery openen, Cutout selecteren met 2 kleuren, wat met instellingen spelen en klaar.
  woensdag 13 april 2011 @ 09:04:04 #4
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_95431370
quote:
2s.gif Op woensdag 13 april 2011 08:43 schreef Habork het volgende:
Photoshop, foto uitsnijden, in zwart-wit zetten, wat spelen met brightness/contrast en curves (ctrl-M), filter gallery openen, Cutout selecteren met 2 kleuren, wat met instellingen spelen en klaar.
Dit.

Alleen na het grijs maken gebruik ik het 'Levels' dialoogje. Hierin de twee grenzen naar het midden toe trekken voor een scherpe zwart/wit overgang. En een beetje tweaken tot je mooie contrasten in het gezicht krijgt.

Voorbeeld (met niet zo heel passende foto, achtergrond moet licht zijn):

Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
  woensdag 13 april 2011 @ 09:46:54 #5
340713 DeBloem10
Because I'm worth it..
pi_95432529
Is gelukt! Dank allen..!
pi_95435684
Ziet er vet uit! Dat moet ik zelf ook wel zien te klussen met Photosjop :p
Een dag niet gegokt is een dag niet geleefd
pi_95437480
quote:
7s.gif Op woensdag 13 april 2011 09:04 schreef eleusis het volgende:

[..]

Dit.

Alleen na het grijs maken gebruik ik het 'Levels' dialoogje. Hierin de twee grenzen naar het midden toe trekken voor een scherpe zwart/wit overgang. En een beetje tweaken tot je mooie contrasten in het gezicht krijgt.

[ afbeelding ]

Voorbeeld (met niet zo heel passende foto, achtergrond moet licht zijn):

[ afbeelding ]
De persoon uitknippen, dan verpest de kleur van de achtergrond de rest niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')