Help!
In mijn appartementje zitten heeeeel veel ramen. Voor bijna al deze ramen heb ik inmiddels iets hangen, alleen heb ik 1 probleemhoekje waar ik niet uitkom.
1 van de hoeken van mijn woonkamer is volledig van glas. Deze hoek bestaat van plafond tot vloer uit ramen, beide ramen zijn denk ik iets van 1 meter breed. Ik ben superblij met dit hoekje, want het geeft een tof uitzicht en onwijs veel lichtinval, het enige probleem is dat ik er tot nu toch nog geen raambedekking voor heb kunnen verzinnen die me netjes lijkt en de inkijk begint me nu wel te storen.
In de rest van mijn appartement heb ik luxaflexachtige raambedekking, maar het probleem met deze hoe is dus dat het een hoek is en dan ook nog eens een (licht) scherpe hoek, waardoor je wanneer je kiest voor luxaflex of iets van een rolgordijn, je altijd de ene voor de andere moet laten vallen en dat lijkt me niet netjes staan... Gewoon gordijnen wil ik liever niet in verband met poezen en wanneer ik deze dan echt aansluitend aan de muur wil maken zit ik met 3 bochtjes, waarin je haakjes weer makkelijk blijven haken, dus dat wordt een gesjor van jewelste!.
Afplakken lijkt me vanzelfsprekend een nogo.
Heeft er iemand geniale ideeën voor een hoekje als dit?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors