abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95419531
Gevoelens blijven die altijd, dus stel dat iemand jou leuk vind en jij hieraan niks doet, je wijst niet af, maar je beantwoordt deze ook niet om wat voor reden dan ook. Blijven die gevoelens bij die ander altijd, ook al heeft deze een vriend(in) en hebben jullie nooit een relatie gehad.

Tuurlijk zetten zij zich hier overheen, of verstoppen deze. Maar kunnen deze terug komen, heeft diegene misschien altijd een streepje voor bij hem/haar? Dus als die relatie uitgaat, maak je dan een goede kans?

[ Bericht 4% gewijzigd door ForzaCaptian op 12-04-2011 22:29:39 ]
pi_95419614
Ik heb nog steeds een zwak voor mijn eerste ex vriendin, zij ook voor mij en dat weten we van elkaar.
pi_95420315
Ik denk dat het voor iedereen anders is.
For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.
pi_95420487
het kan alle kanten uitgaan, het kan zelfs omslaan tot haat.
pi_95420743
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef formerjellybean het volgende:
het kan alle kanten uitgaan, het kan zelfs omslaan tot haat.
maar is haat niet gewoon gekwetste liefde? Ik bedoel, als je niks meer voelt voor iemand, dan haat je diegene ook niet.... you just dont care.
pi_95420823
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:24 schreef ForzaCaptian het volgende:
Gevoelens blijven die altijd, dus stel dat iemand jou leuk vind en jij hieraan niks doet, je wijst niet af, maar je beantwoordt deze ook niet om wat voor reden dan ook. Blijven die gevoelens bij die ander altijd, ook al heeft deze een vriend(in) en hebben jullie nooit een relatie gehad.

Tuurlijk zetten zij zich hier overheen, of verstoppen deze. Maar kunnen deze terug komen, heeft diegene misschien altijd een streepje voor bij hem/haar? Dus als die relatie uitgaat, maak je dan een goede kans?
I dont know. Misschien, misschien niet, het hangt van het moment en de persoon af, en of het gewoon verliefdheid was of echte liefde.
pi_95421048
Ik heb wel een goede vraag: Hoe kun je piekeren over een persoon tot je een ons weegt, simpelweg omdat iemand je verliefde gevoelens niet beantwoordt maar alleen seksueel aangetrokken is (maar je verder niet de moeite waard vindt) en dus eigenlijk NIKS om je geeft? met zoiets zitten heeft me emotioneel zoveel pijn gedaan, ik pieker over teveel negatieve gedachten. he will never care about me the same way i care about him... en toch vindt ik zijn mening echt super belangrijk en kan ik het niet los laten....
pi_95421504
Leer om afstand te nemen van dingen. Zoek afleiding, ik denk dat genoeg mensen op fok kunnen piekeren over de persoon die ze leuk vinden. De hormonen in je eigen lichaam maken je gewoon gek.
pi_95421799
Ik denk dat gevoelens wel blijven zitten. Misschien niet bij iedereen, zal wel verschillen van persoon tot persoon. Maar ik denk dat als iemand echt speciaal genoeg was om echt gevoelens voor te krijgen dat ze je wel bij blijven.
pi_95422268
Gevoelens in de vorm van verliefdheid of houden van verdwijnen wel.
pi_95422571
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Halcon het volgende:
Gevoelens in de vorm van verliefdheid of houden van verdwijnen wel.
Verliefdheid en houden van gevoelens kunnen wel verdwijnen, maar ik denk dat er bij iedereen wel iets blijft zitten. Je hebt er (mag ik hopen) toch een mooie tijd mee beleefd, dat moet iets waard zijn.
pi_95422664
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 23:06 schreef Zechs het volgende:

[..]

Verliefdheid en houden van gevoelens kunnen wel verdwijnen, maar ik denk dat er bij iedereen wel iets blijft zitten. Je hebt er (mag ik hopen) toch een mooie tijd mee beleefd, dat moet iets waard zijn.
Een gedachte blijft wel. Aan leuke dingen, minder leuke dingen, etc. Dat is wat anders dan gevoelens.
  woensdag 13 april 2011 @ 00:31:18 #13
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_95426853
Gevoelens kunnen altijd veranderen.
Maar als je een beetje aardig bent voor een ander geweest, er vriendschap mee op hebt weten te bouwen en je iemands hart niet vertrapt hebt dan blijven zekere gevoelens er altijd wel. Je deelt immers een tijd samen. Maar hartstocht kan wel altijd heel makkelijk vervliegen.

Waar je ooit blind voor viel daar hoef je een poosje later echt niet meer op te vallen hoor. Wat in het vat zit verzuurt niet is wat dat betreft onwijze onzin.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  woensdag 13 april 2011 @ 00:50:41 #14
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_95427460
Mijn ervaring is dat de gevoelens niet misschien perse verdwijnen maar dat ze wel anders worden en daardoor makkelijker mee om te gaan.

Wat exen betreft.... op een uitzondering na snap ik nog steeds waarom ik voor ze gevallen ben. Dat ging nooit zonder slag of stoot maar als het was dan was het echt en wist ik ook dat ze deugden. En zonder die ene uitzondering doen ze dat nog steeds. Dus ja bij mij blijven speciale gevoelens, alleen is het anders. En niet altijd naar mijn zin. Niet allemaal voelen hetzelfde als dat ik doe. Niet zo sterk tenminste.. en dat mag. Met de meeste exen nog gewoon goed contact. :)

Ow en als je met gevoelens verliefdheden bedoelt?... Nee die gaan over in houden van of niets meer na de verliefd. Denk ik. ;)
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_95428749
Hangt er vanaf hoe de relatie uitgaat en of (een van) beide personen erg veranderd is/zijn.

Ik heb nu 0 gevoelens voor sommige crushes die ik vroeger had.
pi_95429646
Mee eens, het kan dat die persoon waar je verliefd op was intussen is veranderd.
Dan is het dus niet meer dezelfde persoon als waar je verliefd op werd, en kunnen die gevoelens verdwijnen als sneeuw voor de zon :Y
  woensdag 13 april 2011 @ 13:43:35 #17
331896 TrsK
_.-._.'.||./'._.-._
pi_95440762
Ik hoop elke keer dat ik wakker word en niet zoveel meer voel maar elke ochtend zit mijn ex meteen weer in mijn hoofd..
"But what is happiness except the simple harmony between a man and the life he leads?" - Albert Camus
pi_95472090
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 13:43 schreef TrsK het volgende:
Ik hoop elke keer dat ik wakker word en niet zoveel meer voel maar elke ochtend zit mijn ex meteen weer in mijn hoofd..
Minder rukken - want het helpt totaal niet gunstig in combi met je liefdesverdriet.

Verder: Neuk je ex en zie hoe slecht ze het doet in bed - dan is de realiteit even slikken :'), maar dan ben je het gauwst over haar heen. Letterlijk en metaforisch gesproken.

Tot slot: Vraag vergiffenis aan je hand. Hij zal je dit geven, want je hand verlaat je nooit, ongeacht hoe vaak hij door een vrouw vervangen wordt.
pi_95472319
Ik zal altijd op ieder moment klaarstaan voor mijn (laatste) ex als ze me nodig heeft - maar zolang dat niet het geval is, boeit het me weinig wat zij zoal uitspookt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')