maar is haat niet gewoon gekwetste liefde? Ik bedoel, als je niks meer voelt voor iemand, dan haat je diegene ook niet.... you just dont care.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:38 schreef formerjellybean het volgende:
het kan alle kanten uitgaan, het kan zelfs omslaan tot haat.
I dont know. Misschien, misschien niet, het hangt van het moment en de persoon af, en of het gewoon verliefdheid was of echte liefde.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:24 schreef ForzaCaptian het volgende:
Gevoelens blijven die altijd, dus stel dat iemand jou leuk vind en jij hieraan niks doet, je wijst niet af, maar je beantwoordt deze ook niet om wat voor reden dan ook. Blijven die gevoelens bij die ander altijd, ook al heeft deze een vriend(in) en hebben jullie nooit een relatie gehad.
Tuurlijk zetten zij zich hier overheen, of verstoppen deze. Maar kunnen deze terug komen, heeft diegene misschien altijd een streepje voor bij hem/haar? Dus als die relatie uitgaat, maak je dan een goede kans?
Verliefdheid en houden van gevoelens kunnen wel verdwijnen, maar ik denk dat er bij iedereen wel iets blijft zitten. Je hebt er (mag ik hopen) toch een mooie tijd mee beleefd, dat moet iets waard zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:01 schreef Halcon het volgende:
Gevoelens in de vorm van verliefdheid of houden van verdwijnen wel.
Een gedachte blijft wel. Aan leuke dingen, minder leuke dingen, etc. Dat is wat anders dan gevoelens.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:06 schreef Zechs het volgende:
[..]
Verliefdheid en houden van gevoelens kunnen wel verdwijnen, maar ik denk dat er bij iedereen wel iets blijft zitten. Je hebt er (mag ik hopen) toch een mooie tijd mee beleefd, dat moet iets waard zijn.
Minder rukken - want het helpt totaal niet gunstig in combi met je liefdesverdriet.quote:Op woensdag 13 april 2011 13:43 schreef TrsK het volgende:
Ik hoop elke keer dat ik wakker word en niet zoveel meer voel maar elke ochtend zit mijn ex meteen weer in mijn hoofd..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |