yupquote:
Dan pas ik de presentator nog even snel aan in RadioManager. De persoon die dat normaal gesproken doet was waarschijnlijk te druk met de Awards.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:17 schreef Pino112 het volgende:
Paul heeft een IN je dip-tip vanavond, Paul >>>>> Annemiek als vervanger
en staat in de radiomanager ook dat morgen de 3fm awards zijn, want dat was zondag niet het geval.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan pas ik de presentator nog even snel aan in RadioManager. De persoon die dat normaal gesproken doet was waarschijnlijk te druk met de Awards.
Tehfuck is RadioManager?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan pas ik de presentator nog even snel aan in RadioManager. De persoon die dat normaal gesproken doet was waarschijnlijk te druk met de Awards.
een webomgevingquote:
Het 3FM intranet waarin de programmering e.d. beheerd worden, evenals het aanmaken van programma-items en het knippen van audio- en videofragmenten en nog een bak meer.quote:
In dat geval had Hole hier allang de Awards-uitslag gelekt, en elke week de Megahit...quote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt me dus dat alleen 3FM-mensen daar in kunnen, en dat heb je zeker ook weer gehackt?.
ik heb de sms site wel gehackt en daardoor nu alleen via bepaalde ip adressen beschikbaarquote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Lijkt me dus dat alleen 3FM-mensen daar in kunnen, en dat heb je zeker ook weer gehackt?.
Ah top, danku.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het 3FM intranet waarin de programmering e.d. beheerd worden, evenals het aanmaken van programma-items en het knippen van audio- en videofragmenten en nog een bak meer.
de website wordt er ook in beheerd?quote:Op woensdag 13 april 2011 20:30 schreef Sirolf het volgende:
[..]
In dat geval had Hole hier allang de Awards-uitslag gelekt, en elke week de Megahit...
Gedeeltelijk, alle programmering-gerelateerde zaken komen daarvandaan (dat wat vanuit Radiobox is uit te lezen). De rest staat het in het website-CMS zelf.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:31 schreef hole1988 het volgende:
[..]
de website wordt er ook in beheerd?
leuke pagina http://radiobox.omroep.nl/quote:Op woensdag 13 april 2011 20:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Gedeeltelijk, alle programmering-gerelateerde zaken komen daarvandaan (dat wat vanuit Radiobox is uit te lezen). De rest staat het in het website-CMS zelf.
quote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
leuke pagina http://radiobox.omroep.nl/
Ik twijfel er niet aan dat jij die pagina al lang en breed kent.quote:Op woensdag 13 april 2011 20:33 schreef hole1988 het volgende:
[..]
leuke pagina http://radiobox.omroep.nl/
jullie hebben nu ook icecast streams zie ikquote:Op woensdag 13 april 2011 20:35 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat jij die pagina al lang en breed kent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |