Ow ben ik dus niet de enige die dat hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:07 schreef Hatseflats89 het volgende:
Wat een rotgetik in dat geluid op de streams zeg
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Inclusief z'n optredens bij Popstars?
Daar wil je toch ook niet heen? Of je moet er dichtbij wonen, dan is het misschien nog wel keer leuk om te gaan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:10 schreef danilel het volgende:
Volgens mij krijgen ze de studio voor de live-show niet vol....
overal kun je gratis kaartjes winnen en krijgen.....
Op deze pc geen geluidquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het in TAL meest bekende optreden van dat seizoen Popstars
alle posts moet monique onthouden en opnoemen met naam user, tijdstip en Cos nr.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:10 schreef Gamey het volgende:
ik denk dat ze alle 1066 topics van Fok op film hebben gezet en die nu afspelen
zo denkt nederland over jullie
Wat schuift dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:11 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Daar wil je toch ook niet heen? Of je moet er dichtbij wonen, dan is het misschien nog wel keer leuk om te gaan.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:08 schreef Reksie1981 het volgende:
3 uur aan ekaar ge-edit van Bartje Boonstra's gelul.
Als eMo eruit gaat ga ik er echt wel heen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:11 schreef MightyDude het volgende:
[..]
Daar wil je toch ook niet heen? Of je moet er dichtbij wonen, dan is het misschien nog wel keer leuk om te gaan.
nou, ik moet van net buiten arnhem komen donderdag om te vreten met alex en de liveshow bij te wonen.. wish me luck danquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:11 schreef MightyDude het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:11 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Als eMo eruit gaat ga ik er echt wel heen.
Zij irriteert mij al 8 weken dus ga ik haar ook ff terugpakken
Hoe terugpakken dan ? Haar laten huilen zal niet al te moeilijk zijnquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:11 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Als eMo eruit gaat ga ik er echt wel heen.
Zij irriteert mij al 8 weken dus ga ik haar ook ff terugpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |