abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95416641
Weet iemand een degelijk en betaalbare restaurant in het centrum van Groningen :D.
Ik wil met iemand uit eten maar weet verder niks soeps in Groningen en ik weet dat ze geen pizza lust :9.
Iemand tips ? :D
pi_95416748
Bronco's, Time Out, Humprey;s 't Feithuis etc etc
pi_95416781
Het Heerenhuis
  dinsdag 12 april 2011 @ 21:56:19 #4
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_95417306
De MCD in de herestraat kan ik je aanraden :Y

nr 52
pi_95417717
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:56 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
De MCD in de herestraat kan ik je aanraden :Y

nr 52
:')
pi_95421894
Ik weet niet of je nieuwe kijk in 't jat straat nog centrum genoeg vindt?
Fortuna, Grieks eetcafé, goed en betaalbaar. Zit hier.

Of Da Vinci, is een Italiaan. Het is dan wel Italiaans maar niet echt een pizzeria. Ze hebben er erg veel lekkere dingen. Zit hier. (wel reserveren, het is altijd druk)

Verder meer algemeen, goed eten voor weinig geld is Kaap Noord aan de Noorderhaven. Ze hebben een daghap voor ¤6,50. De friet is heel erg lekker dus gewoon lekker nog wat meer vragen als het op is. En ze hebben in het midden een gezellige open haard waar je voor of na het eten knus wat kunt drinken. Zit hier.

En in ongeveer dezelfde prijsklasse 't feest in de Peperstraat. Voor dat het een danskroeg wordt is het eerst een restaurant. Ze zetten dan tafeltjes neer en maken het gezellig met bloemen enzo. (wel uitkijken dat je niet onder een gekleurde lamp gaat zitten, dan ziet het eten er zo vreemd uit.) Het eten is echt echt lekker voor de prijs (veel beter dan de buren de 1e kamer)
  dinsdag 12 april 2011 @ 23:07:15 #7
45532 ziggyziggyziggy
wisselwachter, vlaggenzwaaier
pi_95422609
Wagamama aan de Vismarkt. Niet intiem en romantisch, wel lekker en betaalbaar.
Mine is the last voice you'll ever hear. Don't be alarmed.
pi_95427315
er is zoveel kan zelf ook nooit kiezen, al het bovenstaande + javaanse jongens eetcafe (bediening beetje stuntelig maar eten is prima en de rest er omheen ook.) Mexicaan (four roses of vismarkt mexicana (naam kwijt) nog nooit vies gegeten daar. maar humprehys heeft van alles wat van een prima kwaliteit.
  woensdag 13 april 2011 @ 01:09:45 #9
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_95427932
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 21:47 schreef Flashbag het volgende:
Weet iemand een degelijk en betaalbare restaurant in het centrum van Groningen :D.
Ik wil met iemand uit eten maar weet verder niks soeps in Groningen en ik weet dat ze geen pizza lust :9.
Iemand tips ? :D
De zevende hemel vond ik laatst wel erg geslaagd :)
En het ligt aan je butget natuurlijk of je het duur of goed te doen vindt natuurlijk.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_95437978
Da Vinci is inderdaad prima, je kunt er vrij uitgebreid maar ook vrij goedkoop eten ( de pizza's zijn echt aanraders overigens). Ook in Kaap Noord kan ik mij vinden in de categorie eetcaféprijzen. 'Diep' is weer een stukje duurder maar zijn geld wel waard. Ik vind zowel Cantina Mexicana en Four Roses altijd wel lekker.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 13 april 2011 @ 20:07:09 #11
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_95458954
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 22:56 schreef Miendientje het volgende:
En in ongeveer dezelfde prijsklasse 't feest in de Peperstraat. Voor dat het een danskroeg wordt is het eerst een restaurant. Ze zetten dan tafeltjes neer en maken het gezellig met bloemen enzo. (wel uitkijken dat je niet onder een gekleurde lamp gaat zitten, dan ziet het eten er zo vreemd uit.) Het eten is echt echt lekker voor de prijs (veel beter dan de buren de 1e kamer)
En daarnaast staat 'eerste kamer'. Dezelfde prijsklasse. Ook erg lekker.
pi_95459424
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 20:07 schreef broccolitaart het volgende:

[..]

En daarnaast staat 'eerste kamer'. Dezelfde prijsklasse. Ook erg lekker.
De keren dat ik daar heb gegeten vond ik het niets, alles dreef in het vet. Maar dat is dan ook al weer 5 jaar geleden ofzo, dus wie weet dat nu beter is. Maar niet echt een gezellige plek om met z'n 2en uit eten te gaan vind ik.
pi_95461196
Kaap Noord is goed te doen.

Zwarte Schaap en Smederij zijn ook wel een aanrader.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  woensdag 13 april 2011 @ 21:39:29 #14
297508 broccolitaart
Om des keizers baard
pi_95464764
't feest en de eerste kamer zijn even donker, hebben i.m.o dezelfde sfeer, alleen een ander menu.
Dingen die zwemmen in vet heb ik nog nooit gehad bij de eerste kamer.
pi_95521319
D'Ouwe Brandweer aan het Zuiderdiep is leuk; wel druk, dus even reserveren. Lekker, niet al te duur, ben nog nooit teleurgesteld. Eerste Kamer blijf je niet lekker lang tafelen, das meer voor een snelle hap.
pi_95522497
de kleine moghul (Nieuwe Boteringestraat 62)

Een leuk klein Indisch restaurant met erg lekker eten :9
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
  zaterdag 16 april 2011 @ 10:16:24 #17
137929 beertenderrr
Wup Holland Wup
pi_95574435
het feest of de 1e kamer, beide goed te betalen en ook nog enigszins sfeer. Overigens in de 1e kamer nooit geweest, maar van gehoord. Wel apart om er te zitten als je er de nacht er voor hebt lopen feesten en zuipen :')
A "Nederlands restaurant" is a 'contradictio in terminus'.
If it don't matter to you, it don't matter to me
pi_95575308
dit ga ik ook eens ff volgen. woon al 4 jaar in groningen maar ga eigenlijk nooit uit eten.
laats bij Steakcafé Pappa Joe geweest. vond ik wel oke.
lekker eten en de sfeer was ook goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')