En dat.quote:
sowieso de c1000 bij metrostation rijnhavenquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:34 schreef MalaCocinera het volgende:
Waar in Rotterdam? Zijn er ook winkeltjes in het centrum die dit verkopen?
Ik weet niet waar dat isquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
sowieso de c1000 bij metrostation rijnhaven
dan zoek je dat toch ff opquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:52 schreef MalaCocinera het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dat isDus TS, kom maar op met die ''omstreken''.
Kan dat nog steeds, zo'n proefverpakking?quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:43 schreef Zana het volgende:
Ik had proefverpakkingen aangevraagd via de website ( weet niet of dat nu nog mogelijk is), in elk geval aardbei en banaan gekregen. Aardbei was nog te doen, maar ik had ook heel veel kleine stukjes in de verpakking, soms haast poeder. Banaan vond ik persoonlijk niet te eten.
In het verleden ook wel eens gevriesdroogde (Chinese) appelchips in een kerstpakket gehad en die vond ik erg lekker.
Trouwens best wel prijzig, maar ja een smoothie of zo kost ook geld....
Dat ligt me vaak verwijtend en rottend vanuit de fruitschaal aan te kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 10:16 schreef boem-dikkie het volgende:
Koop gewoon vers fruit, scheelt een hoop geld.
Maar zo'n zakje plet niet en maakt geen smurrie in je tas als ie tussen de boeken zit, in tegenstelling tot een banaan of peerquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:05 schreef Lienekien het volgende:
Da's vast duurder dan een appel of een banaan los (en vers) kopen. Is toch ook bijna geen moeite om die mee te nemen?
Dan moet je even aan je moeder vragen hoe je je tas een beetje behoorlijk kunt inpakken. En anders een banaanbox:quote:Op donderdag 14 april 2011 21:38 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Maar zo'n zakje plet niet en maakt geen smurrie in je tas als ie tussen de boeken zit, in tegenstelling tot een banaan of peer
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |