Hopelijk komt de allergoloog erachter wat precies je allergieėn zijn!quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Beverwijk![]()
Nou, we weten niet of het een kattenallergie is, uit de allergietesten komt niets, maar ik heb wel klachten. Dus ik heb nu een neusspray, oogdruppels, zalfjes en antihistaminepilletjes voor de klachten maar waar de klachten vandaan komen...dat weten we dus niet. Ik slik ook al jaren selokeen om mijn hartritme in gareel te houden maar die klachten zouden ook verband kunnen houden met allergie. Huisarts weet het niet
quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:53 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Faalhaasje.
Ga maar faaleieren verstoppen dit jaar.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 18:21 schreef Loveless85 het volgende:
Dan denken mensen toch ook dat je een grapje maakt als je dat op een feestje zegt
"Hallo ik ben Bert en ik ben Allergoloog"
klinkt goed!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Cake staat in de oven!![]()
Ik ben wel misselijk, maar een stukje cake gaat er wel in
Nou zeg, hebben die massagesalons tegenwoordig ook al vakantie, het moet niet gekker wordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:28 schreef nokwanda het volgende:
@Senesta, laat mij eens weten wat ze dan allemaal gaan doen om erachter te komen als je bent geweest. NokManda is ook allergisch voor een onbekend iets dat jaren geleden is onderzocht, maar waar ze niet achter zijn. Ik denk aan iets dat met stofwisseling te maken heeft en dat een allergische reactie geeft. Iets hormonaals. Maar ik wil wel eens weten wat een allergoloog nou doet, hoe dta aangepakt wordt.
@Elies, Joel is tegenwoordig de helft van de tijd weg. Slaapt bij zijn vriendin. Dan kan ik gewoon zijn bedje in duiken. Heb ik alleen nog niet gedaan. Maar als nodig doe ik dat wel.
En anders kan ik altijd nog naar boven. Ga ik daar op de bank liggen of zo.
Ik heb vanochtend wel een heerlijk en heel lang Ingetje gedaan. Heb tot 14.00 liggen knorren met 3 poezen. Darana benik even de stad in gegaan om een cadeautje te kopen voor NokManda die morgen jarig is. Ik wilde hem een Thaise massage cadeau doen... is de massesalon dicht tot volgende week. Ze hebben vakantie
Splet!quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Wij hebben vanmiddag ook een ing gedaanquote:Op dinsdag 12 april 2011 19:32 schreef Hitomi het volgende:
Pfft.. Ik heb net ook een Ingetje gedaan..
Voelde me om ongeveer 13:00 niet helemaal top, heel moe, hangerig, dat zeurderige gevoel in spieren/gewrichten wanneer je ziek wordt. Dus ben op de bank gecrashed en ben net pas wakker. Voel me nog steeds niet 100% maar kan tenminste wel weer rechtop blijven zitten.
Ja, ik voel me heel wat beter.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou zeg, hebben die massagesalons tegenwoordig ook al vakantie, het moet niet gekker worden![]()
Ben je lekker uitgerust na je mega-lange Ingetje?
Goed om dan gelijk te crashen. Dat is hier het punt ook wel.... ik had dat grieperige gevoel ongeveer 3 weken geleden, maar ik heb er niet aan toegegeven. Ik heb mijn werk mee naar huis genomen en heb gewoon gewerkt en de dag erna was ik weer op kantoor. Misschien had ik toen beter een paar dagen thuis kunnen blijven en me wel ziek moeten melden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nou zeg, hebben die massagesalons tegenwoordig ook al vakantie, het moet niet gekker worden![]()
Ben je lekker uitgerust na je mega-lange Ingetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |