abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95398832
Hallo,

zijn er mensen hier die deze operatie hebben ondergaan? zo ja, was het een verbetering qua uiterlijk en ademhaling? Mijn tussenschot staat een beetje scheef en vandaag was ik bij de kno, ik dacht dat hij me zou vertellen dat ik een operatie moet ondergaan maar ik moet 2 maanden een spray gebruiken. had ik eerder al gedaan zonder effect, enfin..ik ga het toch proberen en dan terug naar de kno.
pi_95398924
1 Rob Geus en 2 duimen voor je topic.
gr gr
pi_95399160
:D
pi_95399332
Als je alleen het tussenschot laat rechtzetten heeft dit geen invloed op het uiterlijk van je neus. De correctie is alleen inwendig en is dus iets anders dan een neuscorrectie.

Ik heb dit zelf laten doen en bij mij heeft het zeker verschil gemaakt voor mijn ademhaling, vooral 's nachts. Ze kunnen volgens mij alleen niet van te voren beloven dat de operatie resultaat heeft.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_95399386
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:46 schreef Mry het volgende:
Als je alleen het tussenschot laat rechtzetten heeft dit geen invloed op het uiterlijk van je neus. De correctie is alleen inwendig en is dus iets anders dan een neuscorrectie.

Ik heb dit zelf laten doen en bij mij heeft het zeker verschil gemaakt voor mijn ademhaling, vooral 's nachts. Ze kunnen volgens mij alleen niet van te voren beloven dat de operatie resultaat heeft.
ik heb op de website gelezen dat ze ook uitstekend bot verwijderen en bij mij steekt er wel een klein stukje uit omdat hij scheef staat.
pi_95399424
Ik zou naar de Kino gaan.
The Fok!ker Formerly Known As Danny - To infinity and beyond!
pi_95399701
fotos van je neus :D
pi_95399726
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 16:47 schreef NumberSeven het volgende:

[..]

ik heb op de website gelezen dat ze ook uitstekend bot verwijderen en bij mij steekt er wel een klein stukje uit omdat hij scheef staat.
Ah nou dan zullen ze dat in het ziekenhuis/de kliniek waar jij naar toe gaat idd wel doen. Gewoon zorgen dat je in het geval van een operatie goed met de arts bespreekt wat er allemaal gaat gebeuren en wat voor resultaat je kunt verwachten. :)
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_95445366
Ik heb een septumcorrectie laten uitvoeren afgelopen donderdag. Kan nog niet veel over het resultaat vertellen, omdat de hechtingen er nog in zitten en mn neus vol korsten zit. Ik moet wel zeggen dat er aan het uiterlijk toch wel iets veranderd is. Voor het oog is hij iets rechter geworden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')