ik heb op de website gelezen dat ze ook uitstekend bot verwijderen en bij mij steekt er wel een klein stukje uit omdat hij scheef staat.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:46 schreef Mry het volgende:
Als je alleen het tussenschot laat rechtzetten heeft dit geen invloed op het uiterlijk van je neus. De correctie is alleen inwendig en is dus iets anders dan een neuscorrectie.
Ik heb dit zelf laten doen en bij mij heeft het zeker verschil gemaakt voor mijn ademhaling, vooral 's nachts. Ze kunnen volgens mij alleen niet van te voren beloven dat de operatie resultaat heeft.
Ah nou dan zullen ze dat in het ziekenhuis/de kliniek waar jij naar toe gaat idd wel doen. Gewoon zorgen dat je in het geval van een operatie goed met de arts bespreekt wat er allemaal gaat gebeuren en wat voor resultaat je kunt verwachten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:47 schreef NumberSeven het volgende:
[..]
ik heb op de website gelezen dat ze ook uitstekend bot verwijderen en bij mij steekt er wel een klein stukje uit omdat hij scheef staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |