heb 5 jaar geleden besloten om vrijgezel te blijven, dus neequote:Op dinsdag 12 april 2011 21:49 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hij zoekt ze gewoon onbewust op, net als Maik.
dat bedoel ik, een heel bedrijf vol mannen!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daarom ben ik zo blij dat ik met mannen werk
Lol, oh dat kan ook natuurlijk, da's wel vervelend dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:51 schreef superkokje het volgende:
[..]
ik ontwijk ze.
Maar kan er niet omheen op mijn werk
Haha, ik zat gewoon te klieren hoor, niet al te hard denken dat ik serieus ben....quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb 5 jaar geleden besloten om vrijgezel te blijven, dus nee
mijn rechtstreekse collegas wel gelukkig. heb een vrouw op de werkvloer, en die heeft het karakter van een kerelquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
daarom ben ik zo blij dat ik met mannen werk
valt mee, tussen dames keihard zeggen dat ze motten kappenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, oh dat kan ook natuurlijk, da's wel vervelend dan.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt mee, tussen dames keihard zeggen dat ze motten kappen
Als er eentje tegen mij begint, opzouten tot je weer rustig bent
nee hoor kan wat hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:53 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Haha, ik zat gewoon te klieren hoor, niet al te hard denken dat ik serieus ben....
Pfff, zijn die echt zo hysterisch dan?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:55 schreef superkokje het volgende:
[..]
valt mee, tussen dames keihard zeggen dat ze motten kappen
Als er eentje tegen mij begint, opzouten tot je weer rustig bent
kan maar zo, Blijft horeca. heeft ook met frustatie te makenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Pfff, zijn die echt zo hysterisch dan?
Ja maar goed, je bent wel op je werk, daar moet je je wel een beetje inhouden natuurlijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan maar zo, Blijft horeca. heeft ook met frustatie te maken
denk dat arbeidsfeer en verhoudingen binnen de horeca iets anders zijn dan binnen andere bedrijfstakken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja maar goed, je bent wel op je werk, daar moet je je wel een beetje inhouden natuurlijk.
frustratie komt bijna overal op het werk voor hoor, misschien te jong, te onprofessioneel?quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:58 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan maar zo, Blijft horeca. heeft ook met frustatie te maken
kan natuurlijk ook... ik ken alleen maar de ICT in diverse smakenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:02 schreef superkokje het volgende:
denk dat arbeidsfeer en verhoudingen binnen de horeca iets anders zijn dan binnen andere bedrijfstakken.
Vaak ookwel sterke privebanden tussen collega's
Misschien, neemt niet weg dat het natuurlijk niet echt aan te raden is om je op het werk zo druk te maken, maar dat kan aan mij liggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
denk dat arbeidsfeer en verhoudingen binnen de horeca iets anders zijn dan binnen andere bedrijfstakken.
kan het ook mee te maken hebben, bij ons is het nogal formeel allemaal, komt net zo goed frustratie voor, maar niet op deze manier (gelukkig!). Alhoewel: als ik beoordelingen van de secretaresses moet doen, altijd janken (kun je de klok op gelijk zetten)quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:02 schreef superkokje het volgende:
[..]
heeft ook te maken met de gasten. Er zijn er die het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen. Leeftijd kan gedeeltelijk een oorzaak hebben, maar als 4 personen het bijv. voor mekaar krijgen om iemand binnen 5 min 6 keer naar de tafel te laten komen voor een bestelling, kan ik me frustratie voorstellenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
frustratie komt bijna overal op het werk voor hoor, misschien te jong, te onprofessioneel?
Heb je in de consultancy ook..... ik heb heel wat keren mijn tong bij een klant er bijna af moeten bijten om deze niet de waarheid te zeggen.... dan nog reageer ik het niet op mijn collega's afquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:06 schreef superkokje het volgende:
heeft ook te maken met de gasten. Er zijn er die het bloed onder je nagels vandaan kunnen halen. Leeftijd kan gedeeltelijk een oorzaak hebben, maar als 4 personen het bijv. voor mekaar krijgen om iemand binnen 5 min 6 keer naar de tafel te laten komen voor een bestelling, kan ik me frustratie voorstellen
dat dus, en maar blijven lachen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Heb je in de consultancy ook..... ik heb heel wat keren mijn tong bij een klant er bijna af moeten bijten om deze niet de waarheid te zeggen....
quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:09 schreef superkokje het volgende:
dat dus, en maar blijven lachen.
En het ergste is, Vaak hebben die mensen geen benul, en durven dan nog te klagen dat iets te lang duurt ook
in mijn jongere jaren vakantiewerk gedaan bij Autotron, in het horecagedeelte.Daar diverse staaltjes van "terugpakken" van lastige klanten geleerdquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:10 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
alleen moet je in de horeca inderdaad iemand nog wel een maaltijd serveren, en ik kan het weer op krijgen van een server nog wel een beetje rekken
ik denk dat het publiek van autotron een iets andere doelgroep is dan die kokje moet bedienenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:11 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
in mijn jongere jaren vakantiewerk gedaan bij Autotron, in het horecagedeelte.Daar diverse staaltjes van "terugpakken" van lastige klanten geleerd
ik snap het, maar toch, in welk restaurant ik ook zit, ik moet er altijd nog aan denken, kan bij hem ook gedaan worden!quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:12 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ik denk dat het publiek van autotron een iets andere doelgroep is dan die kokje moet bedienen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |