nou ik zou dus echt niet kunnen raden wat haar moteven zouden zijn.. hebben de middag gewoon leuk afgesloten en dergelijke.. ben zelf echt verbaasd..quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:10 schreef Lienekien het volgende:
Je post geeft niet echt duidelijkheid over wat haar motieven kunnen zijn geweest.
dat is waar, maar ben dan vooral ontzet dat ze niet gewoon einde van de dag had gezegd.. get the f*ck out.. en waarom smst ze me dezelfde dag nog savonds.. ? echt vage vage shitquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:13 schreef Spirit82 het volgende:
Tja, aangezien ze niet reageert op je smsjes/belletjes zul je hier waarschijnlijk nooit antwoord op krijgen. Soms gaan die zaken zo en je kunt niets anders doen dan het laten gaan. Daarbij heb je haar 1x gezien... shit happens
Zie hier waar het al fout ging...quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef smilez het volgende:
tijdens de reis terug dacht ik bij mezelf, ik speel het gewoon 'cool' en laat haar de volgende dag wel weten hoe ik het vond etc.
Ik heb ook een keer zon gast gehad... Leuke avond gehad na stappen, vervolgens veel contact, paar dagen later weer een date, gezellig, savonds nog een smsje dat hij het zo leuk vond en een dag later de melding dat hij het écht leuk vond, maar dat we het wel hierbij moesten laten. Waarom? Geen idee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:17 schreef smilez het volgende:
[..]
dat is waar, maar ben dan vooral ontzet dat ze niet gewoon einde van de dag had gezegd.. get the f*ck out.. en waarom smst ze me dezelfde dag nog savonds.. ? echt vage vage shit
heb liever dat ze het dan gewoon zegt (zo is ze wel.. voor zover ik haar eerder gesproken heb..) weet ik teminste waar ik aan toe ben..
yeah, daar is niks aan te doen inderdaad. zal eerdaags wel weggaan waarschijnlijk. heb meer zoiets van lol wtfquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:21 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer zon gast gehad... Leuke avond gehad na stappen, vervolgens veel contact, paar dagen later weer een date, gezellig, savonds nog een smsje dat hij het zo leuk vond en een dag later de melding dat hij het écht leuk vond, maar dat we het wel hierbij moesten laten. Waarom? Geen idee.
Er zijn zat scenarios te bedenken:
ze is een ander tegengekomen
ze had contact met meerdere mannen
ze heeft zich beseft nog niet aan iemand toe te zijn
ze is geschrokken van iets dat ze over jou te weten is gekomen
ze zit even niet lekker in haar vel en heeft even geen zin in mannen
etc...
Truth is dat alleen zij het weet en ze te laf is om het aan je uit te leggen. So be it. Ik snap wel dat er continu "waaarroooommmmm" door je hoofd speelt, logisch ook, maar je kunt er gewoon niks meer mee. Dat zal nog wel vaker gebeuren waarschijnlijk
Ja ik heb dit ooit ook meegemaakt. De enige manier om hier iets aan te doen is een vliegtuig met spandoek 'XXXX ik hou van je!' rondjes boven haar huis laten vliegen terwijl je samen met de bloemist 1.000 rode rozen en 1 witte bezorgt en haar vader om haar hand vraagt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:22 schreef Ivotje het volgende:
Ze heeft een enorme muur om zich heen en is bang dat iemand die afbreekt. En verbreekt op deze manier keihard het contact om zichzelf te beschermen!
romantisch doen is zeker mooi, maar ik speel niet mee met enkele "hard to get"-fratsenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:31 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ja ik heb dit ooit ook meegemaakt. De enige manier om hier iets aan te doen is een vliegtuig met spandoek 'XXXX ik hou van je!' rondjes boven haar huis laten vliegen terwijl je samen met de bloemist 1.000 rode rozen en 1 witte bezorgt en haar vader om haar hand vraagt.
Succes! En maak een filmpje!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:34 schreef smilez het volgende:
romantisch doen is zeker mooi, maar ik speel niet mee met enkele "hard to get"-fratsen
Maar zelf doe je dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:07 schreef smilez het volgende:
tijdens de reis terug dacht ik bij mezelf, ik speel het gewoon 'cool' en laat haar de volgende dag wel weten hoe ik het vond etc.
zo zie ik het niet, als ik dezelfde dag wat terug zou sturen zou ik mezelf eerder zien als "stalker" ..quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:37 schreef Techno het volgende:
[..]
[..]
Maar zelf doe je dat dan weer wel.
Dat valt toch wel mee.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:39 schreef smilez het volgende:
[..]
zo zie ik het niet, als ik dezelfde dag wat terug zou sturen zou ik mezelf eerder zien als "stalker" ..
Onzin. Al die spelletjes werken in de regel alleen maar averechts. Dat meisje dacht gewoon, ik hoor niets meer van hem, wat een lul. *verbreekt contact*quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:39 schreef smilez het volgende:
zo zie ik het niet, als ik dezelfde dag wat terug zou sturen zou ik mezelf eerder zien als "stalker" ..
van haar kant dan hequote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef smilez het volgende:
nja misschien niet.. maar toch wel wat later, gewoon even laten bezinken etc. fair enough als je het mij vraagt
maar goed, zij smste mij dus eerder en ik heb wel wat terug gesmst.. maar verder dan dat.. geen reacties meer..
heh.. kwestie van onfatsoenlijk gedrag als je het mij vraagt. Heb gewoon de fricking "cojones" om eerlijk uit te komen.. denk ik dan bij mezelf..quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:04 schreef Garisson72 het volgende:
Vrouwen behouden zich te allen tijde het recht voor om zonder opgave van reden ineens van mening te veranderen of anderszins onmogelijk en irrationeel gedrag te vertonen. Dat je dat niet weet man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |