Half acht op, gelijk pc aan en aan het werk. Maar ga meestal pas om 11 uur douchen ofzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
damnzoenmevrouw begint ook om half 8 met werken, in A'dam
(35-45min rijden) ik sta meestal pas om 8u op
ben ik wel om 9u aan de slag
quote:
Rond 9/half 10. Dan ben ik gemiddeld net zo'n 2 uur thuis. Wordt wel minder als ik denk dat er wat minder gesport kan worden..quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:41 schreef STING het volgende:
Toe maaren hoe laat ga je over het algemeen slapen dan?
ik wou dat ik de zelfdiscipline hadquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Bakker gaat om half 2 zijn bed uit en naar z'n werk, dus dat is het niet. Ik wil rond 6 uur de deur uit, om óf om 7 uur te beginnen, of om 7 uur in de sportschool te zijn.
Ik sta ook om vijf uur op, maar dat is tijdelijk.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
raar wief! Ik zou dood gaan denk ik
8u op, douchen, eten, pc aan en aan het werkquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Half acht op, gelijk pc aan en aan het werk. Maar ga meestal pas om 11 uur douchen ofzo
Je gaat niet dood van de sportschool hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
raar wief! Ik zou dood gaan denk ik
Nouk is on the jazzquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik wou dat ik de zelfdiscipline had
hoeveel ouder?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nope, al noem ik dr niet zo in dr gezicht, legt zo de nadruk op dat ze zoveel ouder is
Damn, zo weinig tijd voor jezelfquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Rond 9/half 10. Dan ben ik gemiddeld net zo'n 2 uur thuis. Wordt wel minder als ik denk dat er wat minder gesport kan worden..
Ja echt he!quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik wou dat ik de zelfdiscipline had
eten doe ik achter de pc. tussen de middag ook trouwens. maar ik doe tussendoor ook de was en boodschappen enzoquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
8u op, douchen, eten, pc aan en aan het werk
10 jaarquote:
Ja jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat niet dood van de sportschool hoor
Ik moet meteen aan een zoenvis denken en het klinkt gewoon stomquote:
Eten doe ik echt apart, dan ben ik tenminste van mn pc weg, anders zit ik er soms de hele dag achter als ik wakker ben, dat vind ik teveelquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
eten doe ik achter de pc. tussen de middag ook trouwens. maar ik doe tussendoor ook de was en boodschappen enzo
Hartaanvalquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je gaat niet dood van de sportschool hoor
Ja maar jij gaat toch niet beslissen hoe hij zijn liefje noemt...quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik moet meteen aan een zoenvis denken en het klinkt gewoon stom
Die scheelt maar 9 jaarquote:
Ik vraag alleen of ie geen andere naam kan bedenken, betekent niet dat hij dat ook moet doen. Mag ik een naam stom vinden?quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar jij gaat toch niet beslissen hoe hij zijn liefje noemt...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vraag alleen of ie geen andere naam kan bedenken, betekent niet dat hij datt ook moet doen. Mag ik een naam stom vinden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |