Misschien ook nog een tourtje door Europa?quote:The Wall Returns To North America In 2012
It's the news fans have been waiting for: After a triumphant trek across North America in 2010 and Europe in 2011, and following record-breaking sales for the early 2012 South American dates, today comes word that Roger Waters' The Wall Live tour will return to North America for a second batch of dates beginning in May.
This leg of the The Wall Live tour will visit many cities that were missed during the first and will return to a number of others for repeat performances, many in larger venues than before. Each of the newly announced dates can be found in the chart below.
Eind september/oktober Europa? Ik ben er dan zeker weer bij!quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:51 schreef madcap het volgende:
[..]
Misschien ook nog een tourtje door Europa?
Misschien dt ik dan toch nog een keertje ga..
Ik niet.quote:Op dinsdag 1 november 2011 20:51 schreef madcap het volgende:
[..]
Misschien ook nog een tourtje door Europa?
Misschien dt ik dan toch nog een keertje ga..
wat bedoel je met wannabe-upperclass publiek?quote:Op woensdag 2 november 2011 00:37 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik niet.
Vond het goed hoor, daar niet van. Maar het is mooi zo.
Dat ouwelullen wannabe-upperclass publiek dat steeds bij Waters verschijnt staat me ook tegen.
Ja... lastig te omschrijven. Van dat politiek correcte volk met geld die een mooi Weltschmerz-gezicht kunnen opzetten.quote:Op woensdag 2 november 2011 10:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
wat bedoel je met wannabe-upperclass publiek?
Welk geluid bedoel je precies? Minuut en seconde?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:41 schreef kuifkrullen het volgende:
Vraag!
Ik blijf het me maar afvragen. Wat is dat geluid tijdens "The Ballad of Bill Hubbard", opener van Rogers Amused To Death? Het lijkt op houthakken, maar dat lijkt me onlogisch gezien het verhaal...
Iemand?
Dat is zo'n schietbaan / schietterrein.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:04 schreef Gatenkaas het volgende:
Misschien is het wel Too Much Rope, het intro-geluid lijkt een beetje op houthakken.
Ik ben een sukkel. Ik bedoel inderdaad too much rope.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:04 schreef Gatenkaas het volgende:
Misschien is het wel Too Much Rope, het intro-geluid lijkt een beetje op houthakken.
Ah. Dus toch. Dank je.quote:Op zondag 22 januari 2012 13:45 schreef RacerDKB het volgende:
Ah ja dat is zeker houthakken, ik was weer in de war met een ander gedeelte. Aan het einde van het nummer hoor je wel geweren schieten, wel wat zachter dan de rest.
Zie ook dit transcript waar elke stem, tekst en geluid wordt beschreven:
http://www.rogerwaters.org/atdtranscript.html
Zucht. Deze tour duurt wel héél lang, het wordt tijd dat hij eens wat nieuws bedenkt.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:37 schreef Felixa het volgende:
Roger Waters komt weer terug met The Wall.
O.a. 20 juli op het festivalterrein van Rock Werchter en 8 september in de Amsterdam ArenA.
http://www.livenation.nl/(...)gerwaters_TW_WP_0911
Lekkerrrquote:Op vrijdag 9 november 2012 10:37 schreef Felixa het volgende:
Roger Waters komt weer terug met The Wall.
O.a. 20 juli op het festivalterrein van Rock Werchter en 8 september in de Amsterdam ArenA.
http://www.livenation.nl/(...)gerwaters_TW_WP_0911
Kaarten zijn ¤ 39,00 - 75,00, dus dat valt wel mee.quote:Op vrijdag 9 november 2012 13:32 schreef Zspirit het volgende:
Zeker een aanrader voor iedereen ben met mijn vader geweest echt een geweldige avond gehad! Super spectaculair het coolste concert wat ik gezien heb tot nu toe!
Jammer dat het echt 80 euro is of zo, anders was ik graag weer gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |