Beetje mosterd erbij, lekker marineren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:54 schreef Keiichi het volgende:
Dat is ook het eerst wat ik aan denk als m'n kat gewond is. Laat ik naar de Lidl gaan, daar honing kopen en die op m'n kat smeren
Wat thijm, weekje wachten, en dan kan het topic naar CUL.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beetje mosterd erbij, lekker marineren.
Nom nom nomquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Beetje mosterd erbij, lekker marineren.
Honing heeft geneeskrachtige eigenschappen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik was überhaupt nog nooit op het idee gekomen om honing op een wond te smeren, hoor.
De meeste 'honing' hier in de supermarkt is een gele suikeroplossing, daar is nooit een bij bijgeweest.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Honing heeft geneeskrachtige eigenschappen.Maar gewone honing lijkt me niet goed voor de wond ivm de toevoegingen en niet voor poes die het eraf gaat likken (veel suikers). Dan is honingzalf beter.
Bijzondere manier van TS om dit duidelijk te maken, maar hij/zij praat geen poep.
Of je maakt gewoon een beetje werk van je OP. Schrijft wat je kwijt wilt, licht dat een beetje toe, geeft je mening en wenst de rest van de forumgebruikers een fijne dag. Ow ja, en als afsluiter kun je natuurlijk altijd een linkje van je bronmateriaal toevoegen. Altijd leuk voor mensen die het artikel zelf willen lezen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:50 schreef Moiiii het volgende:
Lees dit maar!
http://www.neocatbritten.nl/artikelen/gewondekat.htm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |