SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Achja, ik heb af en toe wel een zieke geest.quote:
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Oh yeah, I'm one of the original Dutch Bastardsquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:22 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Ross is geloof ik nog van de "oergroep" toen edwinuss en dergelijke nog speelden. Toen had ik nog niet eens een xbox.
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Behoorlijk.. ken niemand die zo'n aasgiermentaliteit heeft zoals jou als de sluitingstijd van een topic nadert...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Achja, ik heb af en toe wel een zieke geest.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Jaaa vroeger Ross, toen je nog 26 was!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oh yeah, I'm one of the original Dutch Bastards
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
Oke.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:33 schreef BzP het volgende:
[..]
Behoorlijk.. ken niemand die zo'n aasgiermentaliteit heeft zoals jou als de sluitingstijd van een topic nadert...Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Is er nergens nog een topic die je kunt sluiten en heropenen?quote:Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Bwoah, nog veul langer geleden joh! Toen was ik nog maar een broekie van 24quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:36 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Jaaa vroeger Ross, toen je nog 26 was!
Wow, toen kwam ik net van de basischool!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:41 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Bwoah, nog veul langer geleden joh! Toen was ik nog maar een broekie van 24
Half bezopen is weggegooid geld.![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:42 schreef PierreTT het volgende:
[..]
Wow, toen kwam ik net van de basischool!smeerlap
Niks smeerlap, gewoon de waarheid! Of wil jij het leeftijdsgat van 22 jaar tussen ons niet significant noemen?!quote:Half bezopen is weggegooid geld.![]()
hey Stef,
Waarom ben jij niet een van de bazen in het MW2 topic?![]()
Jij hoort toch ook bij het uber exclusieve xblock clubje?
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Omdat hij nog een buitenbeentje is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:09 schreef BzP het volgende:
hey Stef,
Jij hoort toch ook bij het uber exclusieve xblock clubje?
na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
We waren hem vergeten in de OP te zettenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:09 schreef BzP het volgende:
hey Stef,
Jij hoort toch ook bij het uber exclusieve xblock clubje?![]()
![]()
Omdat hij uit Limburg komtquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:09 schreef BzP het volgende:
hey Stef,
Jij hoort toch ook bij het uber exclusieve xblock clubje?Please sir. When moon? When Mustang?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: