Waaromquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dit.
Maar PiRaNiA vindt ons geloof ik niet zo aardig.
Mwa dat denk ik niet, misschien hebben er mensen lopen klagen omdat telkens bij de laatste berichten overal ARG7 stond? Je weet maar nooit met die fobo hosselaars.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, dit.
Maar PiRaNiA vindt ons geloof ik niet zo aardig.
Ik heb nooit klachten in het ARG7 fobo gezienquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mwa dat denk ik niet, misschien hebben er mensen lopen klagen omdat telkens bij de laatste berichten overal ARG7 stond? Je weet maar nooit met die fobo hosselaars.
Denk inderdaad ook dat hij het niet zo erg vindt, het mag alleen niet, daarom moest ARG7 dicht.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mwa dat denk ik niet, misschien hebben er mensen lopen klagen omdat telkens bij de laatste berichten overal ARG7 stond? Je weet maar nooit met die fobo hosselaars.
Ik ook niet maar misschien via PM ofzo, lekker NSBen zoals dat vaker hier gebeurt.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Ik heb nooit klachten in het ARG7 fobo gezien
Ja, zoiets. Maar kom op zeg. Lame.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:29 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef Patje1987 het volgende:
Maar we mochten dus ook al niet SCén via de facebook van klinker?
NSB'ersquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:30 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik ook niet maar misschien via PM ofzo, lekker NSBen zoals dat vaker hier gebeurt.
Ik had opeens 16 nieuwe emails toen en die moest ik allemaal verwijderenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef Patje1987 het volgende:
Maar we mochten dus ook al niet SCén via de facebook van klinker?
Janquote:
Kramp in je klikvinger.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik had opeens 16 nieuwe emails toen en die moest ik allemaal verwijderen
Ik heb dat uit staanquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik had opeens 16 nieuwe emails toen en die moest ik allemaal verwijderen
hey lief appelmeisjequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hoi Jan!
Ik ga maar even iets eten. Honing is toch goed voor je keel ofzoiets?
Ja, snap nog steeds niet waarom dat niet mochtquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Goedemorgen gevaarlijke muis![]()
heerlijk dit toch zo'n eigen SC ?
Keelpijn. Ik kon er gister bijna niet van in slaap komen. Ook heel plotseling gewoon.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hey lief appelmeisje![]()
is er iets gaande met je gouden keeltje ?!!! nee toch ?heb je een verzekering ?!!
Nee, tuurlijk niet!quote:
Ik geniet van elk momentquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:35 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Goedemorgen gevaarlijke muis![]()
heerlijk dit toch zo'n eigen SC ?
oefff appeltje tochquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:36 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Keelpijn. Ik kon er gister bijna niet van in slaap komen. Ook heel plotseling gewoon.
Mijn zangcarrière, daar gaat ie.
Oh, wacht. Die had ik niet.
Nvm.
achja het was een omweg maar we hebben het mooi voor elkaar nu toch... proefperiode nog wel maar het gaat goed zoquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja, snap nog steeds niet waarom dat niet mocht
Oja dat weet ik nogquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:38 schreef Breezerslet17 het volgende:
Patje ik heb weer die saaie lerares die jij ook een keer hebt mogen aanhoren :p
Zeroku jongenquote:
Hoelang gaat die periode duren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
achja het was een omweg maar we hebben het mooi voor elkaar nu toch... proefperiode nog wel maar het gaat goed zo
Ik hoop dat ik welkom benquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
achja het was een omweg maar we hebben het mooi voor elkaar nu toch... proefperiode nog wel maar het gaat goed zo
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Nee, tuurlijk niet!
Maar jij zei van 16 mailtjes en verwijderen.
Dan zo van klik klik, weetjewel.
Hihi.
Nee, gelukkig niet gebrokenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Zeroku jongen![]()
is alles nog goed gegaan met je vader gisteravond ?
ik las iets over een gebroken hand toen ik een topic teruglas
Ok, dan komt het allemaal goed, want dat laatste doe ik niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
oefff appeltje tochmaar komt goed lekker thee met honing inderdaad en geloof me die keelpijn zal net zo plots verdwijnen als dat ie gekomen is
![]()
tenzij je stiekem VanNelle zware shag rookt zonder dat ik daar weet van heb
De meeste van jullie ken ik toch alquote:
Dat is niet beslist geloof ik... maar zolang we niemand gaan vervelen of iets zal het niet eindigen ookquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:39 schreef Danger.Mouse het volgende:
[..]
Hoelang gaat die periode duren?
Dit. Er zitten nu al meer mensen bij dan toen we begonnen met ARG7.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |