slaap lekker, veel plezier in dromenlandquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:09 schreef Symphonic het volgende:
De wekker gaat weer om 6 uur dus ik ga ook maar eens
nog eentje toe danquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
slaap lekker, veel plezier in dromenland
thx voor het draaienwas weer top
ja dat moet je zelf doen als je alleen bentquote:
Laterzzzzzzzzzzzzquote:
Gezellig ben jij zegquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
nou als iedereen toch gaat slapen.. dan ga ik een boek lezen![]()
ja jij was er net ineens niet meerquote:
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
hate me of love me
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Knetter
Bericht:
zo lang niet gehoord![]()
sorry stokkie
heb je de link uit de op?quote:
Ahhhquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je de link uit de op?
en je mist op dit momentniks hoor
het vorige nummer heb je gemist hequote:
Hier heb ik het einde van meegekregen. En toen kwam er een stilte, maar de tijd loopt wel gewoon doorquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:29 schreef Zokunen het volgende:
[02:28:58] <Zokunen> [ONZIN RADIO] Nu hoor je: Datsik vs Knetterkrankjorum - Havoc (Schudden met die billen remix)
heb ik jou hier eerder gezien? of ben je nieuw?quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
Lol, ff opnieuw de pls file opnieuw gedownload. Nu doet ie t wel
Volgens mij nog nooit gepost, maar wel een fanatieke luisteraar / topicvolgerquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb ik jou hier eerder gezien? of ben je nieuw?
dat soberso. maar als hij nieuw is dan moet ik hem ff verwelkomenquote:
Dan nu ook welkom als posterquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit gepost, maar wel een fanatieke luisteraar / topicvolger
quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dat soberso. maar als hij nieuw is dan moet ik hem ff verwelkomen
In dat gevalquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:34 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Volgens mij nog nooit gepost, maar wel een fanatieke luisteraar / topicvolger
Dank u, dank u. Ik zal in t vervolg meer postenquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
In dat gevalWelkom
posten is leuker
![]()
YeeYquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dank u, dank u. Ik zal in t vervolg meer posten![]()
Ben ik je favo DJ? LOLquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Dank u, dank u. Ik zal in t vervolg meer posten![]()
als hij ja zegt dan kwetst hij de anderen zegt hij nee dan ga jij huilen.. zulks moet je niet vragenquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:36 schreef Stiffler1988 het volgende:
Juist s`nachts
. K ben ook 1 van die nachtdieren
Zo fanatiek ben ik ook niet met luisteren. Ben dr sinds kort naar gaan luisteren ( lees: 3 weken )quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
YeeY
![]()
In dat geval nog extra welkom enzo
snachts? en niet posten?quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zo fanatiek ben ik ook niet met luisteren. Ben dr sinds kort naar gaan luisteren ( lees: 3 weken )
Semi-goed antwoord, maar liegen magquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zo fanatiek ben ik ook niet met luisteren. Ben dr sinds kort naar gaan luisteren ( lees: 3 weken )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Semi-goed antwoord, maar liegen mag(ZEG JA!!!!)
zokunen jij bent mijn favoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Srryquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
snachts? en niet posten?
foei
quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:38 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Semi-goed antwoord, maar liegen mag(ZEG JA!!!!)
In dat geval: JAA!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
en dan kun je nu atm geen verzoekjes doen? jij hoeft er niet naar te luisteren.. maar doe ze nou maar gewoonquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:41 schreef Zokunen het volgende:
Ik moet zo vlak meid, dagen maken van 22 uur is niet goed zeggen ze.
goedzo dan geef ik je bij deze toestemming om je bed op te zoekenquote:
Ik voel me een puppy, maar bedankt, het regent dus roken doe ik toch nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goedzo dan geef ik je bij deze toestemming om je bed op te zoeken
WAAAAAAAT!!!!!!quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga zo muten denk ik![]()
en waar is stokstaart?
ik zie 2 terror nummers klaarstaan..quote:
Heul niet!quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik zie 2 terror nummers klaarstaan..
Een goedenavondquote:
Ik vroeg om verzoekjes.. niet om bloedende oren.. maargoed.. evengoed bedankt enzo.. kzal het niet weer vragenquote:
Precies datquote:
oh ik dacht dat ik daarin zat.. maar zover ben ik dus nog nietquote:
Dit ook niet goed danquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Royco.. wil je asjeblieft wat kwaliteits muziek aanvragen
Van mij zeker welquote:
passie is wel een dondersmooi nummerquote:
quote:
Sorry , k las t woord passie in een andere betekenisquote:
Ik heb knettersmaak ik mag datquote:
jij vind passie niks?quote:Op dinsdag 12 april 2011 02:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Sorry , k las t woord passie in een andere betekenis
Doet u de groeten aan de anderen in dromenland? vermaakt u vannacht en gedraagt u overdagquote:Op dinsdag 12 april 2011 02:57 schreef Zokunen het volgende:
Maar ik ga ff 36.214 keer van zij wisselen, danwel proberen te slapen.
Welterustenquote:
Ja was gezellig, wilde net gaan afsluiten toen mijn homie die in de muziek zit langskwam, dus werd een uurtje later.quote:Op dinsdag 12 april 2011 03:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Was het nog gezellig vanavond Royco?
haha 2 negers onder elkaar.. ik geloof je ook nogquote:Op dinsdag 12 april 2011 03:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja was gezellig, wilde net gaan afsluiten toen mijn homie die in de muziek zit langskwam, dus werd een uurtje later.
Weer lekker over muziek zitten ouwehoeren als 2 negers onder elkaar.
Herkenbaarquote:Op dinsdag 12 april 2011 03:04 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja was gezellig, wilde net gaan afsluiten toen mijn homie die in de muziek zit langskwam, dus werd een uurtje later.
Weer lekker over muziek zitten ouwehoeren als 2 negers onder elkaar.
hmm. ik gelukkig nietquote:Op dinsdag 12 april 2011 03:05 schreef Royco1 het volgende:
Ik moet bij dit nummer altijd aan de disstrack denken die negativ schreef over lange frans, baas b en brace
Ik ben net thuis, maar ga zo slapen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 03:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha 2 negers onder elkaar.. ik geloof je ook nog
Maar moet jij niet allang slapen dan? op jouw leeftijd enzo
ik vond je wel een beetje eng enzo..quote:Op dinsdag 12 april 2011 03:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben net thuis, maar ga zo slapen.
Kon je niet zien dat ik eigenlijk zwart ben dan?
Maat van me is blank maar met dreads en hij zit in de reggae
En dan had ik mijn tattoeages nog verborgenquote:Op dinsdag 12 april 2011 03:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vond je wel een beetje eng enzo..
Zo'n grote neger achter de bar
quote:Op dinsdag 12 april 2011 03:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan had ik mijn tattoeages nog verborgen
Wat voor een tattoo`s ?quote:Op dinsdag 12 april 2011 03:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En dan had ik mijn tattoeages nog verborgen
ik denk zijn hele rug vol met tribals en pin upsquote:Op dinsdag 12 april 2011 03:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wat voor een tattoo`s ?![]()
Neem binnenkort nl ook 1
Heb op mijn schouder 2pac staan en op mijn rug een roos die uit beton groeit met daarin de naam van mijn overleden peettantequote:Op dinsdag 12 april 2011 03:10 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Wat voor een tattoo`s ?![]()
Neem binnenkort nl ook 1
Pin ups kunnen best mooi zijn. Tribals heb ik t niet echt opquote:Op dinsdag 12 april 2011 03:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik denk zijn hele rug vol met tribals en pin ups
Nice, die voor je peettantequote:Op dinsdag 12 april 2011 03:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb op mijn schouder 2pac staan en op mijn rug een roos die uit beton groeit met daarin de naam van mijn overleden peettante
2 pac had ik verwachtquote:Op dinsdag 12 april 2011 03:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb op mijn schouder 2pac staan en op mijn rug een roos die uit beton groeit met daarin de naam van mijn overleden peettante
die roos komt ook van Pac af, a rose that grew from concrete is een gedicht van hem.quote:Op dinsdag 12 april 2011 03:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
2 pac had ik verwachtklinkt wel mooi
Weltrustequote:Op dinsdag 12 april 2011 03:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga dromenland denk ik opzoeken.. in slaap vallen met onzinradio
beetje weinig slaap gehad afgelopen weekend
trusten schatjes
dan zie ik je daar zo welquote:
Ok, ik ben die grote negerquote:Op dinsdag 12 april 2011 03:18 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan zie ik je daar zo wel
quote:
Ja zo'n sleutel erbij eerst opwinden en dan kan ik 10 minuten luisteren en moet ik hem weer opwindenquote:
Het ligt aan mn craptop niet aan de radioquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:13 schreef Melting het volgende:
Misschien kunnen ze je zaterdag dan beter een radio cadeau doen.
Ik denk het ook jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:14 schreef Melting het volgende:
Tja.... ik vermoed dat ze een nieuwe laptop te duur vinden.
Als alles volgens plan gaat dan gaan Mono en Ezechielk een duoshow doen vanaf locatie zelfsquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:16 schreef Melting het volgende:
Ik neem aan dat jullie wel heel de avond Onzin radio op hebben staan dan hè?
Juist niet manquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:18 schreef Melting het volgende:
Oei.... als dat maar goed komt, met die hoeveelheden alcohol.
Geen mogelijkheid dat je op het werk kan luisteren?quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:21 schreef Melting het volgende:
Hahaha..... jammer dat ik die avond moet werken..... Anders had ik wel eens willen horen hoe dat zou klinken...
Dan kan je het shaken ja.quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:23 schreef Melting het volgende:
Nee, ik ben die avond portier bij een discotheek. Dat is niet echt te doen, zeg maar.
Koelkast doet niet aan meetsquote:Op dinsdag 12 april 2011 07:24 schreef Melting het volgende:
Komt Koelkast niet dan? Valt me een beetje tegen....
Werk ze en jij ook.quote:Op dinsdag 12 april 2011 07:26 schreef Melting het volgende:
Ow.... dat kan ook natuurlijk.
Nou, ik ben er weg van!![]()
Fijne dag nog!
staat die erg echt in?quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:43 schreef Rensjebree het volgende:
Dit is best aso! 26 Kraftwerk - Autobahn met de tijd van 22:46
Ja, heb hem ook maar aangevraagdquote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:44 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja, heb hem ook maar aangevraagd
Ik wil hem horen!
LADY GAMAMAMAMAGA Sietermieter op!
Huidig verzoekje aangevraagd door:quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:04 schreef Carooltje79 het volgende:
Goedemorgen
Wat een rustige muziek....
Ohw ja ik zie het idd... maar duurt dit nummer 22 min??quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:06 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Rensjebree
Bericht:
Omdat het kan!
jaquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw ja ik zie het idd... maar duurt dit nummer 22 min??
Ohw ok das een lang nummer danquote:
Dit is echt baas!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:09 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw ok das een lang nummer dan
Ik vind het niet zo geweldig dit
Euhmquote:
Ja ik wou horen welke versie dit was... had hem beter thuis op vinyl kunnen luisteren. sorry!quote:
Goedemorgen meisquote:
Hij zegt sorryquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:12 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Ja ik wou horen welke versie dit was... had hem beter thuis op vinyl kunnen luisteren. sorry!
Goedemorgen Patjequote:
Morguhhhhquote:
Moggequote:Op dinsdag 12 april 2011 09:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Goedemorgen meiswat hebbie dan?
quote:
Ohw jeee beterschap meisquote:
Ik! ................... weer niet!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wie heeft er allemaal nog geneukt?
sex is vies!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik ook niet hoorzondag voor het laatst
Lief van mij he!quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:57 schreef Royco1 het volgende:
Oeh, ik zie dat Cliff en the young ones er aan komt
Was mijn werk maar zo makkelijk...quote:
Morguhhquote:
Goedemorgenquote:
Om eil van te wordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:24 schreef Rensjebree het volgende:
1 vuurtoren voor koelkast!
[ afbeelding ]
Moet je ook zeker niet proberen, dan gaat alles misquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja het is een tijdje terugmaar goed ik kan ook niet alles tegelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel fijne muziek, koelkastje van me![]()
Stiekem wilde ik natuurlijk je geile stem weer eens horenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Moet je ook zeker niet proberen, dan gaat alles mis
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Stiekem wilde ik natuurlijk je geile stem weer eens horen![]()
En ik heb zin in vanavond![]()
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hihihi zet ff die takkeherrie uiten praat!
oh momentjequote:Op dinsdag 12 april 2011 10:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
skye aangesloten? dan bel ik je even om de dag door te nemen
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:42 schreef Rensjebree het volgende:
Nee man! Detroit (den helder) Rock City!
Ik ga morgen koelkast opzoeken!
En lekker voor zijn deur staan en toeteren!
Vlak bij waar ik nu zit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:50 schreef Rensjebree het volgende:
[..]
Eerst even uitvogelen waar koelkast zijn bed slaapt!
Jouwe ook al.. Ik heb fucking oorpijn en keelpijn enzo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:54 schreef sharr het volgende:
Ik wou een uurtje uitzenden vanmiddag maar ik kan niet praten, m'n stem is weg.
Ja dat heb ik ook inderdaadquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:58 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Jouwe ook al.. Ik heb fucking oorpijn en keelpijn enzo.
maakt niet uit dus, doet overal het zelfde bij!quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Het is nog verkeerd ook, want het is Dj. Koelkast of djkoelkast en nooit DJ
Goedemorgen meneerquote:
Ik groet alle zeekoeien en pedo'squote:Op dinsdag 12 april 2011 11:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Wat houdt die Falco special van vanavond in ?
Ooh en ewa zeekoeien en pedo's!!
Kut, met welke moet ik me nu aangesproken voelen?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Dat is 2 uur lang nummers van Falco draai en er van alles over vertelquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hij begroet jou niet, anders was het: Heil Tosti!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Kut, met welke moet ik me nu aangesproken voelen?
2 uur lang?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:02 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat is 2 uur lang nummers van Falco draai en er van alles over vertel
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hij begroet jou niet, anders was het: Heil Tosti!
quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
2 uur lang?
Heeft hij zoveel nummers gemaakt?
Jij bent niet dik toch, en doet het ook niet met kleine jongetjesquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:02 schreef sharr het volgende:
[..]
Kut, met welke moet ik me nu aangesproken voelen?
In die 2 uur kan ik echt alleen specifieke nummers draaien.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
2 uur lang?
Heeft hij zoveel nummers gemaakt?
Dit wil dus zeggen dat je me niet begroet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:04 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jij bent niet dik toch, en doet het ook niet met kleine jongetjes?
Maar mogen we uurtjes vullen met een specifieke artiest en dan met achtergrond informatie?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
In die 2 uur kan ik echt alleen specifieke nummers draaien.
8 echte albums voor zijn dood, 1 remix album en 4 albums + wat specials na zijn dood.
Je mag altijd je programma zo indelen als je wil. Het station is formatloos. Alleen wel van tevoren opgeven zodat het op het rooster staat en men weet wat te verwachten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar mogen we uurtjes vullen met een specifieke artiest en dan met achtergrond informatie?
Als ik helemaal over ben in mijn nieuwe woning wil ik wel een keer een 2pac uurtje doen dan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mag altijd je programma zo indelen als je wil. Het station is formatloos. Alleen wel van tevoren opgeven zodat het op het rooster staat en men weet wat te verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |