Nee stel je voor dat je een beetje actief bent inderdaad.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:53 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
idd. Luira gaf ook aan dat dit de 4 kutste ( zo zei ze dat) dagen van SST waren. Tja, ze moest actief zijn en dat valt voor haar niet mee
Zakelijk gezien (oogpunt programmamakers) is de kombinatie niet geliefd maar veel besproken het beste recept om niet op de nominatiebank gezet te worden.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:50 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Lieve psych. Meest besproken persoon betekend niet per defenitie dat ze populaire is. Wannneer iemand uitgeroepen wordt tot de meest besproken persoon kan dit zowel positief als negatief uitpakken, Zelf denk ik ( weet ik eigenlijk wel zeker) dat het in dit geval geen positive feedback is
Ik heb vooral gemist waarom smegma helemaal doorgedraaid is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:24 schreef Blackprinces het volgende:
Mogguh,
Ik heb gemist dat de screamers de opdracht kregen om Laura te ontvoeren...
Dit geweigerd hebben..
Ik heb gemist dat Maik een grote smoel had tegen zijn teamleden...
En ik heb gemist dat Mo bijna is doorgedraaid.....
Waarom heb ik dan toch ook slaap nodig
Dit is ook zo.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Zakelijk gezien (oogpunt programmamakers) is de kombinatie niet geliefd maar veel besproken het beste recept om niet op de nominatiebank gezet te worden.
Niet geliefd dus weinig mensen zullen sms-en (dus minder inkomsten), Veel besproken is daarentegen weer goed zolang de kandidaat in het programma zit, trekt kijkers naar uitzendingen, en naar het internet, creeert hits.![]()
![]()
Ze heeft nogal wat fobietjes geloof ik.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:56 schreef Enyma het volgende:
Jammer dat ze die missie geweigerd hebben. Mss was die lange pisstraal dan afgevoerd tegen deze tijd, waren we daar alvast van af.
Maar dan wel dat ze die 48u dr bakkes houdt, geen camera op haar en medebewoners mogen niet in dr buurt. Kunnen we een beetje wennen hoe het is als ze eruit is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:54 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Nee stel je voor dat je een beetje actief bent inderdaad.
Zou willen dat zij de opdracht krijgt om 48 uur wakker te blijven.
Die griet spoort gewoon niet....quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:57 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Ik heb vooral gemist waarom smegma helemaal doorgedraaid is.
Goedemorgen!quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze heeft nogal wat fobietjes geloof ik.
Echt jammer dat ze geweigerd hebben
Ik vind dat roddelen van Mo en Lau nog steeds in het niet vallen bij sofie en Servio.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Is ze zeker vergeten dat ze hem zelf ook contstant commandeert.
En ze is een type van veel geschreeuw maar weinig wol. Als het erop aankomt kan ze alleen maar stoken en roddelen, iemand in zijn gezicht ergens mee confronteren kan ze niet.
Maar dat geldt ook voor laura
Alleen als ze echt in paniek is de camera op haar. Dan zonder geluid. Die paniek op haar smoel wil ik dan wel zien....quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:00 schreef Enyma het volgende:
[..]
Maar dan wel dat ze die 48u dr bakkes houdt, geen camera op haar en medebewoners mogen niet in dr buurt. Kunnen we een beetje wennen hoe het is als ze eruit is.
Die Maden en wormen had ze wel gedaan..soort zoekt soort zeker.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:59 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze heeft nogal wat fobietjes geloof ik.
Echt jammer dat ze geweigerd hebben
Vraag me af als de rollen waren omgedraait of de fobiacs deze missie ook geweigerd zouden hebben...quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:00 schreef Sjalalamantha het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik snap ook niet waarom ze die paal hebben gematst. Ze zijn zo bezig met lief zijn voor elkaar.
Ok, vooruit. Maar wel echt op mute hahaha.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Alleen als ze echt in paniek is de camera op haar. Dan zonder geluid. Die paniek op haar smoel wil ik dan wel zien....
Jaaaaaaaaa sofia en servio konden er ook wat van, ergerde ik me ook rot aan.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:00 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik vind dat roddelen van Mo en Lau nog steeds in het niet vallen bij sofie en Servio.
Ik zit hier weer eens tegen zwart beeld aan te kijken.
Ik las trouwens dat veel mensen die hoogbegaafd zijn veel emotioneler zijn.
Ik ben echt nieuwsgierig of Laura het nog wel eens over Alex heeft daarquote:Op dinsdag 12 april 2011 08:51 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Toch is Laura flink gezakt met eerdere uitslagen van polls, Mo zou haar nog best eens in kunnen halen
Nee. Mo en lui gaan over lijkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:01 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Vraag me af als de rollen waren omgedraait of de fobiacs deze missie ook geweigerd zouden hebben...
volgens mij heeft geer het meer over alex dan laura.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:02 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben echt nieuwsgierig of Laura het nog wel eens over Alex heeft daarHad even een aantal dagen geen tijd om het allemaal te volgen.
Op wat voor manier had Geer het dan over Alex? Ik wilde ook weten of Laura het nog wel eens over Alex heeftquote:Op dinsdag 12 april 2011 09:03 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
volgens mij heeft geer het meer over alex dan laura.
Maar ik kan dan ook niet meer objectief over laura denken
Nominatie bank word je opgezet daar je medebewoners, niet door de kijkers. De kijkers kunnen je eruit stemmen en neem maar van mij aan dat ze dat doen. Wat er over haar wordt besproken is in grote lijnen over hoe irritant ze is en dat ze naar huis moet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:56 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Zakelijk gezien (oogpunt programmamakers) is de kombinatie niet geliefd maar veel besproken het beste recept om niet op de nominatiebank gezet te worden.
Niet geliefd dus weinig mensen zullen sms-en (dus minder inkomsten), Veel besproken is daarentegen weer goed zolang de kandidaat in het programma zit, trekt kijkers naar uitzendingen, en naar het internet, creeert hits.![]()
![]()
Ik denk dat als karim wist dat diegene daar panisch van werd hij zou weigeren, maar anders denk ik dat hij t zou doen onder t mom 'tis maar n spel'quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Karim niet, flip weet ik niet zeker. Maar die 2 slangen gaan indd over lijken....
Flip vind ik nu aardiger dan in het begin. Karim gaat gewoon zijn eigen gang, en ben blij dat hij dat ook aangeeft. Recht voor de raap zeg maar.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:04 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Karim niet, flip weet ik niet zeker. Maar die 2 slangen gaan indd over lijken....
Hoe alex het bijv zou vinden om in een bak met maden te gaan liggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:05 schreef paddy het volgende:
[..]
Op wat voor manier had Geer het dan over Alex? Ik wilde ook weten of Laura het nog wel eens over Alex heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |