Interne opleiding ftw!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:29 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Jep
Die doen in consultancy en interim-management. En dan kan ik dan hopelijk een tweejarige traineeship volgen
Zo, gesprek gehad. Het ging voor mn gevoel wel aardig goed, alleen weet je natuurlijk nooit of dat wat ik zeg aansluit bij wat zij zoeken...quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:29 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Jep
Die doen in consultancy en interim-management. En dan kan ik dan hopelijk een tweejarige traineeship volgen
Consultancy en interim-management zijn twee aparte businesses hequote:Op dinsdag 12 april 2011 13:41 schreef DeHovenier het volgende:
Morgen is al snel ja, lekker
Al weet ik niet precies wat je doet als je interim manager ben en je gaat conculteren (is dat een woord?).
Mooiquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:44 schreef Armageddon het volgende:
Ik zet woensdag avond een speler op de TL voor 200.000, heb ik er een miljoen voor gekregen.
Niet bestquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:50 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Mooi
Hoe gaat het je eigenlijk af in VII?
Ik heb even gekeken, en laatste ga je neit worden in ieder gevalquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Niet bestVeel en veels te sterk voor mij.
Ik denk dat het het slimste is om keihard middenveld te trainen het hele seizoen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:36 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, en laatste ga je neit worden in ieder geval
Ga je voor #6? Of ga je vol voor training?
Als je echt niet voor #6 wil gaan, kan je ook de rest van het seizoen 5-5-0 spelen en openingen maken trainen. Dan kan je je 10 PM trainees gewoon beter maken in passen, en dan kan je er ook nog 10 trainees bij kopen die je dan in de friendly traint. Aan het eind van volgend seizoen verkoop je die 10 nieuwe trainees gewoon weer, en heb je aardig wat winst gemaakt. Bovendien zijn je huidige trainees dan heel wat beter in passenquote:Op dinsdag 12 april 2011 15:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik denk dat het het slimste is om keihard middenveld te trainen het hele seizoen.
Ik ben ook nog bezig...quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:46 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Consultancy en interim-management zijn twee aparte businesses he
Maar bijvoorbeeld een management functie tijdelijk invullen vanwege plotseling vertrek of zwangerschap. Consultancy is vooral op project basis problemen analyseren en oplossingen voorstellen. En dat kan dan weer heel breed zijn
Hmzzzz, daar ga ik eens over na denken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:41 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Als je echt niet voor #6 wil gaan, kan je ook de rest van het seizoen 5-5-0 spelen en openingen maken trainen. Dan kan je je 10 PM trainees gewoon beter maken in passen, en dan kan je er ook nog 10 trainees bij kopen die je dan in de friendly traint. Aan het eind van volgend seizoen verkoop je die 10 nieuwe trainees gewoon weer, en heb je aardig wat winst gemaakt. Bovendien zijn je huidige trainees dan heel wat beter in passen
Hebben er hier één liggen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:14 schreef elby1988 het volgende:
Iemand hier verstand van parket lakken (vooral kleur) Of zal ik maar een topic openen bij K&W?
5000 euro geboden, alleen ik weet niet of ik morgen rond half vier bij de deadline kan zijn..quote:Op maandag 11 april 2011 23:20 schreef MrMoon het volgende:
[..]
uhm tot ik vleugelspel ga trainen... dat is over ongeveer 1,5 a 2 seizoen..
ik zal er zelf ook proberen te zijn, kan ik hem eventueel kopen en hem op een voor jou gunstig tijdstip er op zettenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:42 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
5000 euro geboden, alleen ik weet niet of ik morgen rond half vier bij de deadline kan zijn..
Is goedquote:Op dinsdag 12 april 2011 17:24 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik zal er zelf ook proberen te zijn, kan ik hem eventueel kopen en hem op een voor jou gunstig tijdstip er op zetten
ik ben zelf ook niet thuis.. dus ik hoop er aan te denken..quote:Op dinsdag 12 april 2011 17:38 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Is goedIk zit op me werk en het ligt er even aan hoeveel collega's er op dat moment zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |