ik denk ook dat je gelijk krijgt..quote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef The_Hives het volgende:
ow, en voor al die cynische hattrickers hier, ik heb mn sig nog niet hoeven aanpassen
ik ga nog gelijk krijgen
quote:
Elke keer als iedereen weer een beetje hoop heeft, wordt het de volgende wedstrijd weer verspeeldquote:
Verbazingwekkendquote:Op maandag 11 april 2011 23:43 schreef The_Hives het volgende:
ow, en voor al die cynische hattrickers hier, ik heb mn sig nog niet hoeven aanpassen
ik ga nog gelijk krijgen
quote:Pieter-Jan van Plateringen (302389401)
18 jaar en 73 dagen, volgende verjaardag: 21-05-2011
matig in vorm, conditie goed
Een aangenaam persoon die temperamentvol en oneerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 13-10-2010 (10/43), 1s 9w 6d)
Total Skill Index (TSI): 16 060
Loon: 3 150 ¤/week
50 400 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Specialiteit: Onvoorspelbaar
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 15-04-2011 10:09 (3 dagen 0u 0m)
Vraagprijs: 2 500 000 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: briljant Passen: matig
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: waardeloos
Hij gaat als t goed is naar VV Meeden.quote:
Hopelijk beur je een leuk bedrag!quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:12 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Hij gaat als t goed is naar VV Meeden.
Aanstaande zondag vertrekt ook Aerts, die gaat naar Rapid Polar Bears
We zullen zien....het zou wel geinig zijn als ie hier snel die 2,5M op biedt, dan kan ik misschien nog wat leuks halen voor woensdagquote:
Laat je FOK!kers even overbiedenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
We zullen zien....het zou wel geinig zijn als ie hier snel die 2,5M op biedt, dan kan ik misschien nog wat leuks halen voor woensdag
Nu eens kijken wat ik met 3,3M kan.quote:
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:31 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Ach.. "men" is wel bereid er minimaal 3 voor te bieden
Dat gebeurt mij idd ook weleensquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef Drassss het volgende:
Ik ben weer ouderwets spelers aan het "kopen" die ik niet wil hebben, mooi is dat
Had ik gisteren ook. Zit nu wel met een bovennatuurlijk spits van 21 jaar 40 dagen met koppen voor 3,6 miljoen die volgens de TV gemiddeld 3.8 waard is..quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:33 schreef Drassss het volgende:
Ik ben weer ouderwets spelers aan het "kopen" die ik niet wil hebben, mooi is dat
Ik hoop toch echt dat ik nooit een speler binnen haal die ik niet wil hebbenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:35 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Had ik gisteren ook. Zit nu wel met een bovennatuurlijk spits van 21 jaar 40 dagen met koppen voor 3,6 miljoen die volgens de TV gemiddeld 3.8 waard is..
Soms pakt het ook goed uit
O, ik train hem gewoon op passen hoor, dus hij wordt wel meer waard..quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:36 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat ik nooit een speler binnen haal die ik niet wil hebben
Waarom ontslaat iemand die dan? Die was misschien nog wel iets waard..quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:47 schreef Drassss het volgende:
[..]
Maar het was wel een 18 jarige 2 ster mid.. beetje jammer.
Het zou zomaar kunnen dat het team een botje is gewordenquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:49 schreef IPeePie het volgende:
[..]
Waarom ontslaat iemand die dan? Die was misschien nog wel iets waard..
Dat is wat geld met je doetquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:53 schreef Flappekz het volgende:
Gadver, zit ineens teveel te bieden op een speler....
Ah, snel overboden gelukkig
quote:
Und? Hoe ging t?quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:12 schreef DeHovenier het volgende:
[..]Net terug. Ik moest helemaal naar Den Haag fietsen
Goed, ik mag waarschijnlijk 2/3 weken op proef komen maar daar hoor ik volgende week meer over. Ze moeten eerst oveleggen met elkaar en de leiding etc.quote:
Cool!quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:14 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Goed, ik mag waarschijnlijk 2/3 weken op proef komen maar daar hoor ik volgende week meer over. Ze moeten eerst oveleggen met elkaar en de leiding etc.
Ik zou dan bij zo'n dependance komen te zitten waar 15 man werken.
Idd, het zou leuk zijn! Het zou dan m'n eerste baan worden met een vast contractquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:15 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Cool!
* Flappekz begint vast met duimen
Tof toch? Daar is nixquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:16 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Idd, het zou leuk zijn! Het zou dan m'n eerste baan worden met een vast contract
Idd! Ik zou dan eerst gaan proefdraaien, 3 weken ongeveer, en dan kunnen we een beetje zien of ik me daar een beetje thuis voel.quote:
Ik moet nogquote:
Ok. Succes alvast.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:24 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Ik moet nog
Al zal het bij mij niet zo snel gaan. Dit is nog maar de eerste ronde, en er komen er nog wel twee achteraan als alles goed gaat
Bij Boer & Croon, voor het Young Executive Noord Programmaquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:25 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok. Succes alvast.
Waar ga je solliciteren?
Klinkt sjiekquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:26 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Bij Boer & Croon, voor het Young Executive Noord Programma
Jepquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |