Inderdaad. Wat heeft ze dan? Koorts? Keelpijn? Of is ze TS gewoon moe? Is duidelijk een smoesje in ieder geval....quote:Op dinsdag 12 april 2011 08:58 schreef FireFox1 het volgende:
Ze vind iemand anders leuk. Dat telkens "ziek" zijn is een teken aan de wand.
Dit. Laat je niet bedonderen TS je bent echt veel te goedgelovig.quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:36 schreef Garisson72 het volgende:
Relaties die uitgaan omdat er te weinig gesmst wordt. What will they think of next..
Nee, ze smsten niet te weinig...maar ze smsen te weinig écht! da's heel iets anders! diepgaande smsjes wil ze! en niet van dat oppervlakkige gesms...quote:Op dinsdag 12 april 2011 09:36 schreef Garisson72 het volgende:
Relaties die uitgaan omdat er te weinig gesmst wordt. What will they think of next..
Sms'en? Wat hopeloos ouderwets. Whatsapp'en is het helemaal tegenwoordig.quote:Op maandag 11 april 2011 21:59 schreef luisfigomg het volgende:
Hee iedereen.
Ik zit er mee dat mijn vriendin zaterdag tegen me heeft gezegd dat ze wat tijd voor haar zelf wil. Ik mis haar ontzettend en weet eigenlijk niet wat ik moet doen. Hoorde van een vriendin van haar dat ze onzettend gek op me is maar dat ze het moeilijk vind dat we zo weinig echt smste en goed met elkaar praten. Natuurlijk deed mij dat pijn om te horen maar dacht ook meteen van, ik heb ook wel gesmst dat ik niets terug kreeg wat ik ook vervelend vond. Het is dus eigenlijk wel wat dubbel en weet niet echt wat ik moet doen. Wil haar zo graag terug terug hebben... Maar weet ook dat ik haar eerst ruimte moet geven. Zou ik over een week misschien haar kunnen zeggen wat ik nog voor haar voel? Hopelijk kan ik wat met jullie tips, alvast bedankt.
Pubers van 20?quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:18 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Nee, ze smsten niet te weinig...maar ze smsen te weinig écht! da's heel iets anders! diepgaande smsjes wil ze! en niet van dat oppervlakkige gesms...
Pubers
Jij wilde zeggen dat ze heel volwassen overkomen?quote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:01 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Je moet van haar vriendin horen wat het probleem is? Heb je zelf niet gevraagd waarom ze opeens de ruimte wilde?
Leeftijd?
quote:Op maandag 11 april 2011 22:02 schreef luisfigomg het volgende:
Heb ik wel gevraagd maar dan zegt ze dat ze zich elke keer niet lekker voelt, wat ook is want ze is telkens ziek maar gaat niet naar de dokter.
20
Dat wil ik niet zeggen maar op je 20e hoor je toch wel over deze shit heen te zijn.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:10 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij wilde zeggen dat ze heel volwassen overkomen?
Klopt...maar dat zijn ze kennelijk niet...pubers dusquote:Op dinsdag 12 april 2011 11:12 schreef Prenzlauer het volgende:
Dat wil ik niet zeggen maar op je 20e hoor je toch wel over deze shit heen te zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |