maakt bij de manier waarop ik typ nikz uit, ik moet toch kijken welke toetz ik moet hebbenquote:Op maandag 11 april 2011 22:58 schreef Niki.P het volgende:
Ben nu aan het proberen de Z tip op te volgen...
quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ina? Wie is dat? Is ze ook een FOK!-ker?
Nee normaal gezprokken kan ik blind typpen dat met die Z maakt het wel wat moeilijker (hopelijk ga ik er niet zo aan wennen dat ik het op me werk ook ga doen)quote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maakt bij de manier waarop ik typ nikz uit, ik moet toch kijken welke toetz ik moet hebben
dan haal je even de z en de s los van je toetsenbord en wissel je ze omquote:Op maandag 11 april 2011 23:00 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee normaal gezprokken kan ik blind typpen dat met die Z maakt het wel wat moeilijker (hopelijk ga ik er niet zo aan wennen dat ik het op me werk ook ga doen)
quote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan haal je even de z en de s los van je toetsenbord en wissel je ze om
quote:Op maandag 11 april 2011 23:02 schreef Vultarian het volgende:
[..]
dan haal je even de z en de s los van je toetsenbord en wissel je ze om
Dezalnietemin vind ik het een applauzje waard dat je het zo ztructureel volhoudt.quote:
Hij doet het echt niet hoor! die ene letter van mij, of bedoel je dat ik hem vervang...quote:Op maandag 11 april 2011 23:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dezalnietemin vind ik het een applauzje waard dat je het zo ztructureel volhoudt.
kan niet klappenquote:Op maandag 11 april 2011 23:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dezalnietemin vind ik het een applauzje waard dat je het zo ztructureel volhoudt.
Lol, het feit dat je structureel een z ipv s typt in de COS vind ik knap, dat is best lastig en je moet je er erg op concentreren.quote:Op maandag 11 april 2011 23:04 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hij doet het echt niet hoor! die ene letter van mij, of bedoel je dat ik hem vervang...
Het is een poging waard, het ding is nu toch bijna nutteloos...quote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef pietpaniek het volgende:
En als je je toetsen bord nou eens afspoelt met schoonwater en dan foin er op?
Oke ik probeer het echt vol te houden moet er inderdaad wel op letten en niet te znel typpen...quote:Op maandag 11 april 2011 23:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, het feit dat je structureel een z ipv s typt in de COS vind ik knap, dat is best lastig en je moet je er erg op concentreren.Was nu eens een keer geen geintje...
![]()
Vindt het wel lief dat jullie me zo onderztunnen!! (wel vervelend dat ik zo dyzlytich alz de pezt ben en nu niet meer op mijn zpel check kan vertrouwen bij worden met die letter...quote:Op maandag 11 april 2011 23:05 schreef superkokje het volgende:
[..]
kan niet klappen
doe wel een danzje![]()
![]()
![]()
![]()
wel los pluggen van pc eerst en na dat je hem nog nodig hebt hij moet goed drogen voor hij weer in de usb magquote:Op maandag 11 april 2011 23:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is een poging waard, het ding is nu toch bijna nutteloos...
Ik heb hem net al wel zchoon gemaakt ga hem denk ik ook nog wel beter zchoonmaken maar paz alz ik een alternatief heb voor alz ik hem echt kapot maak, nu kan ik teminzte nog iet typpen..quote:Op maandag 11 april 2011 23:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het is een poging waard, het ding is nu toch bijna nutteloos...
Hmm, heb nog wel een toetsenbord liggen maar Zaandam is een beetje uit de richting, klopt dat nog? (profiel gekeken.quote:Op maandag 11 april 2011 23:09 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ik heb hem net al wel zchoon gemaakt ga hem denk ik ook nog wel beter zchoonmaken maar paz alz ik een alternatief heb voor alz ik hem echt kapot maak, nu kan ik teminzte nog iet typpen..
we hebben geen kebab bezteld dus maak je geen zorgenquote:Op maandag 11 april 2011 23:08 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Oke ik probeer het echt vol te houden moet er inderdaad wel op letten en niet te znel typpen...
[..]
Vindt het wel lief dat jullie me zo onderztunnen!! (wel vervelend dat ik zo dyzlytich alz de pezt ben en nu niet meer op mijn zpel check kan vertrouwen bij worden met die letter...
Klopt, we hebben hier in huiz vazt ook nog wel ergenz een toetzenbord moet hem alleen nog even zoeken...quote:Op maandag 11 april 2011 23:11 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Hmm, heb nog wel een toetsenbord liggen maar Zaandam is een beetje uit de richting, klopt dat nog? (profiel gekeken.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |