Hier schijnt de zonquote:Op maandag 11 april 2011 22:32 schreef Niki.P het volgende:
Whaaa, begint naar binnen te regen!! Snel even mijn raam dicht doen!
als je het maar niet deze kant op stuurt dan!quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Hier in het Zaanse begon het net even heel hard te regenen het is nu ook al weer klaar..
Zal ik niet doen, waar zit je?quote:Op maandag 11 april 2011 22:34 schreef Vultarian het volgende:
[..]
als je het maar niet deze kant op stuurt dan!
Hu, waar zit je in hemels naam dat om half 11 de zon schijnt...quote:
Bredaquote:Op maandag 11 april 2011 22:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zal ik niet doen, waar zit je?
[..]
Hu, waar zit je in hemels naam dat om half 11 de zon schijnt...
thuis,quote:Op maandag 11 april 2011 22:35 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Zal ik niet doen, waar zit je?
[..]
Hu, waar zit je in hemels naam dat om half 11 de zon schijnt...
maak het maar helemaal op hoor, ik hoef nietquote:
ik draag het wel weer naar de zeequote:Op maandag 11 april 2011 22:38 schreef Vultarian het volgende:
[..]
maak het maar helemaal op hoor, ik hoef niet
Ach ja, alle kleine beetjes helpen riep de mug, en spuugde in de Noordzee.quote:Op maandag 11 april 2011 22:40 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
ik draag het wel weer naar de zee
quote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef Niki.P het volgende:
Heb net drinken over me toeten bord heen gegooit 1 letter doet het niet meer...
Lol, je bent in goed gezelschap, het toetsenbord van Bol functioneert ook niet helemaal.quote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef Niki.P het volgende:
Nee, en die moeten we de kommende dagen mien... Het i wel heel iritant gebruik de letter vaak!!quote:Op maandag 11 april 2011 22:45 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, je bent in goed gezelschap, het toetsenbord van Bol functioneert ook niet helemaal.
ff de tekst van bol kopieren. Heeft het toch niet door, zit te BBQ enquote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef Niki.P het volgende:
The quick brown fox jump over the lazy dog!quote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef kahaarin het volgende:
Niki, typ dit eens: the quick brown fox jumps over the lazy dog.
Lol, maak er een zoekplaatje van en zet .tipje.quote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Nee, en die moeten we de kommende dagen mien... Het i wel heel iritant gebruik de letter vaak!!
Lullig in het SST subforum, ..Tquote:Op maandag 11 april 2011 22:46 schreef Niki.P het volgende:
[..]
The quick brown fox jump over the lazy dog!
welke danquote:Op maandag 11 april 2011 22:44 schreef Niki.P het volgende:
De s is idd best een gangbare letter...quote:Op maandag 11 april 2011 22:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Ja en nu ik hem niet kan gebruiken merk je pa hoe vaak je hem gebruikt...
ssssuperkokje je ssslisssst een ietssssje-pietsssjequote:Op maandag 11 april 2011 22:51 schreef superkokje het volgende:
Hets iss blijkbaars heels spannends hiernaasts, coss iss niets bijss te houdens
Probeer het maar eenz, het iz heel moeilijk om dat vol te houden, je zchrijft toch bijna automatizch de woorden wel met een z.quote:
Nu zit je mij te peten!!quote:Op maandag 11 april 2011 22:52 schreef Vultarian het volgende:
[..]
ssssuperkokje je ssslisssst een ietssssje-pietsssje
nee hoor ik sit helemaal niet te peten dat iz echt niet soquote:
dailyquote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Zzoos het volgende:
iemand enig idee hoe laat de daily's online komen op de site?
Dat is meestal de volgende ochtend.quote:Op maandag 11 april 2011 22:55 schreef Zzoos het volgende:
iemand enig idee hoe laat de daily's online komen op de site?
nou, een glaaje inaappelap gaat er altijd wel inquote:
het iz ze weer gelukt hiernaaztquote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is meestal de volgende ochtend.
toch vind ik ina lekkerderquote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef Vultarian het volgende:
[..]
nou, een glaaje inaappelap gaat er altijd wel in
ok bedanktquote:Op maandag 11 april 2011 22:56 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dat is meestal de volgende ochtend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |