Neem een pittig kort bruin kapsel.quote:Op maandag 11 april 2011 22:06 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Omdat ik ook slim wil overkomen bij andere mensen en niet als een dom blondje. Dat vind ik belangrijk!
Wut.quote:Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Da's echt complete onzin. Economische verbanden leggen... begrijpen waarom historische figuren bepaalde keuzes gemaakt hebben, snappen hoe het klimaat werkt e.d... is echt niet makkelijker dan een paar formules uit je kop kennen en die kunnen toepassen.
Dat toont dus ook weer aan dat je nogal kortzichtig bent.
Jij kijkt het nieuws niet om bij te blijven? Je kunt ook dingen gaan ontkennen om het te ontkennen, hè... Je hoort bij de bovenlaag van de samenleving als het gaat om studieintelligentie, dat maakt je nog niet slim.quote:Op maandag 11 april 2011 22:13 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Je bent psycholoog?
Geloof me ik volg het nieuws dagelijks, niet om bij te blijven maar omdat ik het interessant vindt.
Ik denk toch dat je toch wel een beetje intelligent moet zijn om geneeskunde te doen hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 22:13 schreef Countess het volgende:
Je bent niet intelligent, of je hebt het wonderbaarlijke vermogen om nu al talloze ietwat onwetende opmerkingen geplaatst te hebben.
Ik kom nogal eens medisch studenten tegen en ik denk maar al te vaak dat het domme mutsen zijn waaraan ik mijn lichaam niet aan toe zou vertrouwen.
Studie staat niet garant voor intelligentie.
ik probeer het gewoon nog een keer. Waarom moet je intelligent zijn om geneeskunde te kunnen doen? Je moet toch gewoon VWO hebben en een hoog gemiddelde of een goede loting?quote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je toch wel een beetje intelligent moet zijn om geneeskunde te doen hoor.
Verder ging dit topic niet over het feit of ik intelligent ben of niet, maar dat ik dom over kom en dat ik dat wil veranderen.
Je haalt twee beelden door elkaar: het beeld van jezelf is dat je intelligent bent, het beeld dat anderen je dom vinden beeld je jezelf misschien ook in.quote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Ik denk toch dat je toch wel een beetje intelligent moet zijn om geneeskunde te doen hoor.
Verder ging dit topic niet over het feit of ik intelligent ben of niet, maar dat ik dom over kom en dat ik dat wil veranderen.
Dat is dus een beetje dom... :xquote:Op maandag 11 april 2011 22:06 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Omdat ik ook slim wil overkomen bij andere mensen en niet als een dom blondje. Dat vind ik belangrijk!
Je snapt het niet. Het tegenovergestelde van dom is niet intelligent, maar slim. Jij bent intelligent, omdat je tot de bovenlaag hoort qua studie. Het is daarmee niet per definitie onmogelijk dat je daarnaast dom bent, in mijn ogen.quote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Dus er komt volgens jouw een vwo diploma zomaar uit de lucht vallen? En verder heb ik geen loting gedaan maar decentraal.quote:Op maandag 11 april 2011 22:18 schreef XL het volgende:
[..]
ik probeer het gewoon nog een keer. Waarom moet je intelligent zijn om geneeskunde te kunnen doen? Je moet toch gewoon VWO hebben en een hoog gemiddelde of een goede loting?
Het is echt niet moeilijk om VWO te halenquote:Op maandag 11 april 2011 22:20 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Dus er komt volgens jouw een vwo diploma zomaar uit de lucht vallen? En verder heb ik geen loting gedaan maar decentraal.
Was iedereen uit jouw klas intelligent?quote:Op maandag 11 april 2011 22:20 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Dus er komt volgens jouw een vwo diploma zomaar uit de lucht vallen? En verder heb ik geen loting gedaan maar decentraal.
Ditquote:Op maandag 11 april 2011 22:21 schreef Countess het volgende:
[..]
Het is echt niet moeilijk om VWO te halen
Lekker makkelijk om te zeggen als je zelf vmbo hebt gedaan.quote:Op maandag 11 april 2011 22:21 schreef Countess het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe slim je bent.quote:Op maandag 11 april 2011 22:21 schreef Countess het volgende:
[..]
Nog een aanname vanachter je pc.quote:Op maandag 11 april 2011 22:23 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om te zeggen als je zelf vmbo hebt gedaan.
En trouwens je komt een beetje gefrustreerd over...ongesteld?
Je komt bij mij nu ook niet meer echt slim over als je je zo makkelijk op de kast laat jagen (understatement).quote:Op maandag 11 april 2011 22:23 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Voor wiskunde B en Natuurkunde heb je echt inzicht nodig en je moet het begrijpen.quote:Op maandag 11 april 2011 22:24 schreef Countess het volgende:
Intelligentie is het vermogen om probleemoplossend te denken.
Voor iedere opleiding heb je een combinatie van leerwerk en het benodigde vermogen om te analyseren.
Het lukt een gedeelte van de VWOers om met een gemiddeld cijfer te slagen door veel te leren, te oefenen, bijles te volgen, e.d.
Of ze dan ook echt intelligent zijn?
Ik heb in één jaar snel-VWO gedaan, geslaagd voor alle vakken, ik heb zo ook wiskunde A1 geleerd door alle regels en oefenen. Weliswaar moet je er enigszins aanleg voor hebben, anders was ik echt niet geslaagd.quote:Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Voor wiskunde B en Natuurkunde heb je echt inzicht nodig en je moet het begrijpen.
Je kunt wiskunde niet leren, je kunt onmogelijk alles onthouden.
Waarom ben je trouwens zo zuur in je reactie? Ik ben totaal niet gefrustreerd, ik vind dat ik nog behoorlijk de moeite heb gedaan om je redelijke reacties te geven op de situatie die je zelf schetst.quote:Op maandag 11 april 2011 22:23 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Wiskunde A1 vergelijken met wiskunde Bquote:Op maandag 11 april 2011 22:29 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik heb in één jaar snel-VWO gedaan, geslaagd voor alle vakken, ik heb zo ook wiskunde A1 geleerd door alle regels en oefenen. Weliswaar moet je er enigszins aanleg voor hebben, anders was ik echt niet geslaagd.
Lekker belangrijk deze informatie in dit topic. Als je altijd zo detailsneukering reageer snap ik wel dat ze je als dom behandelen. Het draait niet alleen om kennis maar ook om sociaal gedrag en misschien ben je daar niet zo handig in.quote:Op maandag 11 april 2011 22:27 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Voor wiskunde B en Natuurkunde heb je echt inzicht nodig en je moet het begrijpen.
Je kunt wiskunde niet leren, je kunt onmogelijk alles onthouden.
Je snapt toch niks, je weet niet wat logica is, dus dit is de moeite verder niet waard. Dagquote:Op maandag 11 april 2011 22:30 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Wiskunde A1 vergelijken met wiskunde B![]()
En je praat jezelf tegen overigens.
Oftewel, ik heb niks meer te zeggen maar ik wil het laatste woord dus doe ik het zo!quote:Op maandag 11 april 2011 22:32 schreef Countess het volgende:
[..]
Je snapt toch niks, je weet niet wat logica is, dus dit is de moeite verder niet waard. Dag
Ik ga hier niet op reageren anders kom ik detailsneukerig over.quote:Op maandag 11 april 2011 22:31 schreef wachtwoordalweerkwijt het volgende:
[..]
Lekker belangrijk deze informatie in dit topic. Als je altijd zo detailsneukering reageer snap ik wel dat ze je als dom behandelen. Het draait niet alleen om kennis maar ook om sociaal gedrag en misschien ben je daar niet zo handig in.
Wat heb jij een nare persoonlijkheid, werkelijk waar.quote:Op maandag 11 april 2011 22:33 schreef Rozerin het volgende:
[..]
Oftewel, ik heb niks meer te zeggen maar ik wil het laatste woord dus doe ik het zo!
Leg uit.quote:Op maandag 11 april 2011 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat heb jij een nare persoonlijkheid, werkelijk waar.
Dit hele topic staat vol met allemaal onterechte aannames van jouw kant en je wil dat niet zien of je kunt het niet zien.quote:
Vind countless dommer in deze discussie maar okequote:Op maandag 11 april 2011 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wat heb jij een nare persoonlijkheid, werkelijk waar.
Waarom?quote:Op maandag 11 april 2011 22:35 schreef aight1 het volgende:
[..]
Vind countless dommer in deze discussie maar oke
maar oke
oke
Hmm...en dat is genoeg voor jou om een heel profielschets te kunnen maken van iemands persoonlijkheid. Mijn complimenten!quote:Op maandag 11 april 2011 22:35 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dit hele topic staat vol met allemaal onterechte aannames van jouw kant en je wil dat niet zien of je kunt het niet zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |