abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95362674
hallo allemaal.. ik wil de wasmachine vanuit de zolder in de kelder gaan plaatsen.. ivm geluidsoverlast.. ik heb houten vloeren.. dus de zolder is niet echt geschikt.. nu heb ik beneden een ijskast en diepvries in me kelder staan en de leidingen liggen dus ook hoger op.. dus dacht ik als ik de wasmachine nou op de diepvries zet zit ik op het juiste niveau.. maar nu is het natuurlijk niet verstandig voor de diepvries bedacht ik me net?? wat kan ik doen.. een constructie is beetje lastig.. enige wat ik me kan bedenken is dat ik me wasmachien met beugels aan het plafond bevestig..?? omdat de kelder ook maar 180 hoog is.. iemand idee?? of dat ik gewoon de wasmachine op de diepvries zet met een schuimrubber ertussen?? maar denk niet dat dat voldoende gaat zijn..
  PR/Manusje van alles maandag 11 april 2011 @ 21:21:36 #2
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_95362797
wasmachine met beugels aan je plafond lijkt mij echt niet slim. Als hij ook maar even staat te draaien help jij je plafond naar beneden. Ik zou de leidingen verlengen en de vriezer op je wasmachine zetten. Of nog beter, op een plank boven je wasmachine.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_95364317
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wasmachine met beugels aan je plafond lijkt mij echt niet slim. Als hij ook maar even staat te draaien help jij je plafond naar beneden. Ik zou de leidingen verlengen en de vriezer op je wasmachine zetten. Of nog beter, op een plank boven je wasmachine.
Ik sluit me aan bij deze spreker! :Y
Met name het laatste, want vergeet niet dat een wasmachine ook wel eens kan trillen / aan de wandel kan gaan bij verkeerde belading. Of dat ding nou bovenop staat of onderop, kan vervelende gevolgen hebben als je ze stapelt, lijkt me! :X
pi_95364629
quote:
14s.gif Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Er zijn gewoon beugels verkrijgbaar wat tussen je wasmachine en droger kan doen.
ipv die droger de vriezer is natuurlijk ook een optie.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_95367762
Kdenk niet dat het heel gezond is voor de compressor van een koelkast/vriezer om door elkaar geschud te worden door de wasmachine.
pi_95369839
Nog afgezien van die trillingen, ik denk dat het standaard bovenblad van een vriezer die 100kg op 4 drukpunten van de wasmachine ook niet fijn vindt :P
pi_95378148
quote:
een constructie is beetje lastig..
Waarom niet even een kastje er om heen bouwen. Plaatje 18 mm underlayment. Wandjes enkel en de plaat voor de plank waar de wasmachine op rust dubbel uitvoeren. Gewoon twe plaatjes underlayment daarvoor nemen. Lijmen en doorschroeven met 4x30 mm schroeven. Paar grote jongens door de zijwanden in het bodemplaatje en ook nog even wat lijm er tussen.

Heeft het inmiddels al en tiental jaren uitgehouden. Dus verwacht dat het ook nog wel even uithoud.

Mocht je veel vocht hebben in de kelder misschien even wat ytong stapelen en plaatje er tussen leggen.
Jeroentje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')