Ik sluit me aan bij deze spreker!quote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wasmachine met beugels aan je plafond lijkt mij echt niet slim. Als hij ook maar even staat te draaien help jij je plafond naar beneden. Ik zou de leidingen verlengen en de vriezer op je wasmachine zetten. Of nog beter, op een plank boven je wasmachine.
Er zijn gewoon beugels verkrijgbaar wat tussen je wasmachine en droger kan doen.quote:Op maandag 11 april 2011 21:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wasmachine met beugels aan je plafond lijkt mij echt niet slim. Als hij ook maar even staat te draaien help jij je plafond naar beneden. Ik zou de leidingen verlengen en de vriezer op je wasmachine zetten. Of nog beter, op een plank boven je wasmachine.
Waarom niet even een kastje er om heen bouwen. Plaatje 18 mm underlayment. Wandjes enkel en de plaat voor de plank waar de wasmachine op rust dubbel uitvoeren. Gewoon twe plaatjes underlayment daarvoor nemen. Lijmen en doorschroeven met 4x30 mm schroeven. Paar grote jongens door de zijwanden in het bodemplaatje en ook nog even wat lijm er tussen.quote:een constructie is beetje lastig..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |