Maart het gaat me in deze niet om de tabletfunctionaliteit, maar om de laptop/netbook functionaliteit. Android 3.0 is wel voor tablets. Dar heb ik ook wel vertrouwen in, dat het goed gaat werken. Maar voor netbooks.... Ik wil gewoon een volwaardige browser die gewoon werkt zoals op mijn notebook. O, en er moeten natuurlijk ook mediaspelers komen die HD-materiaal kunnen weergeven. Trouwens zou het ook mooi zijn als via HDMI ook geluid weergegeven zou kunnen worden, zodat je dit ding als volwaardige HTPC kunt gebruiken.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:32 schreef Luukiemaster het volgende:
Ja maar Android 2.2 was ook niet voor tablets bedoelt in principe. daar is android 3.0 voor <3 vandaar dat dit in mijn ogen wel een volwaardig OS gaat worden voor de tablet wereld.
Het is niet onmogelijk. 720p is al geen probleem. En met de aanwezigheid van de Tegra 2 moet er ook software geschreven worden die 1080p ook gewoon ondersteunt. De beschikbaarheid van die browser ed, denk je volgens mij nog te makkelijk over... Immers zijn dit soort apparaten er al, en toch zijn deze browsers er nog niet.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:15 schreef Luukiemaster het volgende:
Hmmm, ja daar heb je een punt...tot zover kan met de native mediaplayer geen 720p materiaal afgespeelt worden.
ik denk opzich dat qua tekstverwerken/browsen het wel goedkomt hiermee. moet het nog maar wel zien natuurlijk.
Oh okeej, ik dacht dat ie idd wel 720 low profile kon draaien...maar ook niet helemaal soepeltjes.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:17 schreef drumstickNL het volgende:
Andere mediaspelers kunnen alleen geen high 1080, alles daaronder wel. (Heb ik op tweakers gelezen iig)
Zal mij benieuwen hoe lang het duurt voordat je die micro USB voor andere zaken kan gebruiken (usb sticks etc).quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:11 schreef drumstickNL het volgende:
Je kunt 'm idd via micro USB opladen.
Erm, dat kan al.quote:Op dinsdag 12 april 2011 21:46 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen hoe lang het duurt voordat je die micro USB voor andere zaken kan gebruiken (usb sticks etc).
Ok dat is helemaal topquote:
Quote van iemand op tweakers, autch.quote:When you placed your order, "Asus EeePad Transformer TF101 10.1 inch Tablet PC (nVidia Tegra2 1GHz, 1Gb, 16Gb eMMC, WLAN, BT, Android 3.0) with docking station" was scheduled for release on April 2011. Unfortunately the release date has now been moved to june 2011, and we do not yet have a firm date for availability.
I have checked your order and can see that this item is on pre-order and will not be released until June 2011.
Please note that the release date is subject to change. As soon as we are informed of any changes to this date, we will update the website accordingly.
Verder geen update of revisionnotification, dus ik verwacht dat deze info nog solid is en hoop dat alleen bestellingen vanaf nu daardoor getroffen zullen zijn.quote:Order Placed: 1 April 2011 (geen grap btw)
Dispatch estimate: 18 April 2011
Delivery estimate: 20 April 2011 - 21 April 2011
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |