Pm me maar voor meer infoquote:Op maandag 11 april 2011 18:40 schreef Wolkje21 het volgende:
Kunnen jullie het kaartje voor donderdag niet kwijt?? 'K willum wel hoor
ben je echt fan ???quote:Op maandag 11 april 2011 18:40 schreef Wolkje21 het volgende:
Kunnen jullie het kaartje voor donderdag niet kwijt?? 'K willum wel hoor
Tyfus of tering?quote:Op maandag 11 april 2011 18:41 schreef shomila het volgende:
Jo liep weg en toen Flip haar niet meer kon horen zei ze lul met nog iets ervoor maar dat verstond ik niet.
Kijk in de spiegel, lul !quote:Op maandag 11 april 2011 18:41 schreef shomila het volgende:
Jo liep weg en toen Flip haar niet meer kon horen zei ze lul met nog iets ervoor maar dat verstond ik niet.
verraden van dat het geheim geraden is?quote:Op maandag 11 april 2011 18:41 schreef shomila het volgende:
Flip zei: kijk in de spiegel. Waarop Jo het herhaalde en voor de gein lul zeiquote:Op maandag 11 april 2011 18:41 schreef shomila het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |