Ha! Ik heb nog 3,5 boek in de wachtlijst staan!quote:Op maandag 11 april 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
Zo. Eens met de TT.
En ik moet nodig een nieuw boek hebben om te lezen, ik ben in staat HP opnieuw te pakken.
Ik nog... euhm... Een meter of 2?quote:Op maandag 11 april 2011 18:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ha! Ik heb nog 3,5 boek in de wachtlijst staan!
Ik een stuk of 20quote:Op maandag 11 april 2011 18:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik Grisham en Grunberg nog heb staanquote:Op maandag 11 april 2011 18:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Welke van Grunberg?quote:Op maandag 11 april 2011 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik bedenk me net dat ik Grisham en Grunberg nog heb staan
Okequote:Op maandag 11 april 2011 18:35 schreef Watertornado het volgende:
Samzz: jij moet de Lente Hop (sic) van De Molen zeker een keer geproefd hebben!
Tijdje. Maar ik koop af en toe gewoon boeken bij, dus wordt de lijst groter. Lees wel vaak 50-100 pagina;s op een dag. Dus kan soms wel 2 boeken in een week lezen.quote:
Tirza en nog eentje (volgens mij de nieuwste)quote:
Is dat Onze Oom?quote:Op maandag 11 april 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tirza en nog eentje (volgens mij de nieuwste)
quote:Op maandag 11 april 2011 18:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Tirza is wel okee
Alleen de spelling he...
Gister heb ik echt een liter van dat spul gedronken.quote:Op maandag 11 april 2011 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
OkeBinnenkort maar eens een retourtje Bodegraven doen
Hmmquote:Oh, van 't weekend La Chouffe gedronken. Ook wel lekker op 't balkon. En er meteen een Kanon achteraan, erg zoet voor Grolsch standaard.
Weet ik niet, ma zei alleen dat ze vandaag de nieuwe had gekocht.quote:Op maandag 11 april 2011 18:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is dat Onze Oom?
Tirza is wel okee
Alleen de spelling he...
Zuipschuitquote:Op maandag 11 april 2011 18:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gister heb ik echt een liter van dat spul gedronken.
Maar wel lekker!![]()
[..]
Hmm
Oh, Onze Oom is al uit 2008quote:Op maandag 11 april 2011 18:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Weet ik niet, ma zei alleen dat ze vandaag de nieuwe had gekocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |