Kun je dat zo fiksen? Anders meel ik je de polldinges even doorquote:Op maandag 11 april 2011 17:51 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zal vanavond eens even kijken want vlgs mij hebben we dit al eens gedaan. Met dan in de OP nog een aantal extra polls voor mensen die meer dan 1 keer zwanger zijn geweest.
Oh die is veel beter!quote:Op maandag 11 april 2011 17:53 schreef Brighteyes het volgende:
Ik vond hem sneller dan ik dacht.
Te vroeg, op tijd, of over tijd. Wanneer beviel jij?
Eens kijken wat er deze ronde uit komt!
Mss omdat je hem toen al eens ingevuld hebt? Ik kon nl. wel invullen bij de 2e zwangerschap...quote:Op maandag 11 april 2011 17:56 schreef mrien het volgende:
Ik mag niet valsspelen volgens die andere poll (:
Hij deed het dus niet bij mij
Die van jou doet het bij mij ook. Maar laten we maar verder gaan met die van mij. Ik kan er alleen niet meer invullen bij de eerste poll, maar ik zal voor een 2e en een 3e ook nog 1 maken. Ik krijg alleen de uitslagen niet in beeld?quote:Op maandag 11 april 2011 17:55 schreef Brighteyes het volgende:
Nee, resetten gaat niet, maar we kunnen hem wel een schop geven en nu gewoon vragen of mensen die toen nog niet gestemd hebben dat nu wel willen doen?
Zeg het maar.
Deze mag van mij ook open blijven hoor, als je dat zou willen.
Wellesquote:Op maandag 11 april 2011 18:07 schreef McLaura het volgende:
Ik kan niet invullen..... 37.5 is niet met 38 weken?
Nee die ook nietquote:Op maandag 11 april 2011 17:57 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mss omdat je hem toen al eens ingevuld hebt? Ik kon nl. wel invullen bij de 2e zwangerschap...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |