Heeft ze altijd "me Bulletje" nog (niks meer over gehoord, maar goed)quote:Op maandag 11 april 2011 17:40 schreef bull1966 het volgende:
tja als het hondje niet wil luisteren krijgt ie een spuitje van het vrouwtje
Tsja, misschien omdat ze snachts amper konden slapen door Karim en Gerard?quote:Op maandag 11 april 2011 17:43 schreef Sonera het volgende:
weet nog wel dat bij bb dat er overdag niet geslapen mocht worden kunnen ze dat ook niet hier instellen? bedoel dit is toch niet normaal ze slapen echt gewoon de hele dag!
hoeze heeft karim dan gewonnen? is toch een gelijk spel?quote:Op maandag 11 april 2011 17:38 schreef Candyfreak het volgende:
[..]
Volgens mij om half 8 en Karim heeft gewonnen maar zijn beide wel tegelijk opgehouden.
Dit zou me echt totaal niet verbazen eerlijk gezegd, en dat terwijl Joan Flip als een tijger besprong en hem als een prooi klem hield.quote:Op maandag 11 april 2011 17:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog twee uur en 'hij heeft me gewoon verkracht!!!'.
http://www.secretstory.nl/videos/1460/Slow+motionquote:Op maandag 11 april 2011 17:44 schreef Sonera het volgende:
[..]
hoeze heeft karim dan gewonnen? is toch een gelijk spel?
nou dat valt best mee ze hebben heel de tijd op die lounge set gelegen en alleen lau en sharon waren wakker.. en dit is niet de eerste dag dat ze de godganse dag in bed liggenquote:Op maandag 11 april 2011 17:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Tsja, misschien omdat ze snachts amper konden slapen door Karim en Gerard?
Zoals ik het begreep wilden Karim en Geer een remise en gaat "de stem" daar nog uitsluitsel over gevenquote:Op maandag 11 april 2011 17:44 schreef Sonera het volgende:
[..]
hoeze heeft karim dan gewonnen? is toch een gelijk spelde stem?
wanneer gaat laura koken ?????quote:
Ik hoor ze ookquote:Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef bull1966 het volgende:
ik hoor wat portugezen op de achtergrond praten.
hopenlijk zijn dat wat mannen die JoJo komen halen met zo'n witte jas met van die lange mouwen
alleen jammer dat ze niet even een staartje maakt.. maar verder super dat ze zich elke avond inzet voor dat stelletje lamme schaapjesquote:
echt misselijk dit zegquote:Op maandag 11 april 2011 17:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.secretstory.nl/videos/1460/Slow+motion
Als pinksteren en paasen op één dag valtquote:Op maandag 11 april 2011 17:45 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
wanneer gaat laura koken ?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |