In die 15 minuten dat je hier op antwoord heb zitten wachten had je het makkelijk in een pan kunnen gooien. Jeugd van tegenwoordig.quote:Op maandag 11 april 2011 16:31 schreef Jaapo het volgende:
Ja eigenlijk ben ik er principieel op tegen om hamburgers te frituren...het is veel lekkerder om hem te bakken of te grillen en er lekker kruiden op strooien..
Ben op dit moment alleen echt te lui om dat te doen. En ik ging er wel vanuit dat het gewoon mogelijk is, maar voor hetzelfde geldt is het straks niet te vreten..maar ik ga het proberen.
quote:Op maandag 11 april 2011 16:43 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind frituren eigenlijk meer moeite dan even bakken.
iddquote:Op maandag 11 april 2011 16:43 schreef BasEnAad het volgende:
Ik vind frituren eigenlijk meer moeite dan even bakken.
Ja, inderdaad, in de frituur worden dingen nooit gaar en blijven ze rauw.quote:Op maandag 11 april 2011 17:07 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Nee kan niet. Tenzij je buikloop wilt krijgen.
Een gewone hamburger is nog rauw als het ware.
Hij kan enkel in de koekepan gebakken worden.
Hoe lang ben je uiteindelijk bezig geweest vanaf OP tot laatste hap?quote:Op maandag 11 april 2011 19:20 schreef Jaapo het volgende:
Conclusie: De burger was aanvaardbaar, maar niet voor herhaling vatbaar.
Staat nergens, je moet de codes onthouden. ":r" is bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:01 schreef Jaapo het volgende:
Waarom?
Heb je het wel eens op? En btw..waar de FOK staan de emoticons? Ben nog niet zo lang op Fok en ik kan serieus nergens een emoticon menu vinden..
Op die smiley naast invoeren drukkenquote:Op dinsdag 12 april 2011 21:01 schreef Jaapo het volgende:
Waarom?
Heb je het wel eens op? En btw..waar de FOK staan de emoticons? Ben nog niet zo lang op Fok en ik kan serieus nergens een emoticon menu vinden..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |