In dit huizenblok heeft iedereen katten en lopen ze allemaal buiten. "Ik zadel de buurt er wel mee op!" Haha, mensen hebben tegenwoordig allemaal wat te zeiken en te zeuren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Ja, dat geloof ik wel hoor! Alleen die asociale kattenhaters die hun katten aan de buurt geven beweren dat dat onmogelijk is. Daarom vind ik dat als men er geen ruimte voor heeft, dat ze dan geen kat aan moeten schaffen, omdat ik het raar vind dat als men er geen ruimte voor heeft men dan maar gewoon simpel denkt:
"Oh, dan zadel ik de buurt er wel mee op!"
Echt íedereen?! Goh, wat bijzonder.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef DeLuna het volgende:
In dit huizenblok heeft iedereen katten en lopen ze allemaal buiten.
Daarom schaf ik dus geen kat aan. Ik heb er geen ruimte voor. En 'm aan de buurt geven, vind ik nogal asociaal.quote:"Ik zadel de buurt er wel mee op!" Haha, mensen hebben tegenwoordig allemaal wat te zeiken en te zeuren.
Ik heb 2 katten. Maar die komen echt niet buiten! En ze zijn ook niet anders gewend. Het zijn mijn katten. En ik vindt dat de buren er geen last van hoeven te hebben.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Echt íedereen?! Goh, wat bijzonder.En die katten weten ook precies tot waar ze mogen komen? Dat ze dus niet per ongeluk de buurtgrens overschrijden en in een buurt belanden waar ze wat minder gewaardeerd worden?
[..]
Daarom schaf ik dus geen kat aan. Ik heb er geen ruimte voor. En 'm aan de buurt geven, vind ik een nogal asociaal.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:16 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Daarom dus geen kat aanschaffen als je er geen ruimte voor hebt. Blijkbaar heb jij maar een klein tuintje of balkon en geen grote tuin of weiland.
Ze slopen dus onder andere de planten van de buren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:45 schreef GeileKip het volgende:
katten graven tenminste nog gaten in de grond en scheppen het daarna dicht.
Wat ze eten en dat ze 'lopen te meuren' op de bank is het probleem van de hondeneigenaar, daar heeft de buurt geen last van. En mensen die hun honden zomaar overal laten schijten vind ik ook behoorlijk aso ja.quote:Die honden vreten 2 kilo vlees, schijten alles uit op de grond en lopen te meuren op de bank.
Mee eens, want het is inderdaad niet de schuld van de katten, maar van de asociale katteneigenaren.quote:zeik niet over katten!
Eens en dan verplicht een halsbandje met een code erom als ze buiten komen.quote:
Daar ben ik het toch ook gewoon mee eens?quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef Mrs.Vixen het volgende:
Ik heb ook alleen een balkon, en gaat prima hoor, niemand heeft last van onze katjes.
Mensen die hun honden én mensen die hun katten zomaar overal laten schijten, da's allemaal even asociaal.quote:Hondenbezitters die die hopen schijt van hun kutkeffers niet opruimen, daaaaaaaar heb ik pas een hekel aan
Weer een argument om het plebs hun stermrecht te ontnemen.quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:53 schreef Zwolsboy het volgende:
[..]
Eens en dan verplicht een halsbandje met een code erom als ze buiten komen.
tref je er 1 zonder bandje wordtie ingevordert en kan de baas contact opnemen met het bureau en 1000,- boete en wil baasje niet betalen krijgt katje een spuitje.
Dan zal je pas zien wie nou echte kattenliefhebbers zijn.
Een echte liefhebber dokt dat gewoon.
Waarom zou je het hem niet gewoon vertellen? Je buurman is toch zo iemand die vindt dat zijn kat lekker buiten en vrij moet kunnen zijn? Hij zal blij zijn als hij hoort dat je hem naar een groot bos hebt gebracht, heerlijk in de natuur met veel vrijheid.quote:Op dinsdag 12 april 2011 14:47 schreef SoraAoi het volgende:
1: Buurman hoeft niet te weten dat het katje een nieuw verblijf heeft
Nee want de buurman is meestal zo iemand die wel de lusten wil accepteren maar niet de lastenquote:Op dinsdag 12 april 2011 14:59 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Waarom zou je het hem niet gewoon vertellen? Je buurman is toch zo iemand die vindt dat zijn kat lekker buiten en vrij moet kunnen zijn? Hij zal blij zijn als hij hoort dat je hem naar een groot bos hebt gebracht, heerlijk in de natuur met veel vrijheid.
Dachten die katteneigenaren die hun katten aan de buurt geven maar zo bewust. Probleem is juist dat ze helemaal niet nadenken:quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef SoraAoi het volgende:
maar de meeste katteneigenaars zijn van die mensen die alleen katten aanschaffen om de buurt het leven zuur te maken zo lijkt het
Fixed.quote:Op dinsdag 12 april 2011 15:15 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
"Ik wil een kat!"
"Heb je daar de ruimte/faciliteiten voor dan?"
"Ja, hij kan bij ons lekker naar buiten hoor!"
Gefeliciteerd! Jij bent het schoolvoorbeeld van een bekrompen autist!quote:Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Echt íedereen?! Goh, wat bijzonder.En die katten weten ook precies tot waar ze mogen komen? Dat ze dus niet per ongeluk de buurtgrens overschrijden en in een buurt belanden waar ze wat minder gewaardeerd worden?
[..]
Daarom schaf ik dus geen kat aan. Ik heb er geen ruimte voor. En 'm aan de buurt geven, vind ik nogal asociaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |