abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport dinsdag 12 april 2011 @ 13:09:30 #76
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95388233
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:02 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Ja, dat geloof ik wel hoor! Alleen die asociale kattenhaters die hun katten aan de buurt geven beweren dat dat onmogelijk is. Daarom vind ik dat als men er geen ruimte voor heeft, dat ze dan geen kat aan moeten schaffen, omdat ik het raar vind dat als men er geen ruimte voor heeft men dan maar gewoon simpel denkt:

"Oh, dan zadel ik de buurt er wel mee op!"
In dit huizenblok heeft iedereen katten en lopen ze allemaal buiten. "Ik zadel de buurt er wel mee op!" Haha, mensen hebben tegenwoordig allemaal wat te zeiken en te zeuren. :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_95388529
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:32 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[ afbeelding ]
Goede fipo.
life goes by...
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:38:46 #78
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_95389693
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:09 schreef DeLuna het volgende:
In dit huizenblok heeft iedereen katten en lopen ze allemaal buiten.
Echt íedereen?! Goh, wat bijzonder. :) En die katten weten ook precies tot waar ze mogen komen? Dat ze dus niet per ongeluk de buurtgrens overschrijden en in een buurt belanden waar ze wat minder gewaardeerd worden?

quote:
"Ik zadel de buurt er wel mee op!" Haha, mensen hebben tegenwoordig allemaal wat te zeiken en te zeuren. :')
Daarom schaf ik dus geen kat aan. Ik heb er geen ruimte voor. En 'm aan de buurt geven, vind ik nogal asociaal.
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:43:23 #79
339824 Totem_paal
Er moet meer......
pi_95389947
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Echt íedereen?! Goh, wat bijzonder. :) En die katten weten ook precies tot waar ze mogen komen? Dat ze dus niet per ongeluk de buurtgrens overschrijden en in een buurt belanden waar ze wat minder gewaardeerd worden?

[..]

Daarom schaf ik dus geen kat aan. Ik heb er geen ruimte voor. En 'm aan de buurt geven, vind ik een nogal asociaal.
Ik heb 2 katten. Maar die komen echt niet buiten! En ze zijn ook niet anders gewend. Het zijn mijn katten. En ik vindt dat de buren er geen last van hoeven te hebben.
Ik wil zelf ook geen last hebben van andere katten... EN die jaag ik ook steeds netjes de tuin uit. Bij voorkeur naar de buren met een hond.... EN die hond is niet zo heel lief voor katten!
En niet gaan lopen zeuren dat het zielig is. Als mensen hun katten gewoon bij zich houden. Gebeurd er ook niets mee!
-<Als er een prijs gegeven zou worden voor luiheid, dan zou ik waarschijnlijk iemand anders sturen om hem op te halen.>-
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:45:09 #80
326567 GeileKip
meneer de uil
pi_95390041
Je moet niet zeiken,
katten graven tenminste nog gaten in de grond en scheppen het daarna dicht.
Die honden vreten 2 kilo vlees, schijten alles uit op de grond en lopen te meuren op de bank.

zeik niet over katten!
pi_95390267
Honden zijn uiteindelijk veel erger.

Die schijten vaak op de stoep of op het gras en daar willen we allemaal gebruik van maken.
Katten schijten in zand en graven het in (ook niet leuk in tuinen).

Maar ik heb liever dat een kat in mijn tuin schijt en ingraaft dan een hond op de stoep voor de deur.

En honden schijten ook nog veel meer dan katten.
Interessant he ?
pi_95390326
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:16 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Daarom dus geen kat aanschaffen als je er geen ruimte voor hebt. Blijkbaar heb jij maar een klein tuintje of balkon en geen grote tuin of weiland.
:')

Ik heb ook alleen een balkon, en gaat prima hoor, niemand heeft last van onze katjes.

Hondenbezitters die die hopen schijt van hun kutkeffers niet opruimen, daaaaaaaar heb ik pas een hekel aan :r
Op dinsdag 15 februari 2011 01:47 schreef skattebaut het volgende:
Dat vieze genetisch afval ligt nog steeds hiernaast op de bank met een uitkering.
Hoezo?
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:50:53 #83
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_95390344
Tijd voor een kattenbelasting.
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:53:35 #84
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_95390471
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:45 schreef GeileKip het volgende:
katten graven tenminste nog gaten in de grond en scheppen het daarna dicht.
Ze slopen dus onder andere de planten van de buren.

quote:
Die honden vreten 2 kilo vlees, schijten alles uit op de grond en lopen te meuren op de bank.
Wat ze eten en dat ze 'lopen te meuren' op de bank is het probleem van de hondeneigenaar, daar heeft de buurt geen last van. En mensen die hun honden zomaar overal laten schijten vind ik ook behoorlijk aso ja.

quote:
zeik niet over katten!
Mee eens, want het is inderdaad niet de schuld van de katten, maar van de asociale katteneigenaren.
pi_95390498
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef Lastpost het volgende:
Tijd voor een kattenbelasting.
Eens en dan verplicht een halsbandje met een code erom als ze buiten komen.
tref je er 1 zonder bandje wordtie ingevordert en kan de baas contact opnemen met het bureau en 1000,- boete en wil baasje niet betalen krijgt katje een spuitje.

Dan zal je pas zien wie nou echte kattenliefhebbers zijn.
Een echte liefhebber dokt dat gewoon.
Interessant he ?
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:58:57 #86
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_95390750
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:50 schreef Mrs.Vixen het volgende:
:')

Ik heb ook alleen een balkon, en gaat prima hoor, niemand heeft last van onze katjes.
Daar ben ik het toch ook gewoon mee eens?

quote:
Hondenbezitters die die hopen schijt van hun kutkeffers niet opruimen, daaaaaaaar heb ik pas een hekel aan :r
Mensen die hun honden én mensen die hun katten zomaar overal laten schijten, da's allemaal even asociaal. :)
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:59:41 #87
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_95390778
Van mij mogen ze sowieso eens wat strenger zijn m.b.t verplicht chippen, inenten en laten helpen van die dieren.
Maar die poepkwesties blijf je nou eenmaal houden, Perzische katten zijn eigenlijk ideaal omdat ze over het algemeen veel te bang zijn om naar buiten te gaan. :+
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:40:06 #88
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_95392778
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:53 schreef Zwolsboy het volgende:

[..]

Eens en dan verplicht een halsbandje met een code erom als ze buiten komen.
tref je er 1 zonder bandje wordtie ingevordert en kan de baas contact opnemen met het bureau en 1000,- boete en wil baasje niet betalen krijgt katje een spuitje.

Dan zal je pas zien wie nou echte kattenliefhebbers zijn.
Een echte liefhebber dokt dat gewoon.
Weer een argument om het plebs hun stermrecht te ontnemen.
pi_95393077
Wij hebben twee heilige birmaantjes in het ouderlijk huis.
Ze zijn bijna altijd binnen alleen als het weer het toelaat gaan ze mee het terras op, en ze gaan dan nooit verder dan de erfgrens, sterker nog ze gaan bijna nooit verder dan het terras.

Mensen die poekie s'avonds het huis uit schoppen, dat zijn pas lullo's
pi_95393175
Het stappenplan gaat als volgt:

1: zet een valletje of vang het dier eigenhandig door het te lokken met vreten
2: Ga met de kat in een kooitje even een stukje rijden (+- 60km verderop)
3: Zet het dier daar uit

Voordelen:

1: Buurman hoeft niet te weten dat het katje een nieuw verblijf heeft
2: Je tuin en dure eigendommen zijn veilig
3: Jij geen stress meer
4: Diervriendelijk
5: De buurman geen stress meer over eventuele schadevergoedingen

Nadelen

1: Geen
  dinsdag 12 april 2011 @ 14:59:42 #91
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_95393790
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:47 schreef SoraAoi het volgende:
1: Buurman hoeft niet te weten dat het katje een nieuw verblijf heeft
Waarom zou je het hem niet gewoon vertellen? Je buurman is toch zo iemand die vindt dat zijn kat lekker buiten en vrij moet kunnen zijn? Hij zal blij zijn als hij hoort dat je hem naar een groot bos hebt gebracht, heerlijk in de natuur met veel vrijheid. :)
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:05:37 #92
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_95394067
Al die kattenvrouwtjes hier! :r

Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_95394141
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2011 14:59 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Waarom zou je het hem niet gewoon vertellen? Je buurman is toch zo iemand die vindt dat zijn kat lekker buiten en vrij moet kunnen zijn? Hij zal blij zijn als hij hoort dat je hem naar een groot bos hebt gebracht, heerlijk in de natuur met veel vrijheid. :)
Nee want de buurman is meestal zo iemand die wel de lusten wil accepteren maar niet de lasten :) Je opmerking maakt sense hoor maar de meeste katteneigenaars zijn van die mensen die alleen katten aanschaffen om de buurt het leven zuur te maken zo lijkt het :')
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:09:42 #94
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_95394264
Rattengif gebruik ik altijd, naast een schep voor als ze zo dom zjin om in mijn tuin in slaap te vallen
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:14:23 #95
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_95394479
Beetje jammer dat die kattenliefhebbers allemaal de overlast van een hond erbij gaan halen en de echte klacht negeren.
Wel weer typisch voor die doelgroep.

Ik heb ook zo'n buurman met 3 katers en die zijn ALTIJD buiten.
Ook in de winter inde vrieskou en met rotweer, en als ze even binnen zeijn worden ze gelijk eruit getrapt omdat ze 'zich niet kunnen gedragen'.

Nee, de hele buurt heeft er weer last van, pissen alels eronder, schijten in tuinen.
Echt heb je net een nieuwe dure tuinset zitten er overal weer zeikplekken op.
Ze klimmen ook gewoon het dakgoot in, je huis in als je eens je raam een stukje open hebt.
Klimmen opde schutting waardoor (na jaren) nu echt hele delen van de schutting afknappen door dat ze er aan hangen met hun nagels.

En je kan er niks tegen doen...
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:15:32 #96
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_95394526
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:07 schreef SoraAoi het volgende:
maar de meeste katteneigenaars zijn van die mensen die alleen katten aanschaffen om de buurt het leven zuur te maken zo lijkt het :')
Dachten die katteneigenaren die hun katten aan de buurt geven maar zo bewust. Probleem is juist dat ze helemaal niet nadenken:

"Ik wil een kat!"
"Heb je daar de ruimte/faciliteiten voor dan?"
"Nee, maar ik wil een kat!"

en

"Oh, daar heeft de buurt geen last van hoor en als ze er wél last van hebben, dan moeten ze gewoon niet zeuren, WANT IK WIL EEN KAT!"
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:17:11 #97
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_95394595
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2011 15:15 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

"Ik wil een kat!"
"Heb je daar de ruimte/faciliteiten voor dan?"
"Ja, hij kan bij ons lekker naar buiten hoor!"

Fixed. :+
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:18:20 #98
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_95394651
Er heeft nu ook een kat over mijn motorkap gelopen met z'n gore zandpoten! :(
Volgens mij kopen mensen alleen zo'n beest om andere mensen te treiteren.
Een hond laat je tenminste uit aan een lijntje en poept en piest op plekken waar niemand er last van heeft, en anders ruim ik het op. Tevens betaal je hondenbelasting, dus honden leveren de samenleving geld op. Ik pleit voor een forse kattenbelasting.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_95394661
Ik had ook altijd last van de katten van de buren, dus heb ik een paar keer spons gebakken en aan die katten gevoerd. Sindsdien houden de buren de nieuwe katten netjes binnen.
pi_95394666
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 april 2011 13:38 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

[..]

Daarom schaf ik dus geen kat aan. Ik heb er geen ruimte voor. En 'm aan de buurt geven, vind ik nogal asociaal.
Gefeliciteerd! Jij bent het schoolvoorbeeld van een bekrompen autist!

Bij ons in het blok is het precies hetzelfde, er zit hier gemiddeld per huishouden toch wel 1 a 2 katten. Tuurlijk overschrijden ze de "buurtgrens" (ik weet niet echt waar je het over hebt); lekker boeiend, als ze dan een hond in iemand anders tuin tegenkomen rennen ze wel weg. Oh, en om je niet-onderbouwde argumenten voor te zijn; hier is de tuin groot zat (daar zitten ze dan ook 90% van de tijd als ze buiten zijn).

Ben je soms bang voor katten? Lijkt er wel een beetje op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')