abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 april 2011 @ 22:36:15 #51
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_95368281
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 16:33 schreef Michielos het volgende:
b) kat vangen en dumpen in een bos 55km verderop. Kan ie in zijn natural habitat lekker verder gaan met de boel verneuken en jagen. Baasje boeit het toch niks aangezien het hem/haar geen hol interesseert waar zijn kater uit hangt.
Dé tip van SoraAoi!
pi_95371647
Wat een slechte tips hier.
Natuurlijk ga je een kat niet bekogelen of pijn doen e.d. :{w

Zo kan het beter worden:

1. Neem contact op met je buur en zeg dat hun kat in je tuin poept.
Misschien staan er bij je buur namelijk te weinig kattenbakken in huis of is hun tuin niet katvriendelijk genoeg en kunnen ze dit aanpassen.
Ook kunnen ze d.m.v afrastering misschien wel hun kat in hun eigen tuin houden.

2. Zorg ervoor dat er in je eigen tuin geen los zand is. Katten vind het fijn hier hun behoefte in te doen.

3. Gooi koffiedik over de plek waar de kat zijn behoefte doet, daar houden ze namelijk niet van. Ook is dit goed voor planten.

4. Gooi azijn of peper over de plek waar de kat zijn behoefte doet, daar houden ze namelijk niet van.

5. Katten vermijden planten die een citroengeur afscheiden, bijv: Ooievaarsbek, Vuurwerkplant, Citroen verbena
pi_95372427
Simpel

Stap 1 vang de kat op en stop hem in de schuur.
Stap 2 verzorg hem een aantal dagen / weken.
Stap 3 rond kijken in de buurt of je al bordjes ziet van Pussy is vermist.
Stap 4 wacht nog een aantal dagen tot eronder komt te staan Pussy vermist ik mis hem heel erg beloning 100,-!
Stap 5 breng hem naar de eigenaar en vang de beloning op.

Cashen ! ^O^
Interessant he ?
pi_95372804
Ik had vroeger ook zo'n probleem met de katten van de mensen in de buurt. Maar neem mijn advies aan voor dit probleem.
Lok de katten met wat geurstoffen. En geef ze als ze eenmaal binnenshuis zijn veel kattenvoer, dan worden ze lekker vet. Na een dagje of 3 gebruik je gewoon je oude jute zak die je nog over hebt van Sinterklaas om de katten te vangen. Gooi ze in de achterbak van je auto en rijd naar het centrum van de stad totdat je een gebouw met neon letters ziet staan met daarop "de lotus" of "golden garden". Maakeenmaal binnen een afspraak met de chef. Zorg dat de transactie goed verloopt en je handen schoon blijven.

Het resultaat: die kutkatten zijn weg en je hebt er een leuk zak centje bij.
consequances will never be the same !
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:16:37 #55
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_95374173
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 23:50 schreef youdungoofd het volgende:
Ik had vroeger ook zo'n probleem met de katten van de mensen in de buurt. Maar neem mijn advies aan voor dit probleem.
Lok de katten met wat geurstoffen. En geef ze als ze eenmaal binnenshuis zijn veel kattenvoer, dan worden ze lekker vet. Na een dagje of 3 gebruik je gewoon je oude jute zak die je nog over hebt van Sinterklaas om de katten te vangen. Gooi ze in de achterbak van je auto en rijd naar het centrum van de stad totdat je een gebouw met neon letters ziet staan met daarop "de lotus" of "golden garden". Maakeenmaal binnen een afspraak met de chef. Zorg dat de transactie goed verloopt en je handen schoon blijven.

Het resultaat: die kutkatten zijn weg en je hebt er een leuk zak centje bij.
Anders ga je gewoon terug naar de hol waar je vandaan kwam.
  dinsdag 12 april 2011 @ 00:32:39 #56
142454 Lienzz
Klik hier!
pi_95374762
ik hoorde dat iemand uit een winkelcentrum de kat van een of andere tristan had vergiftigd
En dat kan zomaar.....?
  dinsdag 12 april 2011 @ 01:17:49 #57
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95376053
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef Geelman het volgende:
Klacht: Katten uit de buurt poepen continu in onze tuin, en halen de mooie perkjes overhoop.
Dit moest maar eens afgelopen zijn! Bestaat er een goed middel om katten definitief uit de tuin te krijgen? Hoeft wat mij betreft niet heel diervriendelijk te zijn, maar de katten mogen er ook niet dood van gaan, want ik wil geen ruzie met de buren.
Dan zal je het wel verdiend hebben, wees blij dat de katten een cadeautje voor je willen achterlaten :{w
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_95376360
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 15:44 schreef Geelman het volgende:
Koffieprut is een goede! Cacaodoppen hielpen helaas niet.

En als ik nou eens een rotje naar zo'n kat gooi, blijft 'ie dan ook voor een hele tijd weg?
Dat hij dan zeg maar zo erg schrikt dat hij niet meer in de tuin durft te komen?

Edit: Hij kan dus blind worden...
1. Pak de kat
2. Pak hem bij de achterpoten
3. Hou de kat zo hoog mogelijk boven de vijfer
4. Laat los en aanschouw

We hebben de kat nooit meer gezien in onze tuin.

Ongevaarlijk, diervriendelijk en een goede oplossing
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_95376481
TS heeft mooie perkjes sowieso al een reden voor alles wat leeft om er in te gaan zitten schijten.
Mooie perkjes. :r

Ter illustratie:
Er is nog een boekenplank actief op ons mooie forum, dat is boekenplank. jawel deze creatieve geest jat mijn naam en zet er een punt achter. Deed hij dat laatste maar.
  dinsdag 12 april 2011 @ 03:03:23 #60
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_95377249
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 00:32 schreef Lienzz het volgende:
ik hoorde dat iemand uit een winkelcentrum de kat van een of andere tristan had vergiftigd
:P

Katten zijn lief. O+
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2011 @ 03:20:27 #61
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_95377287
quote:
Hier wat oplossingen:

a) glasscherven in tuin leggen. Kat gaat er niet dood van.
b) kat vangen en dumpen in een bos 55km verderop. Kan ie in zijn natural habitat lekker verder gaan met de boel verneuken en jagen. Baasje boeit het toch niks aangezien het hem/haar geen hol interesseert waar zijn kater uit hangt.
c)landmijnen, boel onder stroom zetten
d) duitse staander aanschaffen of een andere vechthond
e) eigenaar het ziekenhuis in slaan.

zomaar wat oplossingen, slotje
Vuile klootzak dat je bent. En je d) is slaat al helemaal nergens op want honden met hun overal droppende stronthopen veroorzaken meer overlast dan een poezel met haar ondergegraafde drolletje in één tuin.

@ TS, kattenkruid schijnt te helpen om katten uit je tuin te weren. En anders een paar keer alert zijn met een plantenspuit: geen kat meer die in je tuin durft te komen.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_95377296
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 03:20 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Vuile klootzak dat je bent. En je d) is slaat al helemaal nergens op want honden met hun overal droppende stronthopen veroorzaken meer overlast dan een poezel met haar ondergegraafde drolletje in één tuin.

@ TS, kattenkruid schijnt te helpen om katten uit je tuin te weren. En anders een paar keer alert zijn met een plantenspuit: geen kat meer die in je tuin durft te komen.
Ik denk, waarschuw maar even want je wordt hier even keihard getrolled hoor
Ga weg
  † In Memoriam † dinsdag 12 april 2011 @ 03:37:32 #63
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_95377302
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 april 2011 03:24 schreef Nikmans het volgende:

[..]

Ik denk, waarschuw maar even want je wordt hier even keihard getrolled hoor
Dierenmishandeling is geen troll lolletje.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
  dinsdag 12 april 2011 @ 03:42:13 #64
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_95377308
quote:
7s.gif Op maandag 11 april 2011 20:31 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Ja? Maar daar gaat het hier toch niet om? Niks mis mee als mensen een kat aanschaffen en er niet de buurt mee opschepen. Prima juist. :)
zo'n beest vindt 't echt niet fijn de hele dag thuis te zitten, en alsof de buurt er erg in heeft :')

Hier in de buurt zijn er een stuk of 4, prima beesten

eentje is zwanger trouwens, lekker aan de buik voelen :P
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 12 april 2011 @ 10:10:51 #65
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95380898
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 03:20 schreef Ratelslangetje het volgende:

[..]

Niet reageren op Michielos :') In elke reply heeft hij het over 'vechten' en over hoe stoer hij wel niet is. Hij is een grote troll :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_95381164
Ik kom weleens langs een huis die gewoon een 30 cm hoog hek van schrikdraad om zijn tuin heeft tegen de katten. Transformator maakt wel irritante piepgeluiden.

Heb het ook weleens gezien dat iemand een apparaat bij zijn deur had staan die een extreem hoog geluid voortbracht. Dat zou de katten uit de buurt houden. Weet niet of het ook werkt.
  Redactie Sport dinsdag 12 april 2011 @ 10:25:14 #67
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95381358
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 20:32 schreef Geelman het volgende:

[..]

Dat kan je ook zo lekker bepalen van tevoren. Ja meneer, doe mij maar 1 binnenkat.
Liever geen buitenkat hoor, die vind ik stom!! :')
Ohja hoor, gewoon als kitten niet buiten laten. Dan is die kat het gewoon gewend hoor. :s)
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  Redactie Sport dinsdag 12 april 2011 @ 10:27:16 #68
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_95381421
quote:
Hier wat oplossingen:

a) glasscherven in tuin leggen. Kat gaat er niet dood van.
c)landmijnen, boel onder stroom zetten
d) duitse staander aanschaffen of een andere vechthond
e) eigenaar het ziekenhuis in slaan.

zomaar wat oplossingen, slotje
Baasje boeit het niks? :') Haha, jij bent echt grappig.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  dinsdag 12 april 2011 @ 10:29:48 #69
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_95381508
quote:
9s.gif Op dinsdag 12 april 2011 10:27 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Baasje boeit het niks? :') Haha, jij bent echt grappig.
Neuh, maar Michielos is stoer. Denkt hij :O
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:43:06 #70
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_95384604
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 03:42 schreef Drinky het volgende:
zo'n beest vindt 't echt niet fijn de hele dag thuis te zitten
Daarom dus geen kat aanschaffen als je er geen ruimte voor hebt:

quote:
13s.gif Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef Yu-Kee het volgende:
Wat is daar troll aan? Ik zou zelf ook best een kat willen, maar ik ben klein behuisd (binnen dus weinig ruimte). Ik heb wel een heel groot dakterras, maar daar liggen gewoon tegels, dus geen bosjes en bomen. Niet echt leuk voor een kat dus. En om de kat dan maar aan de buurt te schenken, dat vind ik erg aso. Bovendien zou ik me dan zorgen maken dat er iets met mijn kat gebeurt, dat ie bijvoorbeeld wordt aangereden.
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:58:48 #71
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_95385290
Het probleem is grotendeels opgelost. De kat van de buren was al een paar dagen zoek, nu blijkt hij gisteren te zijn doodgereden door een vrachtwagen. :') Buurvrouw zat helemaal te janken. Hopelijk koopt ze voorlopig geen katten meer.

Helaas zitten er nog wat katten hier in de buurt, maar met de tips die jullie hebben gegeven jagen we die ook wel weg.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:12:29 #72
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_95385894
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 11:43 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Daarom dus geen kat aanschaffen als je er geen ruimte voor hebt:

[..]

Ik zeg toch dat ze niet binnen willen zitten. Hier groot huis en al en nog willen ze naar buiten, snap ik, want katten die ik bezit zijn geen autisten.
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:16:00 #73
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_95386046
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:12 schreef Drinky het volgende:
Ik zeg toch dat ze niet binnen willen zitten. Hier groot huis en al en nog willen ze naar buiten, snap ik, want katten die ik bezit zijn geen autisten.
Daarom dus geen kat aanschaffen als je er geen ruimte voor hebt. Blijkbaar heb jij maar een klein tuintje of balkon en geen grote tuin of weiland.
pi_95387120
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:16 schreef Yu-Kee het volgende:

[..]

Daarom dus geen kat aanschaffen als je er geen ruimte voor hebt. Blijkbaar heb jij maar een klein tuintje of balkon en geen grote tuin of weiland.
Katten kunnen prima in een flat wonen hoor!.
Zolang ze in de woonkamer kunne lopen gang en balkon zijn ze erg tevreden.

Mijn kat heeft zelfs een eigen kattenkamer van 8m2 helemaal voor zichzelf :)
En mag ook het balkon op heb gelukkig een groot balkon van 14 m2 en breng hij de dag door soms springt ie op het balkon van de buren (vinden het niet erg) en loopt ook hun huis in lekker snuffelen enzo O+

Je kan een kat ook heel goed leren dat hij/zij niet de tuin uit mag dus tot de schutting/heg.
Interessant he ?
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:02:14 #75
334475 Yu-Kee
De oesters van...
pi_95387881
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 april 2011 12:42 schreef Zwolsboy het volgende:
Katten kunnen prima in een flat wonen hoor!.
Zolang ze in de woonkamer kunne lopen gang en balkon zijn ze erg tevreden.
Ja, dat geloof ik wel hoor! Alleen die asociale kattenhaters die hun katten aan de buurt geven beweren dat dat onmogelijk is. Daarom vind ik dat als men er geen ruimte voor heeft, dat ze dan geen kat aan moeten schaffen, omdat ik het raar vind dat als men er geen ruimte voor heeft men dan maar gewoon simpel denkt:

"Oh, dan zadel ik de buurt er wel mee op!"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')