Dé tip van SoraAoi!quote:Op maandag 11 april 2011 16:33 schreef Michielos het volgende:
b) kat vangen en dumpen in een bos 55km verderop. Kan ie in zijn natural habitat lekker verder gaan met de boel verneuken en jagen. Baasje boeit het toch niks aangezien het hem/haar geen hol interesseert waar zijn kater uit hangt.
Anders ga je gewoon terug naar de hol waar je vandaan kwam.quote:Op maandag 11 april 2011 23:50 schreef youdungoofd het volgende:
Ik had vroeger ook zo'n probleem met de katten van de mensen in de buurt. Maar neem mijn advies aan voor dit probleem.
Lok de katten met wat geurstoffen. En geef ze als ze eenmaal binnenshuis zijn veel kattenvoer, dan worden ze lekker vet. Na een dagje of 3 gebruik je gewoon je oude jute zak die je nog over hebt van Sinterklaas om de katten te vangen. Gooi ze in de achterbak van je auto en rijd naar het centrum van de stad totdat je een gebouw met neon letters ziet staan met daarop "de lotus" of "golden garden". Maakeenmaal binnen een afspraak met de chef. Zorg dat de transactie goed verloopt en je handen schoon blijven.
Het resultaat: die kutkatten zijn weg en je hebt er een leuk zak centje bij.
Dan zal je het wel verdiend hebben, wees blij dat de katten een cadeautje voor je willen achterlatenquote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef Geelman het volgende:
Klacht: Katten uit de buurt poepen continu in onze tuin, en halen de mooie perkjes overhoop.
Dit moest maar eens afgelopen zijn! Bestaat er een goed middel om katten definitief uit de tuin te krijgen? Hoeft wat mij betreft niet heel diervriendelijk te zijn, maar de katten mogen er ook niet dood van gaan, want ik wil geen ruzie met de buren.
1. Pak de katquote:Op maandag 11 april 2011 15:44 schreef Geelman het volgende:
Koffieprut is een goede! Cacaodoppen hielpen helaas niet.
En als ik nou eens een rotje naar zo'n kat gooi, blijft 'ie dan ook voor een hele tijd weg?
Dat hij dan zeg maar zo erg schrikt dat hij niet meer in de tuin durft te komen?
Edit: Hij kan dus blind worden...
quote:Op dinsdag 12 april 2011 00:32 schreef Lienzz het volgende:
ik hoorde dat iemand uit een winkelcentrum de kat van een of andere tristan had vergiftigd
Vuile klootzak dat je bent. En je d) is slaat al helemaal nergens op want honden met hun overal droppende stronthopen veroorzaken meer overlast dan een poezel met haar ondergegraafde drolletje in één tuin.quote:Op maandag 11 april 2011 16:33 schreef Michielos het volgende:
Hier wat oplossingen:
a) glasscherven in tuin leggen. Kat gaat er niet dood van.
b) kat vangen en dumpen in een bos 55km verderop. Kan ie in zijn natural habitat lekker verder gaan met de boel verneuken en jagen. Baasje boeit het toch niks aangezien het hem/haar geen hol interesseert waar zijn kater uit hangt.
c)landmijnen, boel onder stroom zetten
d) duitse staander aanschaffen of een andere vechthond
e) eigenaar het ziekenhuis in slaan.
zomaar wat oplossingen, slotje
Ik denk, waarschuw maar even want je wordt hier even keihard getrolled hoorquote:Op dinsdag 12 april 2011 03:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vuile klootzak dat je bent. En je d) is slaat al helemaal nergens op want honden met hun overal droppende stronthopen veroorzaken meer overlast dan een poezel met haar ondergegraafde drolletje in één tuin.
@ TS, kattenkruid schijnt te helpen om katten uit je tuin te weren. En anders een paar keer alert zijn met een plantenspuit: geen kat meer die in je tuin durft te komen.
Dierenmishandeling is geen troll lolletje.quote:Op dinsdag 12 april 2011 03:24 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik denk, waarschuw maar even want je wordt hier even keihard getrolled hoor
zo'n beest vindt 't echt niet fijn de hele dag thuis te zitten, en alsof de buurt er erg in heeftquote:Op maandag 11 april 2011 20:31 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Ja? Maar daar gaat het hier toch niet om? Niks mis mee als mensen een kat aanschaffen en er niet de buurt mee opschepen. Prima juist.
Niet reageren op Michielosquote:Op dinsdag 12 april 2011 03:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Vuile klootzak dat je bent. En je d) is slaat al helemaal nergens op want honden met hun overal droppende stronthopen veroorzaken meer overlast dan een poezel met haar ondergegraafde drolletje in één tuin.
@ TS, kattenkruid schijnt te helpen om katten uit je tuin te weren. En anders een paar keer alert zijn met een plantenspuit: geen kat meer die in je tuin durft te komen.
Ohja hoor, gewoon als kitten niet buiten laten. Dan is die kat het gewoon gewend hoor.quote:Op maandag 11 april 2011 20:32 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat kan je ook zo lekker bepalen van tevoren. Ja meneer, doe mij maar 1 binnenkat.
Liever geen buitenkat hoor, die vind ik stom!!
Baasje boeit het niks?quote:Op maandag 11 april 2011 16:33 schreef Michielos het volgende:
Hier wat oplossingen:
a) glasscherven in tuin leggen. Kat gaat er niet dood van.
c)landmijnen, boel onder stroom zetten
d) duitse staander aanschaffen of een andere vechthond
e) eigenaar het ziekenhuis in slaan.
zomaar wat oplossingen, slotje
Neuh, maar Michielos is stoer. Denkt hijquote:Op dinsdag 12 april 2011 10:27 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Baasje boeit het niks?Haha, jij bent echt grappig.
Daarom dus geen kat aanschaffen als je er geen ruimte voor hebt:quote:Op dinsdag 12 april 2011 03:42 schreef Drinky het volgende:
zo'n beest vindt 't echt niet fijn de hele dag thuis te zitten
quote:Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef Yu-Kee het volgende:
Wat is daar troll aan? Ik zou zelf ook best een kat willen, maar ik ben klein behuisd (binnen dus weinig ruimte). Ik heb wel een heel groot dakterras, maar daar liggen gewoon tegels, dus geen bosjes en bomen. Niet echt leuk voor een kat dus. En om de kat dan maar aan de buurt te schenken, dat vind ik erg aso. Bovendien zou ik me dan zorgen maken dat er iets met mijn kat gebeurt, dat ie bijvoorbeeld wordt aangereden.
Ik zeg toch dat ze niet binnen willen zitten. Hier groot huis en al en nog willen ze naar buiten, snap ik, want katten die ik bezit zijn geen autisten.quote:Op dinsdag 12 april 2011 11:43 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Daarom dus geen kat aanschaffen als je er geen ruimte voor hebt:
[..]
Daarom dus geen kat aanschaffen als je er geen ruimte voor hebt. Blijkbaar heb jij maar een klein tuintje of balkon en geen grote tuin of weiland.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:12 schreef Drinky het volgende:
Ik zeg toch dat ze niet binnen willen zitten. Hier groot huis en al en nog willen ze naar buiten, snap ik, want katten die ik bezit zijn geen autisten.
Katten kunnen prima in een flat wonen hoor!.quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:16 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Daarom dus geen kat aanschaffen als je er geen ruimte voor hebt. Blijkbaar heb jij maar een klein tuintje of balkon en geen grote tuin of weiland.
Ja, dat geloof ik wel hoor! Alleen die asociale kattenhaters die hun katten aan de buurt geven beweren dat dat onmogelijk is. Daarom vind ik dat als men er geen ruimte voor heeft, dat ze dan geen kat aan moeten schaffen, omdat ik het raar vind dat als men er geen ruimte voor heeft men dan maar gewoon simpel denkt:quote:Op dinsdag 12 april 2011 12:42 schreef Zwolsboy het volgende:
Katten kunnen prima in een flat wonen hoor!.
Zolang ze in de woonkamer kunne lopen gang en balkon zijn ze erg tevreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |