En een waterpistool, dat is toch niet zielig?quote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef cyberbull het volgende:
[..]
als ej dan toch dieronvriendelijk wil doen koop een paintball marker en knal ze de tuin uit
Paintball?quote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef cyberbull het volgende:
[..]
als ej dan toch dieronvriendelijk wil doen koop een paintball marker en knal ze de tuin uit
Neuh, maar dat houdt ze echt niet wegquote:Op maandag 11 april 2011 15:45 schreef Geelman het volgende:
[..]
En een waterpistool, dat is toch niet zielig?
Wacht maar tot je fulltime gaat werkenquote:Op maandag 11 april 2011 17:07 schreef HerbertThePervert het volgende:
De katten die altijd bij ons in de tuin kakken zijn inmiddels zo bang van me dat als ik ook maar de keukendeur aanraak ze allemaal vluchten
Troll.quote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef Yu-Kee het volgende:
Kattenhaters en aso's zijn het inderdaad:
De mensen die niet naar hun kat omkijken en hun kat door de buurt laten wandelen. Maar natuurlijk wel janken als hun kat aangereden wordt. Als ze écht zo dol op katten zijn, zouden ze er wel wat zorgvuldiger mee omspringen.
Als je geen ruimte hebt voor een kat, dan moet je gewoon geen kat aanschaffen.
Dan krijg je dus platte katten.quote:Op maandag 11 april 2011 20:16 schreef Yu-Kee het volgende:
Kattenhaters en aso's zijn het inderdaad:
De mensen die niet naar hun kat omkijken en hun kat door de buurt laten wandelen. Maar natuurlijk wel janken als hun kat aangereden wordt. Als ze écht zo dol op katten zijn, zouden ze er wel wat zorgvuldiger mee omspringen.
Als je geen ruimte hebt voor een kat, dan moet je gewoon geen kat aanschaffen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Niet voor de kattenliefhebbers!)Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
Wat is daar troll aan? Ik zou zelf ook best een kat willen, maar ik ben klein behuisd (binnen dus weinig ruimte). Ik heb wel een heel groot dakterras, maar daar liggen gewoon tegels, dus geen bosjes en bomen. Niet echt leuk voor een kat dus. En om de kat dan maar aan de buurt te schenken, dat vind ik erg aso. Bovendien zou ik me dan zorgen maken dat er iets met mijn kat gebeurt, dat ie bijvoorbeeld wordt aangereden.quote:
Alsof er geen binnenkatten bestaanquote:Op maandag 11 april 2011 20:26 schreef Yu-Kee het volgende:
[..]
Wat is daar troll aan? Ik zou zelf ook best een kat willen, maar ik ben klein behuisd (binnen dus weinig ruimte). Ik heb wel een heel groot dakterras, maar daar liggen gewoon tegels, dus geen bosjes en bomen. Niet echt leuk voor een kat dus. En om de kat dan maar aan de buurt te schenken, dat vind ik erg aso. Bovendien zou ik me dan zorgen maken dat er iets met mijn kat gebeurt, dat ie bijvoorbeeld wordt aangereden.
quote:Tuinafzetting met schrikdraad.
Wil je niet een deel van je tuin kwijt aan een ren, dan is een afzetting met schrikdraad een oplossing.
Voorwaarde is wel dat de tuin aan alle kanten omsloten is door muren of een vaste schutting. Deze muren en/of schutting mogen ook niet tot aan de bovenkant begroeid zijn.
Er zijn diverse systemen met schrikdraad te koop. Via internet is al veel te vinden.
Er worden een of meerdere draden gespannen op speciale staanders op de schutting. Door deze draden loopt stroom.
Een zeer laag voltage natuurlijk want het moet geen kattenbarbecue worden. De stroom wordt meestal opgewekt door een speciale batterij of stroomverdeler. Deze zijn meestal bij een basispakket inbegrepen.
Klimt de kat nu naar boven en raak een van de draden aan, dan krijgt de kat een onaangename schok. Gevolg, de kat klimt niet meer naar boven.
De aanschaf van deze systemen valt mee. Het totaalbedrag hangt natuurlijk af van de grootte van de tuin.
Ja? Maar daar gaat het hier toch niet om? Niks mis mee als mensen een kat aanschaffen en er niet de buurt mee opschepen. Prima juist.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |