quote:Op maandag 11 april 2011 14:24 schreef Partyboy1991 het volgende:
Nochtans? Geen wonder dat je niet nat wordt. Word je nat dan ligt dat aan het feit dat je een natte krant bent
Op het strand was er idd wel zand, maar we lagen op een handdoek dus kan er moeilijk veel zand binnen gekomen zijn. Daarna zijn we naar mij thuis geweest en daar ligt er geen zand in men bedjequote:
in haar vagina?quote:Op maandag 11 april 2011 14:41 schreef eleusis het volgende:
Ik gooi het erop dat je niet 100% op je gemak was. Buitenseksdingen zijn in theorie leuk, maar het is me eigenlijk maar één keer gelukt om een vriendin zo gek te krijgen, en dat was door er veel alcohol in te gieten.
Correct.quote:
AUWWW!quote:
Zucht ik snap niet wat jullie met nat bedoelen.. als het regent dan ga je toch niet naar het strand om sex te hebben... dan word je inderdaad nat... Gekke mensjes zijn julliequote:Op maandag 11 april 2011 15:12 schreef bi-tje het volgende:
Je hebt lichamelijke geilheid en mentale geilheid. Als je het laatste wel bent, maar het eerste niet, dan wordt je gewoon niet nat.
Iets kan bijvoorbeeld heel erg opwindend lijken, zodat je daar in gedachten al geil van wordt, maar als je het dan gaat doen, en het is toch niet wat je ervan verwacht had (of je bent er te zenuwachtig/angstig voor), dan reageert je lichaam niet met nat worden.
Anders kan het ook zijn dat jij gewoon niet tegen onderbrekingen kunt. Dan ben je geil en nat, zodat je er dán aan toe bent op dat moment, en als je dan om wat voor reden dan ook, zoals jij beschreef pas na een half uur weer verder kunt gaan, dan kan het zijn dat je lichaam niet meer op seks/geilheid reageert met weer nat worden.
wordt hetero en alles wordt duidelijkquote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Zucht ik snap niet wat jullie met nat bedoelen.. als het regent dan ga je toch niet naar het strand om sex te hebben... dan word je inderdaad nat... Gekke mensjes zijn jullie
Als dat geen troll isquote:Op maandag 11 april 2011 15:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
Zucht ik snap niet wat jullie met nat bedoelen.. als het regent dan ga je toch niet naar het strand om sex te hebben... dan word je inderdaad nat... Gekke mensjes zijn jullie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |