"klein stroompje" is veranderd in "over de zeebodem langs spongebob naar het vasteland rijden"quote:
moeten we even van die vlaggetjes neer zetten dat we weten waar we heen moetenquote:Op maandag 11 april 2011 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"klein stroompje" is veranderd in "over de zeebodem langs spongebob naar het vasteland rijden"
Kun je gelijk even langs bij Krusty Burger.quote:Op maandag 11 april 2011 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"klein stroompje" is veranderd in "over de zeebodem langs spongebob naar het vasteland rijden"
hebben we dat pontje ook niet meer nodigquote:Op maandag 11 april 2011 13:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan mogen de mountainbikers steeds boodschappen gaan doen zeker, even achterop springen zit er ook niet inquote:Op maandag 11 april 2011 13:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hebben we dat pontje ook niet meer nodig
Dat doen we niet hoorquote:Op maandag 11 april 2011 13:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan mogen de mountainbikers steeds boodschappen gaan doen zeker, even achterop springen zit er ook niet in
Snelle lassers zijn hier altijd welkom, mits je ook kwaliteit levertquote:Op maandag 11 april 2011 13:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik las te snel.
Later als ik groot ben wil ik een bobcat, gewoon omdat het kan.
iedereen is onderweg naar het KSC Eilandquote:
hmm, ik heb de boot dus gemistquote:Op maandag 11 april 2011 14:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iedereen is onderweg naar het KSC Eiland
Of aan het werkquote:Op maandag 11 april 2011 14:04 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iedereen is onderweg naar het KSC Eiland
er zijn nog wat waterfietsenquote:
geen water auto`s?quote:
he symph!quote:
nog steeds?quote:
haha ja, begrijpelijkquote:Op maandag 11 april 2011 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja heb 2 uitzendingen staat deze weekben liever een beetje voorbereid
![]()
en welke stijl ga je draaien ?quote:
okequote:Op maandag 11 april 2011 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
Netjes, als ik het niet vergeet tune ik in.quote:Op maandag 11 april 2011 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 11 april 2011 14:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Snelle lassers zijn hier altijd welkom, mits je ook kwaliteit levert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |